Lignje sa žara, zeleni rezanci ili punjena vješalica meni od 3 slijeda za 1 osobu za 49kn!

Uživajte u odličnoj ponudi menija uz desert u Restoranu Kuhinja

Lignje sa žara, zeleni rezanci ili punjena vješalica

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 12
5 zvjezdica: 4
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Meni - 3 slijeda 55% D. Svetice
Meni - 3 slijeda 55% D. Svetice - slika 2
Meni - 3 slijeda 55% D. Svetice - slika 3
Meni - 3 slijeda 55% D. Svetice - slika 4
Meni - 3 slijeda 55% D. Svetice - slika 5
Meni - 3 slijeda 55% D. Svetice - slika 6
Meni - 3 slijeda 55% D. Svetice - slika 7
-55%

Lignje sa žara, zeleni rezanci ili punjena vješalica meni od 3 slijeda za 1 osobu za 49kn!

Uživajte u odličnoj ponudi menija uz desert u Restoranu Kuhinja

Lignje sa žara, zeleni rezanci ili punjena vješalica

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 12
5 zvjezdica: 4
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    meni po izboru za 1 osobu u
    Restoranu Kuhinja
  • Meni 1 uključuje:
    - riblju juhu
    - lignje sa žara
    - prilog po izboru
    - salatu
    - desert po izboru
  • Meni 2 uključuje:
    - paštetu od tune
    - zelene rezance sa kozicama
    - salatu
    - desert po izboru
  • Meni 3 uključuje:
    - juhu od hrena
    - punjenu vješalicu
    - prilog po izboru
    - salatu
    - desert po izboru
  • Redovne cijene možete pogledati na linku CJENIK
  • Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
  • Dodatnu konzumaciju jela i pića možete nadoplatiti na licu mjesta
  • Restoran ima terasu
  • Restoran ima besplatan parking
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete iskoristiti do 30.6.2014.
  • Potrebna je najava dolaska 24h unaprijed
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 12h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Radno vrijeme:
    pon - čet: 8h - 13h
    pet: 8h - 1h
    sub: 10h - 1h
    ned: 12h - 23h
  • Kontakt: 01 2408 111, 091 2225 444
  • Adresa: Donje Svetice 46c (iza Lidla)
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Restoran Kuhinja

Svojim gastronomskim iskustvom od 15 godina svakom gostu ponudit će najbolje od tradicionalnih jela.
Izazov im je ponuditi sve gastronomske delicije gastro kuhinje.



Okruženje gastro prostora izuzetno je ugodno, što će vam ostaviti dojam lagode dok uživate u jelima njihove kuhinje.

Najbolje je startati izborom hladnih narezaka jer se pršuti, kobasice i sirevi posebno rade za ovaj restoran.

Nakon velikog izbora domaćih, nimalo konfekcijskih juha, najtraženija su predjela slavonska šunka u bijelom vinu sa žgancima ili hobotnica pohana u pivskom tijestu s toplom rikulom i krumpirom.



Ljubiteljima morske hrane prijat će file brancina koji može biti poslužen s ovčjim sirom i rikolom ili s pečenim maslinama i palentom.

Sve se može lijepo zaokružiti desertom, a Restoran Kuhinja se može pohvaliti kako izrađuje vlastiti Ferrero Rocher ili ukusnu tortu od sira.



U Restoranu Kuhinja običaj je i prirediti gurmanska događanja koja slave kuhinje različitih podneblja.

Restoran Kuhinja
Donje Svetice 46c (iza Lidla), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2408 111 , 091 2225 444
E-mail:
Web: http://www.restoran-kuhinja.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
Trgovački i ugostiteljski obrt B.A.V.A.R.I.A.
Sibinjska 1, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama