Individualni trening poslovnog engleskog - 15 sati prilagođenih polazniku i potvrda za 1.099kn!

Obuhvaća uvježbavanje poslovnih vještina

Individualni trening poslovnog engleskog - 15 sati i potvrda

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Individualni trening poslovnog engleskog - 15 sati i potvrda
Individualni trening poslovnog engleskog - 15 sati i potvrda - slika 9
Individualni trening poslovnog engleskog - 15 sati i potvrda - slika 9
Individualni trening poslovnog engleskog - 15 sati i potvrda - slika 9
Individualni trening poslovnog engleskog - 15 sati i potvrda - slika 9
-51%
2.250kn
1.099kn
Cijena uključuje PDV
2.250kn
1.099kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 3

Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    individualni trening poslovnog engleskog jezika u trajanju 15 školskih sati u LingoLeru
  • Desno pročitajte više o ponudi
  • Nakon završetka tečaja dobivate potvrdu o završenom treningu
  • Trening vodi Biljana Radanović, profesorica engleskog jezika
  • Termini, dinamika i mjesto održavanja su fleksibilni, dogovaraju se s polaznikom (mogu biti fiksni od početka ili se dogovarati tijekom trajanja treninga)
  • Na linku pročitajte iskustva polaznika
  • Redovnu cijenu i detalje možete pogledati na CJENIKU
  • Potrebno je osnovno predznanje
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Svih 15 školskih sati potrebno je iskoristiti najkasnije do 28.2.2015.
  • Potrebna je prethodna najava minimalno 2 dana ranije
  • Dolazak se smatra iskorištenim ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Kontakt: 01 7779 915, 098 1687 709
    info@lingolero.com
    Adresa centra: Nehajska 20, Trešnjevka
  • Vodimo vas u virtualnu 3D šetnju do LingoLera
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
„Business skills combo“ - individualni jezični trening u centru LingoLero

Svakodnevno komunicirate na engleskom jeziku u poslovne svrhe? Samim time, želite biti sigurni da je vaš engleski savršen kako biste zvučali ozbiljno i profesionalno?



Individualni trening poslovnog engleskog jezika posebno je prilagođen svakom polazniku, njegovim prioritetima i trenutnim potrebama na radnom mjestu te u kratkom roku ispravlja polaznikove tipične pogreške i nadograđuje postojeće znanje.



Business skills combo trening razlikuje se od klasičnog individualnog tečaja po tome što polaznik usavršava poslovne vještine pregovaranja, sastanaka, prezentacija, druženja, a svi materijali koje polaznik sam donese (izvještaji, e - mailovi, poslovna pisma, tehnička dokumentacija i slično) dobrodošli su i poželjni.

Trening završava analizom vlastitog slučaja u kojemu polaznik sam zaokružuje stečeno znanje, a od profesora dobiva povratnu informaciju i smjernice za dalje.



Tečaj se preporučuje svim poslovnim ljudima koji svakodnevno komuniciraju na engleskom jeziku ili žele steći/unaprijediti znanje poslovnog engleskog za budući ili sadašnji posao i poslovno okruženje.

LingoLero
Nehajska 20, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 7779 915 , 098 1687 709
E-mail:
Web: http://www.lingolero.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
Lingolero d.o.o.
Nehajska 20, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat