Hotel Jasmin, Slovenija - 3 dana za 2 osobe s doručkom nedaleko termi Olimija za 699kn!

+ 50% popusta za korištenje sauna i bon za masažu

Slovenija - 3 dana s doručkom za 2 osobe


    		
				    		
	            
Slovenija 3d/dvoje -53%
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 2
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 3
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 4
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 5
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 6
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 7
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 8
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 9
Slovenija 3d/dvoje -53% - slika 10
-53%

Hotel Jasmin, Slovenija - 3 dana za 2 osobe s doručkom nedaleko termi Olimija za 699kn!

+ 50% popusta za korištenje sauna i bon za masažu

Slovenija - 3 dana s doručkom za 2 osobe

  • Ponuda uključuje:
    2 noćenja s doručkom za dvoje
    u Hotelu Jasmin
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Dodatne pogodnosti koje ostvarujete:
    u Termama Olimija u wellness centru Termalija:
    - 15% popusta
    na cjelodnevnu kartu uz čiju kupovinu ostvarujete i
    - 50% popusta za korištenje sauna
    te bon za masažu za samo 5€ u vrijednosti iznad 30€
  • Redovne cijene terma Olimia možete pogledati na linku
  • Hotel se nalazi u neposrednoj blizini Termalnog parka Aqualuna uz najatraktivniji tobogan Kobra
  • Boravišna pristojba:
    - za odrasle: 1,01eur/osoba/dan
    - djeca do 7 god: gratis
    - djeca 7 - 18 god: 0,50eur/osoba/dan
  • Besplatan WiFi u aperitiv baru i parking
  • Doručak: švedski stol
  • Udaljenost od Zagreba: 80 km
  • Dijete do 5 god: gratis smještaj
  • Moguće nadoplate:
    - dijete 5 - 12god na dodatnom ležaju: 350kn
    - kućni ljubimci po dogovoru 5eur/dan
  • Lokaciju hotela pogledajte na karti
  • Check in: od 16h
  • Check out: do 11h
  • Opremljenosti sobe: dvokrevetne s kupaonicom, TV-om i sefom
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 29.10.2014.
  • Potrebna je provjera raspoloživosti termina prije kupovine
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt:
    00386 41 684 330
  • E-mail:
    [email protected]
  • Adresa:
    Zdraviliška cesta 7, Podčetrtek
  • Možete iskoristiti 10 ponuda na svoje ime
  • Prijateljima možete pokloniti 10 ponuda
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Terme Olimia

Legenda kaže da su izvori vode u blizini Podčetrtka još prije četiri stoljeća privlačili posjetitelje.



Od prvog drvenog bazena do danas Terme Olimia potpuno su promijenile izgled, ali je njihova voda ostala onakva termalna voda sa svojim blagotvornim karakteristikama.



Kupanje u ugodno toploj vodi bazena Termi Olimia dobro utječe na svakoga. Uz bogatu vodu i zrak je bogatiji pa ga ćete ga opuštenije udisati.



Novi tobogani u bazenima Wellness centra Termalija. Posebnost novoga zatvorenog tobogana nije samo njegovo korištenje u zimskom i ljetnom razdoblju, već i činjenica da će šareni svjetlosni efekti pokrenuti i mlade i stare.

Oaza bazena



Termalna voda opustit će sve mišiće vašeg tijela. Podvodna masaža pobrinut će se za potpuno smirenje duše.

Pridružite se vodenoj zabavi u Aqua baru gdje možete piti koktele i dok uživate u termalnoj vodi Wellness centra Termalija.

Sadržaji wellnessa: Spa&Beauty centar i fitness centar opremljen vrhunskim uređajima proizvođača Technogym

Hotel Jasmin
Zdraviliška cesta 7, Podčetrtek, Slovenija

Kontakt podaci
Telefon: 00386 41 684 330
E-mail:
Web: http://www.jasmin.si

Detalji o partnerovom sjedištu:
Jasmin d.o.o.
Zdraviliška cesta 7, Podčetrtek

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata