Fiksna protetika - dva bezmetalna keramička rada - krunice, ljuskice ili keramički ispuni za 2.490kn umjesto 5.000kn

Fiksna protetika - krunice, ljuskice ili keramički ispuni za


    		
				    		
	            
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 2
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 3
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 4
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 5
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 6
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 7
-50%

Fiksna protetika - dva bezmetalna keramička rada - krunice, ljuskice ili keramički ispuni za 2.490kn umjesto 5.000kn

Fiksna protetika - krunice, ljuskice ili keramički ispuni za

  • Ponuda uključuje dva bezmetalna keramička rada
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Specijalistički pregled sa izradom plana terapije je potrebno nadoplatiti 249kn + PDV
  • Dodatne informacije ordinacija nudi u brošuri o bezmetalnoj keramici
  • Uslugu možete iskoristiti do 16.04.
  • Dolazak najaviti tjedan dana unaprijed na broj 01 46 41 025, Dr. stomatolog Ivica Pelivan
  • Adresa: Derenčinova 1
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti dvije usluge te može kupiti dvije usluge na poklon prijateljima
  • Proces obuhvaća preparaciju zuba i izradu ordinacijskih provizorija (privremenog rada), uzimanje otisaka i registraciju međučeljusnih odnosa, probu za vrijeme izrade definitivnog rada i cementiranje gotovog rada
  • Korisnici ovisno o indikacijama i kontrindikacijama u dogovoru s terapeutom biraju između potpunih keramičkih krunica, ljuskica - veenersa ili inlay-a, onlay-a i overlay-a
  • Radno vrijeme:
  • pon - pet: od 15h do 21h i po dogovoru
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
internet stranicu pogledajte na Stomatološka ordinacija Cosmodent Detaljni opis izrade keramičkih krunica, ljuskica i keramičkih ispuna možete pročitati OVDJE korisnici u dogovoru s terapeutom definiraju plan terapije i tome se prilagođava sadržaj ponude te se odlučuju između potpunih keramičkih krunica, ljuskica - veeners, inlay-a, onlay-a i overlay-a ovisno o terapijskim potrebama pojedinoga pacijenta inlay, onlay i overlay su dugotrajni, visokoestetski keramički ispuni, a razlikuju se međusobno po veličini: inlay obuhvaća samo središnji dio žvačne plohe, a onlay ili overlay, obuhvaćaju dodatno jednu ili više krvžica zuba, ovisno koliki dio zuba nedostaje. Krunica obuhvaća cijelu krunu zuba, a ljuskica samo prednju (vanjsku) vidljivu plohu zuba korisnici mogu odabrati dva keramička rada, hoće li se odlučiti za dva ista bezmetalna keramička rada npr. dvije krunice ili će odabrati dva različita, npr. krunicu i ljuskicu, odlučuju u dogovoru s terapeutom, ovisno o indikacijama i kontraindikacijama trajanje tretmana je individualno. U postupak su uključeni preparacija zuba i izrada ordinacijskih provizorija (privremenog rada), uzimanje otisaka i registracija međučeljusnih odnosa, probu za vrijeme izrade definitivnog rada i cementiranje gotovog rada za izradu krunice nužno je postojanje zuba ili barem njegova korijena dovoljno funkcionalnog za opskrbu krunicom za izradu mosta potrebna su barem dva sačuvana zuba ili njihova korijena koji mogu poslužiti kao uporište za most Najveća je prednost potpunih keramičkih krunica i mostova njihov prirodan izgled, često nerazlučiv od prirodnih zuba. Dentalna je keramika također i hipoalergijski materijal te, u usporedbi s krunicama i mostovima iz metalokeramike, ne oksidira i ne otpušta metalne ione u usnu šupljinu Keramičke ljuskice su vrlo tanki (oko 0,5-0,7 mm) nadomjesci koji se nakon minimalnog brušenja posebnom tehnikom, tj. adhezivno, lijepe pri čemu u potpunosti prekrivaju vidljivi dio zuba

Stomatološka ordinacija COSMODENT
Derenčinova 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 46 41 025
E-mail:
Web: http://www.cosmodent.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
COSMODENT d.o.o.
Črnomerec 26, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata