Fotelja u obliku suze ili lopte od eko kože za 119kn!

Ukoliko se odlučite za dostavu potrebna je nadoplata

Fotelja u oblike suze ili lopte od eko kože

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 98
5 zvjezdica: 66
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 9
Pogledaj iskustva drugih (27) »

	            
Fotelja u oblike suze ili lopte od eko kože
-40%
199kn
119kn
Cijena uključuje PDV
KUPI REZERVACIJU

Sad plati 29kn, a ostatak od 90kn prilikom korištenja.

199kn
119kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 29kn, a ostatak od 90kn prilikom korištenja.

Kupljeno 4

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    malu fotelju za sjedenje od eko kože u ponudi tvrtke Tinea Tabernus
  • Klikom na "kupi" birate:
    - fotelju u obliku suze
    - fotelju u obliku lopte
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
  • Redovne cijene možete pogledati na CJENIKU
  • Dimenzije:
    80cm visina, 50cm širina,
    težina: 1.5kg - 2kg
  • Boje:
    - fotelja u obliku suze: crna
    - fotelja u obliku lopte:
    crno - narančasta
  • Proizvod je moguće preuzeti osobno ili dostavom
  • Proizvod se preuzima osobno na adresi Samoborska cesta 207, Podsused uz prethodnu najavu
  • Po dogovoru, proizvod je moguće preuzeti i na adresi: 5. Poljanice 2
  • Za dostavu je nakon kupovine potrebno poslati ime i prezime, kontakt broj, željenu adresu dostave, model odabrane vreće na tinea.tabernus@yahoo.com
  • Rok za isporuku: 3 - 5 dana
  • Dostavu vrši HP
  • Cijena dostave obračunava se prema redovnom cjeniku HP
  • Zbog godišnjeg odmora proizvod nije moguće naručiti u periodu 30.12.2014. - 7.1.2015.
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Proizvod je potrebno naručiti ili preuzeti najkasnije do 17.3.2015.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ponude na info@ponudadana.hr
  • Kontakt:
    097 7669 029
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Par savjeta za ispravno sjedenje

Pravilno sjedenje spasit će vas mnogih problema, od bolova u leđima i nogama do ozbiljnijih zdravstvenih poteškoća. Naime, predugo sjedenje izaziva skraćivanja i napetost mišića karlice i donjeg dijela leđa što uzrokuje neugodne bolove.



Nepravilan položaj pri sjedenju uz to slabi mišiće abdomena te isteže i slabi mišiće stražnjice, a to će uzrokovati njeno opuštanje. Za početak sjednite i naslonite se na stolac. U slučaju da se ne možete nasloniti potrebno je poduprijeti donji dio leđa - za to postoje i posebni podupirači koji se mogu kupiti u trgovinama namještajem. Uvijek sjedite na cijeloj površini stolca, sjedenje na rubu savit će donji dio leđa, pogrbiti ramena i spustiti glavu.



Ramena trebaju biti opuštena, ruke sa strane, a laktovi savijeni pod kutom od 90 stupnjeva. Ako radite na računalu ovo je izuzetno važno pa podesite visinu stolca kako bi kut stvarno bio pravi. Glavu držite uspravno, ravno iznad kralježnice koja će tada vršiti svoju funkciju prirodnog oslonca. Neka vam brada bude lagano uvučena, a ispravan položaj gornjeg dijela leđa održavat ćete zabacivanjem ramena unazad. Stopala trebaju biti oslonjena na pod punom dužinom, a koljena moraju biti u ravnini s kukovima. Ovakav način sjedenja usvojit ćete za par dana ukoliko počnete obraćati pažnju na to, a prvi rezultati - izostanak bolova u leđima stimulirat će vas da nastavite. Izvor: Metro-portal.hr

Tinea Tabernus
Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 097 7669 029
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
TINEA TABERNUS d.o.o.
Pete Poljanice 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 98
5 zvjezdica: 66
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 9

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat