Jednogodišnje članstvo pomoći na cesti za 99kn umjesto 199kn - sigurni i bezbrižni na cesti uz čak 500 servisa diljem Hrvatske

Jednogodišnje članstvo pomoći na cesti za 99kn umjesto 199kn - sigurni i bezbrižni na cesti uz čak 500 servisa diljem Hrvatske

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 4
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

    		
				    		
	            
Jednogodišnje članstvo pomoći na cesti za 99kn umjesto 199kn - sigurni i bezbrižni na cesti uz čak 500 servisa diljem Hrvatske
-50%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje karticu jednogodišnjeg osnovnog članstva koja korisnicima omogućava besplatno šlepanje do 30 kilometara do prvog servisa, jednom u slučaju kvara i jednom u slučaju nezgode. Također, korisnici kartice imati će i 30% popusta na ostale usluge EMMA servisa te servisa partnera kao i do 25% popusta na rent - a car u čak 17 hrvatskih gradova te 15% popusta na kasko osiguranje u svim Euroherc poslovnicama.
  • Ponuda vrijedi za cijelu Hrvatsku
  • Kartica se veže uz vozilo, ne uz vlasnika
  • Za dodatne informacije nazovite 01 777 9429
  • Sve naše usluge kao i dodatne informacije navedene su na webu.
  • Jedna potvrda se veže za jedno vozilo
  • Ukoliko imate više od jednog vozila možete iskoristiti više potvrda
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Uslugu možete iskoristiti do 24.06.2012.
  • Redovne cijene svih usluga možete pogledati na CJENIKU.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana .
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
EUROMEDIA RENTA GRUPA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)
Ponuda dana: Što ponuda uključuje?
EMMA: Ponuda uključuje karticu jednogodišnjeg osnovnog članstva koja korisnicima omogućava besplatno šlepanje do 30 kilometara do prvog servisa, jednom u slučaju kvara i jednom u slučaju nezgode. Također, korisnici kartice imati će i 30% popusta na ostale usluge EMMA servisa te servisa partnera kao i do 25% popusta na rent-a-car u čak 17 hrvatskih gradova te 15% popusta na kasko osiguranje u svim Euroherc poslovnicama.
Ponuda dana: Može li jedna osoba kupiti više kartica?
EMMA: Kartica se veže uz vozilo, a ne vlasnika automobila, ali ista osoba može kupiti i koristiti više kartica ukoliko posjeduje više automobila.
Ponuda dana: Odnosi li se ponuda samo na osobne automobile?
EMMA: Ponuda se odnosi na osobne automobile do 1600kg težine i 5,5m dužine uz mogućnost odstupanja od 10%.
Ponuda dana: Gdje možemo vidjeti Vaš redovni cjenik?
EMMA: Redovni cjenik korisnici mogu vidjeti na našem webu.
Ponuda dana: U kojem roku stiže pomoć na cesti?
EMMA: Pomoć stiže u uobičajenom roku od 45 minuta.
Ponuda dana: Što ako je pomoć potrebna u gradu gdje nemate svoj servis?
EMMA: Gdje god se naš korisnik u Hrvatskoj nalazio, pomoć mu stiže u roku od 45 minuta.
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu?
EMMA: Naravno, sve naše usluge kao i dodatne informacije navedene su na stranici.
Ponuda dana: Ukoliko korisnik posjeduje EMMA osnovno članstvo, vozilo mu se pokvari u Splitu, a njegovo prebivalište je u Zagrebu i tamo želi odvesti vozilo. Taj put je dugačak 441 kilometar. Koliko ga taj prijevoz košta?
EMMA: Startna pozicija i dolazak na intervenciju su besplatni, kao i prijevoz u krugu 30km. Svaki slijedeći kilometar, odnosno u ovom slučaju 411km, plaćate po važećem cjeniku tvrtke uz popust od 30%. Cestarine nisu uključene u cijenu prijevoza i naplaćuju se u oba smjera.
Ponuda dana: Da li je potrebno nadoplatiti uslugu vučne službe u slučajevima kada auto sleti u kanal ili provaliju?
EMMA: Svaki član ostvaruje prava na određene besplatne usluge prijevoza prema vrsti članstva. U iste ne spadaju izvlačenja vozila iz graba te ostale dodatne radnje koje ne spadaju u osnovni utovar i istovar vozila.
Ponuda dana: U situacijama kada zbog oštećenja vlastitog automobila treba koristiti zamjensko vozilo, koliko će to korisnika koštati?
EMMA: Kao vlasnik bilo kojeg EMMA članstva korištenje zamjenskog vozila možete ostvariti po povlaštenim tarifama, odnosno uz popust od 30% na navedene cijene iznajmiti vozilo u našim poslovnicama. Cijena ovisi o modelu vozila koji odaberete.
Ponuda dana: Ukoliko se u prometnoj nezgodi dogodi da osoba koja je vlasnik vozila bude ozlijeđena ili da ne bude prisutna uz vozilo kada vučna služba dođe po njega, da li se oštećeno vozilo u tom slučaju odvozi sa mjesta nezgode?
Partner: Vaše vozilo je moguće odvesti sa mjesta nezgode ukoliko bilo tko javi u EMMA call centar i zatraži uslugu.

EUROMEDIA RENTA GRUPA
I.B.Mažuranić 46, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 01 777 9429
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
EUROMEDIA RENTA GRUPA
I.B.Mažuranić 46, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 4
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama