Mala parfe torta - čokolada, vanilija ili voćna uz natpis na torti po želji za samo 60kn!

Razveselite voljenu osobu najslađim iznenađenjem

Mala parfe torta u slastičarnici Nautilus!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Mala parfe torta u slastičarnici Nautilus!
Mala parfe torta u slastičarnici Nautilus! - slika 9
Mala parfe torta u slastičarnici Nautilus! - slika 9
Mala parfe torta u slastičarnici Nautilus! - slika 9
Mala parfe torta u slastičarnici Nautilus! - slika 9
-50%
120kn
60kn
Cijena uključuje PDV
120kn
60kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 10

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje: malu tortu po izboru promjera 20cm u slastičarnici Nautilus
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Na raspolaganju su tri okusa:
    - vanilija
    - čokolada
    - voćna
  • Okusi se mogu miješati na upit
  • Torta je promjera 20 cm ( 6 - 8 šnita)
  • Natpis na torti uključen u cijenu
  • Ukoliko želite pokrivku na torti potrebno je nadoplatiti 50,00kn u slastičarnici
  • Potrebno je naručiti tortu minimalno 2 - 3 dana ranije
  • Dostava nije uključena u cijenu, nadoplaćujete je sami prema redovnom cjeniku HP-a
  • Ponudu možete iskoristiti do 28.2.2013.
  • Kontakt:
    01 3310 108
    091 321 44 46
    091 321 44 34
  • Adresa: Ulica Baltazara Adama Krčelića 19, Zaprešić
  • Radno vrijeme:
    Pon - sub: 7h - 23h
    Ned: 9h - 22h
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Ukusne torte su tu kako bi uljepšale i zasladile sve Vama bitne trenutke, ali dobro dođu i za neke sasvim obične trenutke poput deserta za nedjeljni ručak ili slično.

S obzirom da svi znamo koliko nam je potrebno vremena i truda za ove malene poslastice, najbolje je odmah u startu uštedjeti vrijeme i živce i prepustiti profesionalcima da rade svoj posao, dok Vi odmarate i degustirate.

Bilo da ste ponudu odlučili iskoristiti kao poklon ili osobni slatki užitak, svakako uživajte u savršenom obliku i okusu torti koje je za Vas pripremila i tako Vam vrijeme uštedjela slastičarnica Nautilus.

Slastičarnica Nautilus
Ulica Baltazara Adama Krčelića 19, Zaprešić, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3310 108; 091 321 44 46; 091 321 44 34
E-mail:
Web: http://presing.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
LABORES SOLIS d.o.o.
Baltazara-Adama Krčelića 19 , Zaprešić

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat