Godišnji autoservis, izmjena ulja i filtera, kompjuterska dijagnostika i detaljni pregled vozila za 129kn!

Obavite godišnji servis automobila uz detaljan pregled

Autoservis, izmjena ulja i filtera, komp. dijagnostika

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 58
5 zvjezdica: 28
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (7) »

	            
Autoservis, izmjena ulja i filtera, komp. dijagnostika
Autoservis, izmjena ulja i filtera, komp. dijagnostika - slika 9
Autoservis, izmjena ulja i filtera, komp. dijagnostika - slika 9
Autoservis, izmjena ulja i filtera, komp. dijagnostika - slika 9
Autoservis, izmjena ulja i filtera, komp. dijagnostika - slika 9
Autoservis, izmjena ulja i filtera, komp. dijagnostika - slika 9
Autoservis, izmjena ulja i filtera, komp. dijagnostika - slika 9
-80%
650kn
129kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
650kn
129kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 30

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    godišnji autoservis, izmjenu ulja i filtera, kompjutersku dijagnostiku i detaljni pregled vozila u servisu Ulja Direkt
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Godišnji autoservis podrazumijeva uslugu
    - izmjene ulja i
    - uslugu izmjene od 1 do 4 filtera (filter ulja, zraka, kabine i goriva)
    pri čemu birate koje filtere želite promijeniti, odnosno ne morate mijenjati sva 4 filtera
  • Ponuda se odnosi na ulje i filtere kupljene u Ulja Direkt
  • Po potrebi izmjenu
    - filtera goriva
    - izmjenu diskova
    - disk pločica
    - svjećica
    - amortizera
    Izmjena tih dijelova besplatna je za dijelove kupljene u Ulja Direkt
  • Dijelove koji se mijenjaju (ulje, filtere i dr.) nadoplaćujete u servisu
  • Ponuda se odnosi na sve tipove vozila te resetiranje servisnog intervala kod izmjene ulja
  • Kompjuterska dijagnostika podrazumijeva spajanje kompjuterske dijagnostike na vozilo te analizu stanja motora I ispis eventualnih grešaka
  • U slučaju da kupac ne treba dijagnostiku motora ima izbor na dijagnostiku drugih sustava vozila
  • Jedna se potvrda odnosi na jedno vozilo
  • Usluga traje otprilike 1 sat
  • Sve detaljnije informacije možete saznati pozivom na kontakt broj
  • Potrebna prethodna najava prije korištenja ponude 2 dana unaprijed
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete iskoristiti do 1.9.2013.
  • Nakon isteka roka iskoristivosti kupon nije moguće koristiti
  • Kontakt: 01 5559 080
  • Adresa: Oporovečka 14, Garden Mall - Shopping Centar Dubrava, razina -1
  • Radno vrijeme: pon - ned: 9h - 21h
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Možete iskoristiti 5 potvrda na svoje ime
  • Možete pokloniti 10 potvrda
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Ako ste od onih koji svoj automobil smatraju svojim najboljim prijateljem, ne čekajte kvar da biste tek onda obavili servis. Ulja Direkt nude Vam godišnji autoservis i kompjutersku dijagnostiku, kao i detaljan pregled vozila čime ćete preventivno djelovati na veće kvarove.

Godišnji auto servis podrazumijeva uslugu izmjene ulja i od 1 do 4 filtera (filter ulja, zraka, kabine i goriva), a po potrebi i izmjenu filtera goriva, izmjenu diskova, disk pločica, svjećica ili amortizera.

Budući da se ponuda odnosi na sve tipove vozila, Vaš će limeni ljubimac sigurno biti zbrinut.

Ulja Direkt servis
Oporovečka ulica 14 (Centar Garden Mall), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 555 9080
E-mail:
Web: http://www.uljadirekt.com/autoservis/index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
U.D. BRZI AUTO SERVIS j.d.o.o.
Karasova 5, Zagreb

Parfemi i kozmetika
Oporovečka ulica 14 (Centar Garden Mall), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 381 396
E-mail:
Web: http://parfemi-kozmetika.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
U.D. BRZI AUTO SERVIS j.d.o.o.
Karasova 5, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 58
5 zvjezdica: 28
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 5

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6535 307.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat