Grčka - 4 dana za dvoje s doručkom u Hotelu Hermes*** sve do 30.10. od 889kn!

Posjetite otok Kretu, kolijevku zapadne civilizacije i pravi turistički raj

Grčka - 4 dana za dvoje s doručkom u Hotelu


    		
				    		
	            
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40%
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 2
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 3
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 4
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 5
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 6
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 7
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 8
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 9
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 10
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 11
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 12
Grčka 4d/dvoje/dorucak -40% - slika 13
-40%

Grčka - 4 dana za dvoje s doručkom u Hotelu Hermes*** sve do 30.10. od 889kn!

Posjetite otok Kretu, kolijevku zapadne civilizacije i pravi turistički raj

Grčka - 4 dana za dvoje s doručkom u Hotelu

  • Ponuda uključuje:
    3 noćenja s doručkom za dvije osobe tokom mjeseca lipnja, srpnja, kolovoza, rujna ili listopada + piće dobrodošlice u Hotelu Hermes*** u Grčkoj na otoku Kreta
  • Klikom na "kupi" birate željeni mjesec putovanja
    - 3 noći za 2 osobe 6., 9., ili 10. mjesec (889kn umjesto 1.482kn)
    - 3 noći za 2 osobe 7., ili 8. mjesec (1.099kn umjesto 1.824kn)
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak :)
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Doručak je na bazi švedskog stola
  • Besplatan bežični pristup internetu dostupan je u javnim prostorima
  • Opremljenost sobe:
    klima, minibar, sušilo za kosu, sobni sef, TV, telefon
  • Hotel ima i prostorni vrt i igralište, kao i bazen za opuštanje, otvoreni bazen i dječji bazen
  • Predivne fotografije hotela možete vidjeti u našoj galeriji ili na linku fotografije
  • Boravišna pristojba je uključena u cijenu
  • Djeca do 4 godine borave besplatno
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Check in: od 12h
  • Check out: do 11h
  • Svim posjetiteljima je osiguran besplatan parking
  • Najbliži aerodrom je Chania airport Daskalogiannis (CHQ) i udaljen je oko 50km od Kissamosa
  • Taxi u jednom smjeru možete platiti oko 60€, a renta car je oko 30€ po danu
    ukoliko se odlučite za renta car, hotel može za Vas izvršiti rezervaciju
  • Rezervaciju termina korištenja ponude je potrebno izvršiti telefonski, a zatim potvrditi putem maila [email protected]
  • Kontakt:
    00306972727443
  • Adresa: Mavros Molos Beach, Kissamos, Grčka
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Prepustite se pravoj ljetnoj avanturi i krenite za Grčku! Uputite se na najveći grčki otok Kreta na krajnjem jugu Egejskoga mora, vrlo blizu afričkom kontinentu.

Hotel Hermes*** smješten je u prekrasnom, slikovitom gradiću Kissamos, zapadno od gradova Chania i Kreta. Sa svojom idealnom lokacijom samo 100m od pješčane plaže i 500m od centra grada Kissamos, predstavlja odlično ishodište za ugodan godišnji odmor na zapadnoj Kreti.

Pogled prema zelenim brežuljcima i prekrasnim pješčanim plažama Mavros Molos dodatno će naglasiti harmoniju i udobnost za vrijeme Vašeg boravka na ovom mjestu. Odabirom Hermes Hotela pruža vam se jedinstvena prilika da istražite slikoviti gradić Kissamos te prekrasnu Chaniju. Posjetiti možete i susjedne atrakcije, mnoštvo tradicionalnih sela na planinama te fantastične plaže Falassarne, Elafonissosa i Balosa.

Zahvaljujući svemu navedenom, prirodne ljepote otoka ostavit će Vas bez daha i učiti da upravo ovo ljeto bude nezaboravno!

Hotel Hermes***
Mavros Molos Beach, Kissamos, Crete, Grčka

Kontakt podaci
Telefon: 00306972727443
E-mail:
Web: http://www.hotelhermes.info/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Hotel Hermes
Mavros Molos Beach, Kissamos Crete

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama