Lice bez akni uz bezbolnu metodu - 5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn umjesto 2.500kn - idealan način do vidljivog rezultata

5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn


    		
				    		
	            
5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn
5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn - slika 2
5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn - slika 3
5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn - slika 4
5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn - slika 5
-80%

Lice bez akni uz bezbolnu metodu - 5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn umjesto 2.500kn - idealan način do vidljivog rezultata

5 tretmana za uklanjanje akni za 495kn

  • Ponuda uključuje 5 tretmana za uklanjanje akni
  • Korisnici ove ponude imaju 25% popusta na sljedećih pet tretmana za uklanjanje akni
  • Tretmani nisu bolni jer se izvode aparaturno
  • Redovne cijene usluge možete pregledati na linku Cjenik
  • Učinak tretmana možete pogledati na linku Rezultati tretmana
  • Učinak tretmana možete pogledati na linku Rezultati termina
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više usluga te pokloniti prijateljima
  • Dolazak je potrebno najaviti tjedan dana ranije
  • Kontakt: 01 3880 586
  • Radno vrijeme:
  • Pon - Pet: 15h - 21h
  • Subota i jutarnji termini po dogovoru
  • Uslugu možete iskoristiti do 25.1.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Sjećate se onog jutra kad Vas je budilica iznevjerila? Niste se stigli pošteno ni umiti, skrivali ste noge ispod stola na poslu kako kolege ne bi skužile Vaše različite čarape, sva sreće pa su žvakače i par bombona spriječili neugodan miris iz vaših usta :) No, Vama je ipak najveći problem bio što niste imali dovoljno vremena za Vaš make up i sve moguće kreme koje prekrivaju akne na Vašem licu. Da Vam ne bude prvo što Vam padne na pamet kad se probudite koju ćete kremu, puder ili korektor staviti kako bi prekrili akne na licu pobrinula se Ponuda dana. Riješite se akni na Vašem licu bezbolnom metodom u Kozmetičkom salonu Adesso.

KOZMETIČKI SALON ADESSO ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Kozmetički salon Adesso: Ponuda uključuje 5 tretmana za uklanjanje akni.
Ponuda dana: Možete li nam preciznije objasniti tretman za uklanjenje akni?
Kozmetički salon Adesso: Riječ je o metodi s aparatom koji djeluje na principu infracrvenih zraka i bipolarne radiofrekvencije. Naime, korisnika se prvo namaže gelom te se aparatom pobljeska na području gdje su akne.
Ponuda dana: Kako djeluje ova metoda?
Kozmetički salon Adesso: Kod ove metode nema parenja i stiskanja nego se pomoću aparata pobljeska kritično područje. Aparat akne suši te uništava bakterije na tom području i spriječava njihovo širenje do kojeg dolazi ukoliko se otklanjaju prstima.
Ponuda dana: Jesu li tretmani bolni?
Kozmetički salon Adesso: Tretmani nisu bolni jer se radi o aparatu.
Ponuda dana: Koliko traje cijeli tretman?
Kozmetički salon Adesso: Trajanje tretmana ovisi o površini na koju treba djelovati. Cijeli tretman traje najviše 30 minuta.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici ove ponude dodatne pogodnosti?
Kozmetički salon Adesso: Korisnici ove ponude imaju 25% popusta na sljedećih pet tretmana za uklanjanje akni.
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana će biti vidljivi rezultati?
Kozmetički salon Adesso: To ovisi o problemu korisnika, ali rezultati su svakako vidljivi nakon 5 tretmana i kod zahtjevnih slučajeva.
Ponuda dana: Koliko redovito se preporuča dolaziti na tretmane?
Kozmetički salon Adesso: Korisnici bi trebali dolaziti dva puta tjedno.
Ponuda dana: Koju kozmetiku koristite?
Kozmetički salon Adesso: Kod ovog tretmana najveću ulogu ima aparat, inače radimo s Bioline kozmetikom.
Ponuda dana: O kojem je aparatu riječ?
Kozmetički salon Adesso: Riječ je o E-style aparatu koji djeluje na principu infracrvenih zraka i bipolarne radiofrekvencije.
Ponuda dana: Preporuča li se tretman svima?
Kozmetički salon Adesso: Tretman se ne preporučuje: trudnicama, osobama s nekontroliranim dijabetesom, osobama koje konzumiraju imunosupresive (osobe koje imaju jako oslabljen imunitet) i fotosenzibilne lijekove (lijekovi koji reagiraju na svjetlost) i Accutan (lijek za osobe koji imaju problema s aknama).
Ponuda dana: Postoje li savjeti kojih bi se trebali držati nakon tretmana?
Kozmetički salon Adesso: Korisnici se ne smiju sunčati u solariju nakon tretmana.
Ponuda dana: Koliko ranije je potrebno najaviti dolazak?
Kozmetički salon Adesso: Molimo korisnike da svoj dolazak najave tjedan dana unaprijed na kontakt broj: 01 3880 586.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme Vašeg salona?
Kozmetički salon Adesso: Radno vrijeme salona je od ponedjeljka do petka od 15h do 21h. Jutarnji i subotnji termini po dogovoru.

Matmarit d.o.o.
Kuzminečka 4, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3880 586
E-mail:
Web: http://www.kozmeticki-salon-adesso.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
MATMARIT d.o.o.
Kuzminečka 4, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 5 rata