Madeži - pregled i dermatoskopija u poliklinici Fenix za 299kn umjesto 600kn!

Otkrivanje bolesti kože u ranijem stadiju omogućuje 100% izlječenje

Pregled madeža i dermatoskopija

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 33
5 zvjezdica: 22
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (10) »

	            
Pregled madeža i dermatoskopija
Pregled madeža i dermatoskopija - slika 9
Pregled madeža i dermatoskopija - slika 9
Pregled madeža i dermatoskopija - slika 9
Pregled madeža i dermatoskopija - slika 9
-50%
600kn
299kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
600kn
299kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 50

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 3 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    pregled madeža i dermatoskopiju u Poliklinici Fenix
  • Dermatoskopski pregled
    je bezbolna dijagnostička pretraga koja je obavezni dio pregleda madeža i omogućuje analizu pigmenta i strukture pigmetniranih promjena kroz slojeve kože, što je prostim okom nemoguće
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Pregled je potpuno bezbolan i traje otprilike 20 - 30 min, ovisno o tome koliko osoba ima madeža
  • Pregled je jako bitan za prevenciju te se preporučuje svima
  • Odmah nakon pregleda dobit ćete nalaze
  • Više o poliklinici možete pročitati na linku O nama
  • Ponudu možete iskoristiti do 5.6.2013.
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Kontakt:
    099 731 0930
  • Adresa:
    Dobojska 28
  • Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do poliklinike Fenix
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h
    sub: po dogovoru
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Zašto je pregled madeža važan u svakoj životnoj dobi?
Madeži se inače smatraju dobroćudnom i normalnom pojavom na koži, no svaku promjenu u madežu i oko njega treba ozbiljno shvatiti jer ona može biti prvi znak pojave melanoma. Naime, u zadnjih 15 godina rizik od nastajanja melanoma je porastao za čak 52%.

Ukoliko imate mnogo madeža ili su sumnjivog izgleda (neravnomjerna boja, izrazito tamni madeži, nepravilni rubovi madeža) savjetujemo Vam posjet Poliklinici Fenix kako biste provjerili njihovo stanje.

Preglede obavlja
Mr. sc. prim., dr. Antica Soldo, spec dermatovenerolog
Diplomirala je medicinu na Zagrebačkom sveučilištu. Specijalistički ispit iz dermatovenerologije položila je 1975. godine na istom sveučilištu.
Od tada radi u Kliničkoj bolnici Sestre Milosrdnice u Zagrebu na odjelu za kožne i spolne bolesti gdje je bila i šef odjela i voditelj ambulante za bolesti vena te zbrinjavanje kroničnih rana.
Poslijediplomski studij završava na Institutu Ruđer Bošković u Zagrebu te postaje magistar znanosti. Naziv primarius stječe 1995. godine.
Autor i koautor je preko stotinu stručnih i znanstvenih radova te koautor knjige "Liječenje kroničnih rana".
Osnivač je referntnog centra ministarstva zdravlja RH za liječenje kroničnih kožnih rana. Voditeljica je dermatološke ambulante u Poliklinici Fenix od 2004. godine.

Preduhitrite na vrijeme nastanak melanoma. Naime, ako se dijagnosticira i kirurški odstrani u ranoj fazi, melanom je izlječiva bolest.

Poliklinika Fenix
Dobojska 28, ulaz iz Ključke ulice, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3011 154 , 099 7310 930
E-mail:
Web: http://www.poliklinika-fenix.hr/wp/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika FENIX d.o.o.
Dobojska ulica 28, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 33
5 zvjezdica: 22
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6535 307.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat