Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Kroz Feng shui i aromaterapiju poradite na karijeri, uspjehu i ljubavi u Vašem životu za samo 70kn umjesto 250kn - veliki korak naprijed

Feng shui i aromaterapija za 70kn


    		
				    		
	            
Feng shui i aromaterapija za 70kn
-72%

Kroz Feng shui i aromaterapiju poradite na karijeri, uspjehu i ljubavi u Vašem životu za samo 70kn umjesto 250kn - veliki korak naprijed

Feng shui i aromaterapija za 70kn

  • Ponuda nudi četiri tematske radionice
  • (Energetsko čišćenje prostora, Ljubav i skladni odnosi, Potaknite karijeru i uspjeh te Boje u nama i oko nas)
  • Korisnici mogu izabrati jednu od četiri tematske radionice
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda te neograničen broj na poklon
Svi sreću tražimo u lutriji, kladionicama, kartama, kocki...Ponekad se i posreći pa dobijete neku kunicu, pa ju potrošite i opet ništa. Jeste li ikad pomislili da još niste u potpunosti sretni jer sreću tražite na krivim mjestima? Vi ste „sitne ribice“ za Sretan dan jer oni su se već odavno upoznali s takvim situacijama. Kako biste napokon bili zadovoljni i sretni sa stvarima onakvima kakve jesu pobrinula se Ponuda Dana.

SRETAN DAN ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Sretan dan: Ponuda nudi korisnicima četiri tematske radionice: Energetsko čišćenje prostora, Ljubav i sukladni odnosi, Potaknite karijeru i uspjeh te Boje u nama i oko nas. Zanimljivost radionica je što o svakoj temi obuhvaćamo dva pristupa: kako joj pristupa Feng Shui, a kako aromaterapija. Korisnici mogu izabrati jednu od četiri tematske radionice.
Ponuda dana: Što je to Feng Shui?
Sretan dan: Feng Shui je drevno umijeće oblikovanja vlastite okoline, kako bi ona pozitivno utjecala na našu osobnu energiju, a time i na naše zdravlje, sreću i uspješnost u životu.
Ponuda dana: Možete li nam pobliže objasniti o kakvim je radionicama riječ?
Sretan dan: Tema prve radionice je naučiti kako očistiti svoj prostor od ''stare'' i negativne energije i unijeti u njega svježu i pozitivnu energiju. Što utječe na sklad ili nesklad odnosa i kako privući ljubav možete naučiti u drugoj radionici. Treća radionica želi naučiti korisnike koji dijelovi Vašeg doma i poslovnog prostora najviše utječu na Vaš poslovni uspjeh, te kojim malim promjenama svoju karijeru možete potaknuti. Posljednja radionica koju možete izabrati uči koje su najprikladnije boje za pojedine dijelove Vašeg stana i ureda, kao i za Vas osobno.
Ponuda dana: Tko vodi radionice?
Sretan dan: Voditeljice radionica su voditeljica Centra Sretan dan dipl.ing.arh. Sanja Plavljanić-Širola i voditeljica Studija za aromaterapiju Laurus Anamarija Pažin Morović, aromaterapeutkinja.
Ponuda dana: Na koji način su organizirane radionice i druženja?
Sretan dan: Sve četiri radionice traju po tri sata. “Energetsko čišćenje prostora” i “Ljubav i skladni odnosi” će Vam biti na raspolaganju radnim danom u večernjim terminima, dok su Vam radionice “Potaknite karijeru i uspjeh” i “Boje u nama i oko nas” na raspolaganju u subotu.
Ponuda dana: U kojim terminima se održavaju predavanja?
Sretan dan: Radionica “Energetsko čišćenje prostora” će biti održana 19. rujna od 17:30h – 20:30h, “Ljubav i skladni odnosi” su 20. rujna u terminu od 17:30h – 20:30h, u radionici “Potaknite karijeru i uspjeh” možete sudjelovati u subotu 24. rujna od 10:00h – 13:00h, a “Boje u nama i oko nas” će biti održana 24. rujna od 17:00h – 20:00h.
Ponuda dana: Koji je minimalan, a koji maksimalan broj polaznika u grupi?
Sretan dan: Minimalan broj polaznika je 8, a maksimalan broj po grupi je 25.
Ponuda dana: Kome se preporučuju ove radionice?
Sretan dan: Radionice se preporučuju svim uzrastima. Svi korisnici koji žele unijeti pozitivne promjene u svoju okolinu i bolje se osjećati su dobrodošli.
Ponuda dana: Kada se korisnici trebaju javiti za dogovor?
Sretan dan: Bilo bi najbolje da se korisnici jave što ranije kad kupe ponudu putem maila: [email protected] ili na broj 091 53 55 197.
Ponuda dana: Na kojoj se adresi nalazite?
Sretan dan: Naša adresa je Kralja Zvonimira 20.

Sretan dan d.o.o.
Kralja Zvonimira 20, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3648 380
E-mail:
Web: http://www.sretan-dan.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Sretan dan d.o.o.
Kralja Zvonimira 20, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama