L'Oréal Professionnel Fiberceutic: botox za kosu i frizura - obnovite Vašu oštećenu kosu i vratite joj sjaj za samo 95kn umjesto 220kn

L'Oréal Professionnel Fiberceutic: botox za kosu i frizura - obnovite Vašu oštećenu kosu i vratite joj sjaj za samo 95kn umjesto 220kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 24
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 0

    		
				    		
	            
 - slika 2
 - slika 3
 - slika 4
 - slika 5
-57%

L'Oréal Professionnel Fiberceutic: botox za kosu i frizura - obnovite Vašu oštećenu kosu i vratite joj sjaj za samo 95kn umjesto 220kn

L'Oréal Professionnel Fiberceutic: botox za kosu i frizura - obnovite Vašu oštećenu kosu i vratite joj sjaj za samo 95kn umjesto 220kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 24
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 0
  • Ponuda uključuje pranje kose sa masažom, frizuru i L'oreal Fiberceutic botox tretman
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Radno vrijeme salona: ponedjeljak-petak: 9h -19h te subota: 8:30h - 14h
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Uslugu možete iskoristiti do 28.10.
  • Potrebno je najaviti dolazak tjedan dana ranije na broj 01 / 3633 251
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
SALON JAGODA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Vlasnica salona: Ponuda uključuje pranje kose sa masažom, frizuru i L'oreal Fiberceutic botox tretman.
Ponuda dana: Gdje se mogu pregledati cijene Vaših usluga?
Vlasnica salona: Cijene možete pregledati na sljedećem linku CJENIK.
Ponuda dana: Što je to L'oreal Fiberceutic botox tretman?
Vlasnica salona: L'oreal Fiberceutic botox tretman je tretman popunjavanja vlakana kose, namijenjen za dubinski oštećenu, kemijski tretiranu kosu u kritičnom stanju te za spaljenu kosu. Djeluje u srži vlakna te pomaže u popunjavanju unutrašnjosti kose. Kada molekula dođe u kontakt s vlaknima kose, oblikuje se prema unutarnjoj strukturi kose te prodire dovoljno duboko da bi stvorila fleksibilan, ali dovoljno jak sustav koji podupire vlakna te sprečava njihovo urušavanje. Linija Fiberceutic sadrži serum za popunjavanje vlakana dubinski oštećene kose u kritičnom stanju, obnavljajući tretman zaključavanja seruma u vlakna kose (za debelu kosu), obnavljajući tretman zaključavanja seruma u vlakna kose (za tanku kosu).
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Vlasnica salona: Naša internet stranica nalazi se na sljedećem linku Frizerski salon Jagoda, a možete provjeriti i našu facebook stranicu - Jagoda.
Ponuda dana: Postoji li mogućnost nadoplate ukoliko netko želi iskoristiti dodatne usluge?
Vlasnica salona: Ukoliko žele, korisnice mogu iskoristiti dodatne usluge te ih nadoplatiti po cijenama navedenim u cjeniku.
Ponuda dana: Koje proizvode koristite u salonu?
Vlasnica salona: Koristimo kvalitetne proizvode marke L'oreal.
Ponuda dana: Može li više osoba koristiti jednu potvrdu?
Vlasnica salona: Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu.
Ponuda dana: Na kojoj lokaciji se nalazi Vaš salon?
Vlasnica salona: Salon se nalazi na adresi Silvija Strahimira Kranjčevića 29, u hotelu Laguna na prvom katu.
Ponuda dana: U koje vrijeme se može posjetiti salon?
Vlasnica salona: Korisnice mogu posjetiti salon od ponedjeljka do petka od 9h do 19h te subotom od 08:30h do 14h.
Ponuda dana: Je li potrebno najaviti dolazak?
Vlasnica salona: Trebalo bi najaviti dolazak tjedan dana prije kako bi se osigurao slobodan termin na broj 01/ 3633 251.

Frizerski salon za žene i muškarce Jagoda
Kranjčevićeva 29, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 / 3633 251
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Frizerski salon za žene i muškarce Jagoda
Kranjčevićeva 29, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama