Geliranje ili ugradnja noktiju uz parcijalnu masažu za samo 95kn umjesto 290kn – uljepšajte se i riješite se napetosti

Njega noktiju i masaža za 95kn


    		
				    		
	            
Njega noktiju i masaža za 95kn
Njega noktiju i masaža za 95kn - slika 2
Njega noktiju i masaža za 95kn - slika 3
Njega noktiju i masaža za 95kn - slika 4
Njega noktiju i masaža za 95kn - slika 5
Njega noktiju i masaža za 95kn - slika 6
Njega noktiju i masaža za 95kn - slika 7
Njega noktiju i masaža za 95kn - slika 8
Njega noktiju i masaža za 95kn - slika 9
-67%

Geliranje ili ugradnja noktiju uz parcijalnu masažu za samo 95kn umjesto 290kn – uljepšajte se i riješite se napetosti

Njega noktiju i masaža za 95kn

  • Ponuda uključuje geliranje ili ugradnju noktiju i parcijalnu masažu
  • Korisnici se mogu odlučiti za masažu nogu, leđa ili lica
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu uslugu
  • Jedna osoba može kupiti više usluga – pokloniti prijateljima
  • Redovne cijene usluge možete pregledati na linku CJENIK
  • Dolazak je potrebno najaviti tjedan dana ranije
  • Kontakt:
  • 098 266 801 ili 095 59 82 365
  • Radno vrijeme:
  • Pon - pet: 10h – 21h
  • Subota: 9h – 15h
  • Uslugu možete iskoristiti do 18.1.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Krenuli ste u akciju. Tražite odstranjivač za lak koji je pri kraju, blaznice ste jučer zaboravili kupiti, pomalo ste živčani jer Vam je rašpica upravo uništila Vaš nokat. Da bi bijes u Vama dosegao vrhunac pronašli ste Vaš omiljeni lak za nokte koji je ostavljen na pola otvoren. Ponuda dana Vam savjetuje da pronađete jednu beskorisnu vrećicu i cijeli «set» koji Vas je naživcirao bacite što dalje od sebe. Za sve ostalo će se pobrinuti Beauty studio Kleopatra te će Vaše nokte učiniti savršenim i riješiti Vas napetosti jednom kvalitetnom masažom. Što čekate, krenite u akciju :)

BEAUTY SALON KLEOPATRA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Kleopatra: Ponuda uključuje geliranje ili ugradnju noktiju i parcijalnu masažu.
Ponuda dana: Koje dijelove tijela se mogu masirati?
Kleopatra: Korisnici se mogu odlučiti za masažu nogu, leđa ili lica.
Ponuda dana: Koliko traje cijeli tretman, a koliko svaki pojedinačno?
Kleopatra: Cijeli tretman traje oko dva sata. Za njegu noktiju potrebno je sat i pol, a za masažu pola sata.
Ponuda dana: Treba li se ponuda iskoristiti u jednom dolasku?
Kleopatra: Ne treba :) Korisnici mogu u dva dolaska iskoristiti ponudu.
Ponuda dana: Koju kozmetiku koristite u Vašem salonu?
Kleopatra: U našem salonu koristimo Nail selection i Nail perfect.
Ponuda dana: Koliko je ranije potrebno najaviti svoj dolazak ?
Kleopatra: Molimo korisnike da svoj dolazak najave tjedan dana unaprijed na kontakt brojeve: 098 266 801 ili 095 59 82 365.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici ove ponude dodatne pogodnosti?
Kleopatra: Korisnici ove ponude ostvaruju dodatni popust od 30% do 40% na sljedeći tretman u salonu. Osim toga svakog korisnika ove ponude očekuje gratis iznenađenje kao što su: korekcija obrva, bojanje obrva...
Ponuda dana: Na kojoj se adresi nalazi Vaš salon?
Kleopatra: Beauty Studio Kleopatra se nalazi na adresi Lopatinečka 5, Vrbani.

Bauman usluge d.o.o.
Lopatinečka 5, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 266 801 , 095 59 82 365
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Bauman usluge d.o.o.
Lopatinečka 5, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama