Kožne natikače, ručno šivane i iznimne lakoće i udobnosti za 179kn!

Udobna obuća za vruće dane - Saniflex uz nadoplatu dostave

Kožne natikače – Saniflex


    		
				    		
	            
Kožne natikače -40% HR
-40%

Kožne natikače, ručno šivane i iznimne lakoće i udobnosti za 179kn!

Udobna obuća za vruće dane - Saniflex uz nadoplatu dostave

Kožne natikače – Saniflex

  • Ponuda uključuje:
    kožne natikače, ručno šivane i iznimne lakoće i udobnosti iz asortimana Cipele i torbe
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Natikače su namijenjene ženama
  • Materijal: koža
    Boja: bež
    Veličina: 36, 37, 38, 39, 40, 41
    Rad: ručni rad
  • Preuzimanje samo dostavom
  • Dostavu vrši HP
    Nadoplaćuje se 29kn po primitku paketa za područje cijele Hrvatske
  • Moguće slanje putem Tiska te se naplaćuje 15kn po primitku paketa za područje cijele Hrvatske
  • Rok za dostavu: do 3 radnih dana
  • Nakon kupovine potrebno je poslati mail na [email protected] s imenom, prezimenom, veličinom natikača, brojem mobitela i adresom za dostavu
    najkasnije do roka iskoristivosti 9.9.2015.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Kontakt: 091 7888 532
    [email protected]
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti neograničen
    broj ponuda na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Kožne, ručno rađene, ljetne natikače

Neudobna cipela može vam prouzročiti puno problema – od boli u nogama do oštećenja živaca u stopalu. Saznajte kako zaštititi svoju nogu i izabrati udobne cipele.

Jednostavni savjeti dat će vam prave odgovore kako izabrati cipele u kojima će noga imati prostor za disanje, a istovremeno ćete biti trendi i sa stilom.

1. Odaberite najbolje vrijeme za kupovinu
Najbolje je kupovati cipele u popodnevnim satima, kada su noge umorne, pa čak i malo otečene. Tako ostajete sigurni da će obuća koju kupite ostati udobna.

2. Kupite pravu veličinu
Ako su vam stopala ravno u cipeli, tj. ne "plešu", znači da je veličina dobra.

3. Obratite pažnju na širinu, ne samo dužinu
Kada se radi o duljini, odaberite pravilnu obuću tako da uvijek ostavite malo prostora između palca i prednjeg dijela cipele.



4. Odaberite prave pete za vas
Treba znati i odabrati pravu peticu na cipeli. Peta bi morala biti u izravnoj liniji ispod kosti pete. Ako je peta postavljena na stražnjem dijelu, nećete se osjećati ugodno i teško ćete prilagoditi svoj hod tome.

5. Prvo nošenje
Uvijek ih je dobro prije razgaziti s par nošenja na kratke relacije – da se noga privikne i cipele prilagode. Najlakše je to napraviti kod kuće. Nosite ih 15 minuta, zatim 30 minuta i 60 minuta – s duljim stankama između.

6. Ulošci za cipele
Kupite uloške s dodatnim jastucima kako biste pomogli nozi da se bolje prilagodi cipeli, ali i obrnuto.

Čak i ako nosite cipele s potpeticom, ipak izbjegavajte svakodnevno nošenje istih. Topla kupka je tradicionalno rješenje za umorne noge, ali nije i najučinkovitije. Staviti noge u hladnu vodu puno je bolje rješenje da eliminirate bolove.

Izvor: Zena.hr

CIPELE I TORBE j.d.o.o.
Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 7888 532
E-mail:
Web: http://www.cipeleitorbe.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
CIPELE I TORBE j.d.o.o.
Ulica Platana 35/A, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama