Haloterapija - 2 tretmana za odrasle ili 4 za djecu

Uklonite simptome bolesti i alergija i osnažite organizam za 99kn!

Haloterapija - 2 tretmana za odrasle ili 4 za djecu

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
2 haloterapije -51% Medveščak
2 haloterapije -51% Medveščak - slika 2
2 haloterapije -51% Medveščak - slika 3
2 haloterapije -51% Medveščak - slika 4
-51%

Haloterapija - 2 tretmana za odrasle ili 4 za djecu

Uklonite simptome bolesti i alergija i osnažite organizam za 99kn!

Haloterapija - 2 tretmana za odrasle ili 4 za djecu

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    dva tretmaa haloterapije za odrasle ili četiri tretmana za djecu u Slanoj sobi Natura Sol
  • Haloterapija je potpuno prirodna, ali medicinski dokazana i priznata metoda liječenja alergija, bolesti dišnih putova, prehlade i gripe, kožnih bolesti, kroničnih upala grla i ušiju, smanjenog imuniteta, umora i stresa, premorenosti i iscrpljenosti te odvikavanja od pušenja
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Kupnjom ove ponude ostvarujete 10% popusta na ostale programe iz ponude čije cijene možete vidjeti na dodatnom cjeniku
  • Trajanje tretmana za odrasle: 40 min
  • Trajanje tretmana za djecu do 8 god: 20 min
  • Haloterapija se provodi medicinskom opremom čiji certifikat možete pogledati na linku certifikat
  • Preporučljiva je za podizanje imuniteta i pripremu tijela i organizma za zimu
  • Haloperapiju mogu koristiti svi te nema nuspojava
  • Dječji kutak za igranje popraćen ambijentalnim i nenametljivim meditativnim efektima, učinit će boravak Vašoj djeci, a i Vama, ugodnim i opuštajućim
  • Na linku pročitajte što haloterapija znači za Vašu djecu
  • Ponudu možete iskoristiti do 15.2.2013.
  • Potrebna je prethodna najava kako biste osigurali željeni termin
  • Kontakt:
    01 4666 691
    091 4552 838
  • Adresa: Medvedgradska 49
  • Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do slane sobe
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 09h - 21h
    sub: 09h - 14h
  • Možete iskoristiti dvije ponude na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Slana soba je imitacija prirodne spilje koja je u potpunosti obložena mineralnim solima te ispunjena česticama Aerosola koje su usitnjene i upuhane u prostoriju pomoću halogeneratora.

Važno je napomenuti da haloterapija ne zamjenjuje terapiju lijekovima, ali uvelike pomaže u smanjenju simptoma te reducira potrebu za njihovim korištenjem, a obzirom da se radi samo o mikročesticama kamene soli, nema nikakvih interakcija sa lijekovima.

Natura Sol Halotherapy
Medvedgradska ulica 49, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4666 691 , 091 4552 838
E-mail:
Web: http://www.slane-sobe.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
NATURA SOL d.o.o.
Medvedgradska 49, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama