Malinska - 3 morska dana s doručkom za dvije osobe u Hotelu Adria*** za 775kn umjesto 1.566kn!

Uživajte samo 100m od plaže od 25.8. do 26.9.

Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Malinska - 3 dana s doručkom za dvoje - slika 9
-51%
1.566kn
775kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
1.566kn
775kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 10

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje: 2 noćenja za dvoje s bogatim buffet doručkom u Hotelu Adria u Malinskoj na Krku
  • Ponudu možete
    iskoristiti od 25.8.do 26.9.2012.
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Ponude se mogu spajati
  • Fotografije soba i hotela prelistajte u galeriji
  • Udaljenost od plaže 100m
  • Kontakt:
    051 859 170
    051 859 311
    051 859 394
    051 859 131
  • Adresa:
    Obala 40, Malinska, Krk
  • Osoba od 12 god na
    pomoćnom krevetu -20%
  • Djeca mlađa od 3 god gratis
  • Djeca od 3 - 12 god -30%
  • Djeca od 3 - 12 god
    na pomoćnom krevetu -50%
  • Dodatak za puni pansion 84,oo kn (12 Euro)
  • Boravišna pristojba nije uračunata u cijenu 1 EUR po osobi/noći
  • Parking 21kn/dan
  • Rezervacija termina ovisi o smještajnoj raspoloživosti soba, a predrezervaciju je potrebno napraviti i prije kupnje
  • Check in: od 14h
  • Check out: do 10h
  • Možete iskoristiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
3 predivna dana odmora i uživanja provedite u savršenom, čistom, urednom i luksuzno uređenom Hotelu Adria

plaža je udaljena 100m od hotela u blizini hotela se nalaze teniska te druga sportska igrališta s hotelskih terasa pruža se jedinstven pogled preko Malinskog zaljeva na otok Cres raznovrsna gastronomska ponuda u 3 restorana koji nude jela domaće i internacionalne kuhinje doručkujete na predivnoj vanjskoj terasi sa koje se pruža pogled na more hotel je opremljen vlastitom slatičarnom te caffe barom

Komforne sobe:
sobe su dvokrevetne s kupaonicom i pogledom na more ili park sobe su sa bračnim ležajem ili sa odvojenim krevetima te sa mogušnošću trećeg ležaja LCD TV, SAT TV, sušilo za kosu kupaonica s tuš kabinom, wc

Malinska je otočko, primorsko, slikovito turističko mjesto, smješteno je uz obalu šumovitog zaljeva na otoku Krku. Dugogodišnja turistička tradicija, gostoljubivost domaćina, ugodna mediteranska klima i vegetacija s velikim brojem sunčanih dana i čisto more, privlače više od 100 godina brojne domaće i inozemne turiste.

Hotel Adria
Obala 40, Malinska, Krk, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 859 131 , 051 859 311 , 051 859 394 , 051 859 170
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Optimal d.o.o.
Obala 40, Malinska

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat