Klima uređaj - kemijsko čišćenje i servis Vaše klime za 175kn umjesto 350kn!

+ 60% popusta na istu uslugu prilikom sljedećeg servisa

Kemijsko čišćenje i servis klima uređaja

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 32
5 zvjezdica: 19
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1

    		
				    		
	            
Kemijsko čišćenje i servis klima uređaja
Kemijsko čišćenje i servis klima uređaja - slika 2
Kemijsko čišćenje i servis klima uređaja - slika 3
Kemijsko čišćenje i servis klima uređaja - slika 4
Kemijsko čišćenje i servis klima uređaja - slika 5
-50%
  • Ponuda uključuje:
    kemijsko čišćenje i servis klima uređaja + 60% popusta na istu uslugu prilikom sljedećeg servisa
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Servis uključuje:
    Zaštitu zidova i prostora gdje se klima nalazi
    Rastavljanje unutarnje jedinice
    Mehaničko čišćenje isparivača, filtera, maske i ostalih mehaničkih elemenata klima uređaja
    Čišćenje kemijskim sredstvom koje djeluje na širok spektar bakterija i plijesni
    Dezinfekcija isparivača i filtera klima uređaja
    Čišćenje i dezinfekcija kade i linije odvoda kondenzatora
    Propuhivanje odvoda kondenzatora
    Manji popravci instalacija klima uređaja (izolacije, nosača kondenzatora i sl.)
    Provjera rada ispravnosti (kompresora, ventilatora, četverokutnog ventila i sl.)
    Provjera tlaka plina
  • Trajanje servisa: od 45 do 60 minuta
  • Servis se obavlja sredstvima odobrenim od zavoda za javno zdravstvo RH
  • Nakon obavljenog servisa izdat će Vam se protokol o obavljenom čišćenju klima uređaja
  • Serviseri dolaze na Vašu kućnu adresu na području grada Zagreba, Velike Gorice, Petrinje i Siska
    - nadoplata za Sesvete (50kn)
  • Potrebna je rezervacija 5 dana unaprijed
  • Svi korisnici koji kupe ponudu ostvaruju 60% popusta na istu uslugu prilikom sljedećeg servisa
  • Servis klima uređaja obavlja se jednom godišnje kako bi se očuvala trajnost i kvaliteta uređaja te osigurala higijena zraka
  • Za kvarove na uređaju zatečene prije čišćenja El.s.d.automatika ne preuzima odgovornost
  • Usluge koje nisu uključene u servis mogu se nadoplatiti prema redovnom cjeniku
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete iskoristiti do 1.7.2013.
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Kontakt:
    098 261 929
    091 9469 248
  • Adresa: Vaš dom, ured ili ordinacija
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 17h
    sub:8h - 15h
  • Moguće je dogovoriti termine i u posljepodnevnim satima
  • Možete kupiti neograničeni broj ponuda na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Glavni uzrok loše kvalitete zraka u klimatiziranim prostorima je slabo, a ponekad i nikakvo čišćenje, odnosno održavanje! Ukoliko se klima uređaj ne čisti barem jednom godišnje, smanjuje se kapaciteti klime i troši se više električne energije te sam klima uređaj postaje potencijalno rasadište bakterija u prostoru!

Neodržavanoj i neočišćenoj klimi kompresor radi pod opterećenjem te mu smanjuje radni vijek zbog otežane cirkulacije zraka i zagušenosti, stoga ne dopustite da „ušteda“ koju ste ostvarili neserviranjem klima uređaja vrlo brzo nestane kroz račun za električnu energiju ili u krajnem slučaju kupnjom novog aparata!

Produžite vijek trajanja Vaše klime i pobrinite se da udišete svjež i čist zrak, bez bakterija!

EL.S.D. AUTOMATIKA, uslužni obrt
22. LIPNJA 20, Mošćenica, Petrinja, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 946 9248 , 098 261 929
Rezervacije: el.s.d.automatika@gmail.com
E-mail:
Web: http://www.ponudadana.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
EL.S.D. AUTOMATIKA, obrt za montažu, servis i održavanje električne opreme i usluge
22. lipnja 20, Mošćenica, Petrinja

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama