Kemijsko čišćenje svih sjedala i vrata vašeg limenog ljubimca već od 219 kn!

Ponuda se odnosi na osobne automobile, monovolumene, terence i kombi vozila

Kemijsko čišćenje svih sjedala i vrata vozila

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Kemijsko čišćenje svih sjedala i vrata vozila
-45%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    kemijsko čišćenje sjedala i vrata osobnog automobila, monovolumena i terenca ili kombi vozila u izvedbi MTA servisa za čišćenje
  • Klikom na "kupi" birate:
    - kemijsko čišćenje sjedala i vrata osobnog automobila u iznosu od 219,00 kn
    - kemijsko čišćenje sjedala i vrata monovolumena i terenca u iznosu od 269,00 kn
    - kemijsko čišćenje sjedala i vrata kombi vozila u iznosu od 369,00 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 20.3.2018.
  • Ponuda uključuje dolazak na lokaciju u Gradu Zagrebu
  • Moguća nadoplata:
    Sesvete, Dugo Selo, Samobor, Sv. Nedjelja, Zaprešić, Velika Gorica: 50 kn
    Jastrebarsko, Sv. Ivan Zelina, Ivanić Grad:
    2,00 kn/km računajući od polazišne točke poslovnog prostora servisa MTA do adrese korisnika u oba smjera
  • Termin je potrebno rezervirati 10 dana ranije na 099 3290 101 ili 01 4667 249
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Potrebno sušenje tapeciranih sjedala i vrata osobnog vozila do 3 sata
  • Marka strojeva za čišćenje: Kärcher
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 17h (zadnji mogući termin je u 15h zbog trajanja čišćenja)
    sub: samo po dogovoru i ako ima slobodnih termina u periodu od 8:00h – 12:00h (zadnji mogući termin je u 10:30h)
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Kemijsko čišćenje Vaših limenih ljubimaca

Osim radnog mjesta i kreveta, ljudi mnogo vremena provode i u svojem automobilu kojega svakodnevno koriste, a to će, naravno, rezultirati nakupljanjem smeća, prašine i blata, stoga je automobil potrebno redovno čistiti, kako izvana, tako i iznutra. Vaš limeni ljubimac zaslužuje najbolje, a kemijsko čišćenje je udaljeno samo jedan telefonski poziv!

Djelatnici MTA servisa će vrlo uspješno skinuti sve vrste zmazanoća s ekološkim preparatima koji ne uništavaju vaše tkanine, a koje vam tradicionalna sredstva izbjeljuju i uništavaju spužvu zbog agresivne strukture. Informaciju prilagođenu vašim potrebama, skupa sa karakteristika i performansama zaštite na različitim površinama možete dobiti iz prve ruke od stručnih djelatnika MTA obrta koji čekaju vaš poziv!


Odaberite kemijsko čišćenje jer ćete na taj način:
- zaštiti tapeciranu unutrašnjost vozila
- riješiti se nakupljene prljavštine, grinja i neugodnih mirisa (npr. duhanski dim)

Ovakav način čišćenja vozila je poželjno obaviti barem jednom godišnje, obzirom da redovno usisavanje i pranje često nije dovoljno.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

MTA, servis za čišćenje
Medvedgradska 19, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 3290 101, 01 4667 249
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
MTA, OBRT ZA USLUGE I USLUGE ČIŠĆENJA
MEDVEDGRADSKA 19, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice