Kemijsko čišćenje tepiha, kutnih garnitura, madraca voucher za 119kn umjesto 300kn!

Iskoristite vrijeme za sebe, a profesionalcima prepustite čisćenje doma

Kemijsko čišćenje stambenog prostora

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 41
5 zvjezdica: 33
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (19) »

	            
Kemijsko čišćenje stambenog prostora
Kemijsko čišćenje stambenog prostora - slika 10
Kemijsko čišćenje stambenog prostora - slika 10
Kemijsko čišćenje stambenog prostora - slika 10
-60%
300kn
119kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
300kn
119kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 30

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje: voucher za kemijsko čišćenje u vrijednosti 300kn za čišćenje tepiha, kemijsko čišćenje kutnih garnitura, madraca, fotelja u organizaciji tvrtke Čistomat
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Voucher se odnosi na usluge pranje tekstilih površina, madraca I tepiha
  • Ostale usluge servisa: po dogovoru
  • Sredstva za čišćenje su ekološki ispitana, certificirana, biorazgradiva i ekološki sigurna za ljude
  • Strojevi za čišćenje koji se koriste: WIRBEL
  • Sredstva za čišćenje koja se koriste: Linax plus/GR S, Longlife, Glent, Tegelan, Tex, BR 75, Ivecid, La 710 S
  • U slučaju većeg iznosa moguća je nadoplata
  • Dolazak na mjesto čišćenja je gratis, a čišćenje tepiha možete obaviti i u praonici Čistomata (9h – 17h)
  • Ponuda se odnosi na Grad Zagreb
  • Nadoplata za Zagrebačku županiju: 1 kn/km
  • Obavezna telefonska najava 3 dana unaprijed na broj telefona
    - 091 251 0034
    - 098 9926 374
    - 095 5388 701
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti ponude: do 3.6.2014.
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Adresa: Kozari bok 4. odvojak 17, Zagreb
  • Radno vrijeme: prema dogovoru
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Čišćenje tapeciranog namještaja – noćna mora čistog doma

Najveći uzrok zaprljanju tapeciranih presvlaka su ruke namazane kremama.

One su pravi magnet za ostala onečišćenja, kao što je npr. boja koja se skida s dnevnih novina i časopisa, pa kad se sve to zalijepi na tekstilnu presvlaku, nastaju vrlo tvrdokorne mrlje.



Ništa manji problem nisu osušeni tragovi prolivenog pića: sokova, mlijeka, vina, kave i čaja.

Ako se odmah, dakle zaista u roku od samo nekoliko minuta, sva prolivena tekućina u potpunosti ne ukloni, ona će prodrijeti u dubinu, te će tijekom sušenja polagano izbijati na površinu i stvarati opet teško otklonjive mrlje.



Tapecirani namještaj čisti se uspješno strojem s papučicom koja mehanički utrljani deterdžent ispire istovremenim prskanjem čistom vodom i njenim usisavanjem.

Profesionali strojevi za čišćenje imaju velik pritisak vode i izrazito jaku moć usisavanja, čime je površinu moguće potpuno isprati i skratiti vrijeme sušenja, ovisno o vanjskoj temperaturi, na samo nekoliko sati.

Izvor: Vodič za roditelje

Čistomat
Kozari bok 4, odvojak 17, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 5388 701 , 091 1942 585 , 098 9926 374
E-mail:
Web: http://www.cistomat.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
ČISTOMAT d.o.o.
Kozari bok 4, odvojak 17, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 41
5 zvjezdica: 33
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat