Kompletne progresivne naočale - dioptrijski okvir i višejakosne Rodenstock leće uz garanciju na prilagodbu za 1.799 kn!

Uz čak 4 sloja zaštite osigurajte si kvalitetu renomiranih europskih proizvođača

Progresivne naočale - dioptrijski okvir i višejakosne leće

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Progresivne naočale -46 Trešnjevka
Progresivne naočale -46 Trešnjevka - slika 2
Progresivne naočale -46 Trešnjevka - slika 3
Progresivne naočale -46 Trešnjevka - slika 4
Progresivne naočale -46 Trešnjevka - slika 5
Progresivne naočale -46 Trešnjevka - slika 6
Progresivne naočale -46 Trešnjevka - slika 7
-46%

Kompletne progresivne naočale - dioptrijski okvir i višejakosne Rodenstock leće uz garanciju na prilagodbu za 1.799 kn!

Uz čak 4 sloja zaštite osigurajte si kvalitetu renomiranih europskih proizvođača

Progresivne naočale - dioptrijski okvir i višejakosne leće

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - dioptrijski okvir renomiranih europskih proizvođača (Exess i LaMatta po vašem izboru)
    - višejakosne francuske Rodenstock leće (index loma 1,5)
    - zaštitne slojeve (antirefleksni, antistatički, superhidrofobni i tvrdi sloj)
    - garanciju na leće od 1 godinu
    - garanciju na prilagodbu u trajanju od 4 tjedna u ponudi Optike P01
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 15.3.2018.
  • Termin je potrebno rezervirati 12h ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 6h ranije
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 19h
    sub: 9h - 14h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru.
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Progresivne naočale

Savršen vid na svim udaljenostima! Kompletne progresivne naočale uz okvir po vašem izboru i par višejakosnih leća!

Progresivne naočale omogućuju udobnost vida u svim uvjetima, bez ograničenja. Ukoliko se u vremenskom razdoblju od 4 tjedna ne naviknete na progresivne leće, u zamjenu dobivate dvoje kompletne dioptrijske naočale (za blizinu i za daljinu).

Rodenstock leće karakterizira kvaliteta, tradicija i sigurnost. Rodenstock leće rezultat su dugogodišnjeg istraživanja i revolucionarne tehnologije. Leće su napravljene od vrhunskih materijala uz savršeno preciznu obradu i inovativne završne premaze.

Progresivne leće istovremeno korigiraju kratkovidnost i dalekovidnost, a pritom prućaju oštar vid i na svim srednjim udaljenostima. Rodenstock progresivne leće proizvedene su tako da je prijelaz između dioptrija neprimjetan, uz njih ćete okolinu vidjeti jasnije i kontrastnije što je naročito primjetno u uvjetima loše vidljivosti, primjerice u sumrak.


Zaštitni slojevi čuvaju dugotrajnost naočalnih leća, omogućuju bolju kvalitetu vida i zaštitu oka.

Leće s antirefleksnim slojem omogućuju stvaranje oštrije slike s manje odsjaja pa je bolja vidljivost prilikom vožnje noću te veća udobnost prilikom dugotrajnog korištenja računala. Imaju i estetsku ulogu jer čine naočale gotovo nevidljivima pa vaše oči dolaze do izražaja, uz to povećavaju stupanj kontrasta i smanjuju umor očiju.

Superhidrofobni sloj čini naočalne leće izuzetno otpronima na nakupljanje vode na površini leće, antistatički sloj odbija prašinu s površine leće, a tvrdi sloj čini leću otpornijom na ogrebotine.

Sačuvajte svoj vid i odaberite kvalitetu po povoljnijoj cijeni! Svakodnevno umaramo oči gledajući u razne ekrane, na mobitelu, televizoru, laptopu ili pak čitamo. U svakom slučaju, kvalitetan vid potreban nam je svakodnevno kako bi neometano mogli obavljati sve svoje obaveze, poslovne, privatne ili jednostavno uživati bez naprezanja očiju. Stoga uložite u najbolji mogući vid!

Optika
Ozaljska 6, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 150 61 39
E-mail:
Web: https://www.facebook.com/Optika-Zagreb-210859152693792/

Detalji o partnerovom sjedištu:
FIRENA-USLUGE d.o.o.
Odvojak M. Gupca 6, Konjščina (Općina Konjščina)

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata