Klima - redovni godišnji servis za 149kn umjesto 350kn!

Servisirajte klimu na vrijeme i rashladite se

Redovni godišnji klima servis

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 15
5 zvjezdica: 10
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0

    		
				    		
	            
Klima servis -57% Zg i okolica
Klima servis -57% Zg i okolica - slika 2
Klima servis -57% Zg i okolica - slika 3
Klima servis -57% Zg i okolica - slika 4
Klima servis -57% Zg i okolica - slika 5
-57%

Klima - redovni godišnji servis za 149kn umjesto 350kn!

Servisirajte klimu na vrijeme i rashladite se

Redovni godišnji klima servis

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 15
5 zvjezdica: 10
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
  • Ponuda uključuje:
    redovni godišnji servis klima uređaja i izlazak na područje cijelog Zagreba
  • Servis uključuje:
    - čišćenje filtera unutarnje jedinice
    - čišćenje ventilatora unutarnje jedinice
    - čišćenje odvoda kondezata
    - čišćenje maske unutarnje jedinice
    - dezinfekcija unutarnje jedinice
    - kontrola količine rashladnog medija
    - kontrola elektromehaničkih sklopova
    - mehaničko čišćenje vanjske jedinice
    - općenito kontrola ispravnosti
  • Doplata za izlazak na teren na području Samobora, Zaprešića i Sesveta u iznosu od 50 kn
  • Trajanje servisiranja ovisi o klima uređaju, a u prosjeku traje 40min
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Internet stranicu možete pogledati na linku MeliPlin
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Potrebna je najava nakon kupovine kako bi osigurali željeni termin
  • Ukoliko se zakazani termin ne otkaže 24h prije, usluga se smatra iskorištenom
  • Ponudu možete iskoristiti do 28.7.2013.
  • Kontakt:
    01 580 1027
    092 116 9136
  • Radno vrijeme:
    po dogovoru
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Potvrde možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Tko će preživjeti ovo ljeto i visoke temperature?
Oni sretnici koji u svom domu imaju klima uređaj!
Možete li zamisliti život bez klima uređaja?

Preporučamo Vam da brže bolje rezervirate svoj termin u servisu MeliPlin i na vrijeme servisirate svoj klima uređaj kako Vas ne bi iznevjerio kad Vam najviše treba.

Stručni majstori učinit će sve kako bi Vaša klima radila kao nova jer redovito održavanje klime važno je i zbog uklanjanja problema s alergijama ili kihanjem, prehladama, vlagom i neugodnim mirisima koje uzrokuju višemjesečna gomilanja mikroorganizama, bakterija, pljesni i gljivica.

Servisirajte klima uređaj na vrijeme i ne dopustite da Vas muče visoke temperature!

MeliPlin
Ilica 288/1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5801027 , 092 1169136
E-mail:
Web: http://www.meliplin.hr/index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
MELI PLIN d.o.o.
Ilica 288/1, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama