Konverzacijski intezivni tečaj engleskog jezika za 395kn umjesto 995kn – obnovite i usavršite svoje poznavanje engleskog jezika

Intezivni tečaj engleskog jezika za 395kn


	            
Intezivni tečaj engleskog jezika za 395kn
-60%
995kn
395kn
Cijena uključuje PDV
995kn
395kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 20

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 4 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje intenzivni konverzacijski tečaj engleskog jezika
  • Tečaj traje 20 školskih sati
  • Predavanja se održavaju svaki dan po 2 školska sata
  • Potrebno je javiti se u roku od 2 dana nakon kupovine potvre u školu kako biste dogovorili termin i ispunili test predznanja
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Kontakt: 01 3874355
  • Radno vrijeme:
  • Od ponedjeljka do petka: od 09h do 20h
  • Usluga se može iskoristiti za vrijeme trajanja tečaja pd 12.09. do 23.09.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
„Do you speak English?“ Koliko ste samo puta čuli tu rečenicu, nadamo se da ste ju razumijeli :) U današnje vrijeme već na engleskom jeziku znaju nešto progovoriti i djeca od par godina tako da se ne zavaravate da ga rasturate. Nikad znanja nije dosta, upravo zbog toga Ponuda Dana misli na Vas. Kad Vam se sljedeći put netko obrati na engleskom da Vam bude kao materinji jezik pobrinut će se Smart škola stranih jezika. Obnovite i usavršite svoje vještine na engleskom jeziku.

SMART ŠKOLA STRANIH JEZIKA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Smart škola stranih jezika: Ponuda uključuje intenzivni konverzacijski tečaj engleskog jezika.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Smart škola stranih jezika: Našu internet stranicu možete pogledati na linku Smart škola stranih jezika.
Ponuda dana: Kada počinje tečaj?
Smart škola stranih jezika: Tečaj počinje 12. rujna.
Ponuda dana: Koji je minimalan broj polaznika potreban da bi oformila grupa?
Smart škola stranih jezika: Da bi se oformila grupa potrebno je 8 polaznika. Korisnici se ne moraju brinuti jer postoje već stalni polaznici s kojima će se kombinirati grupe.
Ponuda dana: Koliko traje jedan sat?
Smart škola stranih jezika: Jedan sat traje 45 minuta.
Ponuda dana: U kojim terminima se održavaju predavanja?
Smart škola stranih jezika: Termini se održavaju u poslijepodnevnim i večernjim satima. Održavaju se od 18.00h do 19.30h i u vremenu od 19.45h do 21.15h.
Ponuda dana: Mora li se polagati test predznanja ukoliko polaznik želi upisati konverzacijski tečaj?
Smart škola stranih jezika: Da bi se pohađao konverzacijski tečaj engleskog jezika potrebno je riješiti online test koji možete pronaći na linku Smart škola stranih jezika te ga poslati na mail škole: info@smart-jezici.hr.
Ponuda dana: Dobije li se po završetku tečaja diploma ili potvrda o završenom tečaju?
Smart škola stranih jezika: Pošto se ne radi o pohađanju stupnja engleskog jezika nego o konverzacijskom tečaju ne dobije se diploma.
Ponuda dana: Kome preporučujete pohađanje konverzacijskog tečaja?
Smart škola stranih jezika: Namijenjen je polaznicima koji se žele usavršiti, a već dobro vladaju stranim jezikom. Polaznici će poboljšati govorne vještine različitim zanimljivim, interaktivnim vježbama i simulacijama određenih situacija.
Ponuda dana: Postoji li dobna granica za pohađanje tečaja?
Smart škola stranih jezika: Dobna granica je iznad 15 godina.
Ponuda dana: Do kad se korisnici trebaju javiti u školu za dogovor u vezi termina?
Smart škola stranih jezika: Molimo korisnike da se jave dva dana nakon isteka ponude kako bi se sve dogovorili.
Ponuda dana: Želite li još nešto dodati za naše korisnike?
Smart škola stranih jezika: Iskusni tim predavača, profesora i izvornih govornika specijaliziran je za različita područja, a jamstvo kvalitete dugogodišnje je iskustvo i zadovoljstvo naših klijenata s kojima surađujemo dugi niz godina. Našu stručnost i kvalitetu potvrđuju razni certifikati i članstva u uvaženim organizacijama poput ISO 9001:2008, British Council Addvantage Programa, Zajednice za strane jezike (HGK) i HUPE-a. Nastavni programi i stupnjevi u skladu su sa standardima Vijeća Europe.

Smart škola stranih jezika
Palinovečka 19, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 387 4356
E-mail:
Web: http://www.smart-jezici.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Eventus Animae d.o.o.
Palinovečka 19, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat