Fotokalendar dimenzija 30 x 45 cm za samo 69kn!

Učinite svaki mjesec posebnim uz najdraže fotografije

Fotokalendar dimenzija 30 x 45 cm

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 6
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Fotokalendar dimenzija 30 x 45 cm
Fotokalendar dimenzija 30 x 45 cm - slika 10
Fotokalendar dimenzija 30 x 45 cm - slika 10
Fotokalendar dimenzija 30 x 45 cm - slika 10
-51%
140kn
69kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
140kn
69kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 90

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    izradu fotokalendara dimenzija u sklopljenom stanju 30 x 45 cm u PhotoClick 24
  • Rastvoren kalendar ima dimenzije 60 x 45 cm
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Kalendari su s metalnim spiralnim uvezom
  • Proizvod se naručuje, a proces naručivanja pogledajte na linku UPUTE
  • Nakon kupovine, potrebno je poslati e-mail kako bi Vam povratno PhotoClick 24 poslao kod za popust na web stranici
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
  • Dostava se plaća prilikom preuzimanja i iznosi 23kn
  • Dostavu vrši: HP Express
  • Rok za isporuku: 5 dana nakon narudžbe putem maila
  • Rok iskoristivosti ponude: do 13.1.2014.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • E-mail:
    info@photoclick24.hr
  • Adresa:
    Šestinski trg 5
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 17h
  • Kontakt broj:
    01 562 1685
  • Možete iskoristiti više ponuda na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Preuzmite nadzor nad svojim vremenom sada

Čekanje sljedećeg razdoblja nikada neće rezulti­rati dobitkom vremena. Za ono bitno u životu pobrinite se sada – samo vas jedan dobar sustav planiranja dijeli od pronalaženja potrebnog vremena.



A činjenica je da smo u svakom životnom razdoblju zauzeti. Čekanje sljedećeg razdoblja nikada neće rezulti­rati dobitkom vremena. Za ono bitno u životu pobrinite se sada – samo vas jedan dobar sustav planiranja dijeli od pronalaženja potrebnog vremena. Ovo vrijedi za sve. Bilo da ste učitelj ili trgovac, mama ili tata, građevinski radnik ili odvjetnik, student ili svećenik, dobar će vam sustav planiranja pomoći u boljem upravljanju svojim vreme­nom.

To je zbog toga što je sustav planiranja kostur dobrog upravljanja vremenom. Baš kao što kosti vašeg skeleta štite i podupiru vaše organe, sustav planiranja struktura je koja vam omogućuje ostvarenje vaših ciljeva, ispunje­nje prioriteta i izvršenje vaše životne zadaće.

Ako vaš sustav planiranja nije dobar, vaši će priorite­ti postati nejasni a vaša odgovornost slaba. No samo će vam jedna minuta planiranja uštedjeti sate i sate truda; a dobar sustav to olakšava. Izvor: Bitno.net

PhotoClick24
Šestinski trg 5, Zagreb

Kontakt podaci
Telefon: 01 562 1685
E-mail:
Web: http://www.photoclick24.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
LUKA 24 j.d.o.o.
Šestinski trg 5, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 6
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 3

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat