Guštajte u domaćem, tradicionalnom ručku u 3 slijeda u Eko Gradunje!
Glavno jelo, salata, juha i desert za samo 69 kn!

Teletina ispod peke, kotlovina, punjena pljeskavica, roštilj, zagrebački odrezak - birate između čak 10 menija

Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn!
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 2
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 3
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 4
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 5
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 6
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 7
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 8
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 9
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 10
Domaći ručak u 3 slijeda u Eko Gradunje za samo 69 kn! - slika 11
-50%
Možete uplatiti samo karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    ručak za jednu osobu (glavno jelo po izboru, salata, juha i desert) u Eko Gradunje
  • Birate jedan od 10 menija, pogledajte IZBOR
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
  • Vrijeme korištenja ponude:
    sub i ned: 12h - 17h
  • Kućni ljubimci su dobrodošli uz prethodnu najavu
  • Osiguran besplatan parking
  • Možete kupiti 4 ponude na svoje ime
  • Rok iskoristivosti: 14.10.2018.
  • Potrebna najava i odabir menija minimalno 3 dana ranije na 01 206 7815 ili 092 137 5790
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Eko Gradunje

Sljedeći slikovitu tradiciju vinorodnog kraja, Eko Gradunje nastoji turistima i posjetiteljima dočarati nekadašnji život prigorskog sela kroz autentične drvene kuće, zdravu ekološku hranu i ostale namirnice. Nemojte čekati, priuštite si jednodnevni odmor u seoskoj atmosferi, daleko od gradske vreve i gužve i preporodite se već danas.

Eko Gradunje smješteno je na nadmorskoj visini od 400m te ćete bez problema vidjeti obronke Medvednice, Donje Orešje i Sv. Ivana Zelinu. Mnogo crkava i kapelica, svjedoka povijesne i kulturne baštine, razasuto je zelinskim krajem.

Aktivan odmor u predivnom pejzažu seoske idile začinjen je dobrom hranom i domaćom kapljicom!
Eko Gradunje puža mnogobrojne sadržaje za aktivan odmor stoga ukoliko ste iscrpljeni i nervozni od prekomjernog posla svakako bi se trebali počastiti danom u prirodi!

Preko šetnice do starog grada posjetitelji mogu uroniti u prošlost Zelingrada ili posjetiti planinarski dom na Kladešćici. Mjesto je idealno za poslovne ručkove nakon kojih se možete dobro opustiti. Za djecu je pripremljeno igralište, a ljubazni domaćini neće se protiviti ukoliko čak i u višednevni posjet s vama dođe i vaš kućni ljubimac.

Pogledajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Jako, jako fino i stvarno su porcije iscrpne tako da treba doći jako gladan :)" - Željka

"Bilo je jako lijepo i opuštajuće. Hrana ukusna i obilna. Domaćini ugodni i ljubazni. Za pohvalit i preporučit svima koji žele provest ugodan dan." - Marijan

"Predivan ambijent, ljubazna domaćica i odlična hrana." - Monika

"Ljubazno osoblje, predobra hrana, atmosfera kao da sam doma. Sve lijepo uređeno. Suprug i ja oduševljeni. Ne bismo ni znali za to mjesto da nije bilo Vaše ponude." - Ivana

"Jako, jako fino i stvarno su porcije iscrpne tako da treba doci jako gladan:)" - Željka

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Eko Gradunje
Gradunje 12A, Orešje Donje, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2067 815, 092 1375 790
E-mail:
Web: http://cernekarlo.wixsite.com/ekoselogradunje

Detalji o partnerovom sjedištu:
EKO GRADUNJE j.d.o.o
Bitoljska ulica 29, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice