Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Kontaktne leće - Specijalistički pregled, par mekih leća te starter za 99kn umjesto 290kn – Zaštite najdragocjenije osjetilo

Specijalistički pregled za kontaktne leće

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 177
5 zvjezdica: 151
4 zvjezdice: 15
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (67) »

    		
				    		
	            
Specijalistički pregled za kontaktne leće
-66%

Kontaktne leće - Specijalistički pregled, par mekih leća te starter za 99kn umjesto 290kn – Zaštite najdragocjenije osjetilo

Specijalistički pregled za kontaktne leće

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 177
5 zvjezdica: 151
4 zvjezdice: 15
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (67) »
  • Ponuda se odnosi na specijalistički pregled za kontaktne leće, 1 par zamjenskih mekih kontaktnih leća (mjesečnih ili dvotjednih), 1 starter (otopina 60ml za meke kontaktne leće te posudica za meke leće)
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti jednu ponudu za prijatelja
POLIKLINIKA OPTOTIM ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Poliklinika Optotim: Ponuda se odnosi na specijalistički pregled za kontaktne leće, 1 par zamjenskih mekih kontaktnih leća (mjesečnih ili dvotjednih) i 1 starter (otopina 60ml za meke kontaktne leće te posudica za meke leće).
Ponuda dana: Što se podrazumijeva pod specijalističkim pregledom?
Poliklinika Optotim: Specijalistički pregled se odnosi na određivanje dioptrije za zamjenske kontaktne leće, mjerenje zakrivljenosti rožnice, kontrolu prednjeg segmenta oka na biomikroskopu, pregled suznog filma te poduku skidanja, stavljanja te nošenja kontaktnih leća.
Ponuda dana: Na kojim lokacijama se ponuda može iskoristiti?
Poliklinika Optotim: Ponuda se može iskoristiti u Zagrebu na adresama: Bogovićeva 1, (01 481 09 09, [email protected], pon-pet 09 - 21h, sub 08 - 18h) i u Ilici 28, (01 483 32 23, [email protected] pon-pet 09 - 21h, sub 08 - 18h). Također se ponuda može iskoristiti u Zadru na adresama: Narodni trg 5, (023 25 45 83 / 023 25 45 84, [email protected], pon-pet 08 - 21h, sub 08 - 18h) i u Ul. Akcije Maslenica 1, (023 32 7706, [email protected], pon-ned 09 - 21h).
Ponuda dana: Imate li još lokacija?
Poliklinika Optotim: Prodajna mjesta Poliklinike Optotim na kojima se možete informirati: Delnice: Supilova 1, 051 81 15 77,[email protected], pon-sri 13 - 20h, uto-čet-pet 08 - 13h, sub 08 - 13h te u Novi Vinodolski: Kralja Tomislava 4, hotel Novi Resort.
Ponuda dana: Imate li Internet stranicu?
Poliklinika Optotim: Naravno, našu Internet stranicu možete pogledati na linku Poliklinika Optotim.
Ponuda dana: Imaju li korisnici ove ponude dodatne pogodnosti?
Poliklinika Optotim: Korisnici ove ponude postaju vlasnici loyalti kartice kojom se ostvaruje popust na iduću kupnju kontaktnih leća u Optici Optotim u iznosu od 10%.
Ponuda dana: Koliko ranije je potrebno najaviti svoj dolazak?
Poliklinika Optotim: Molimo korisnike da se jave dva tjedna ranije na kontakt broj: 01 4832 395 .
Ponuda dana: Što su zamjenske kontaktne leće?
Poliklinika Optotim: Zamjenske meke kontaktne leće nose se određeni period vremena, zatim se bace i zamijene novim parom. Važno je razumjeti razliku: dvotjedne leće (kao Acuvue oasys): potrebno ih je zamijeniti novim parom svakih 14 dana, mjesečne leće (kao Air Optix Aqua): potrebno ih je zamijeniti novim parom jednom mjesečno.
Ponuda dana: Tko obavlja pregled za kontaktne leće?
Poliklinika Optotim: Pregled obavlja stručno osoblje Poliklinike Optotim.
Ponuda dana: Zašto je važno redovno voditi brigu o zamjeni kontaktnih leća?
Poliklinika Optotim: Proteini, lipidi i ostali prirodni sastojci suza talože se na lećama. Te naslage čine leće manje udobnima nego kada su potpuno nove, pa tvoje oči mogu biti sklonije infekcijama. Naravno, leće se mogu očistiti no čišćenje nije 100 posto učinkovito.

Poliklinika Optotim
Ilica 28, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 483 32 23
E-mail:
Web: http://www.optotim.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
Optotim d.o.o.
Bogovićeva 1, Zagreb

Poliklinika Optotim
Narodni trg 5, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 023 25 45 83
E-mail:
Web: http://www.optotim.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
Optotim d.o.o.
Bogovićeva 1, Zagreb

Poliklinika Optotim
Ulica Akcije Maslenica 1, Supernova Centar, Zadar, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 023 32 7706
E-mail:
Web: http://www.optotim.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
Optotim d.o.o.
Bogovićeva 1, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama