Medicinska pedikura u centru grada - riješite se zadebljane kože, uraslih
noktiju, natisaka i kurjih očiju za 99 kn!

Preko 2.000 zadovoljnih korisnica - postanite i vi jedna od njih

Medicinska pedikura u centru grada

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Medicinska pedikura u centru grada
Medicinska pedikura u centru grada - slika 2
Medicinska pedikura u centru grada - slika 3
Medicinska pedikura u centru grada - slika 4
Medicinska pedikura u centru grada - slika 5
Medicinska pedikura u centru grada - slika 6
Medicinska pedikura u centru grada - slika 7
Medicinska pedikura u centru grada - slika 8
-38%
Možete uplatiti samo karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    medicinsku pedikuru u Salonu Tihana
  • Medicinska pedikura uključuje: skidanje i zaglađivanje zadebljane kože, obradu uraslih noktiju, obradu kurjih očiju, rezanje i oblikovanje noktiju te obradu natisaka
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Moguća nadoplata za klasično lakiranje: 20 kn u salonu
  • Ukoliko na tretman dolazite s postojećim trajnim lakom koji nije rađen u salonu, nadoplaćuje se 30 kn za skidanje istog
  • Marka proizvoda: Gehwol
  • Rok iskoristivosti: 31.7.2018.
  • Termin je potrebno rezervirati 7 dana ranije na 098 9622 574
    Zvati samo radnim danom od 9h do 20h i subotom od 8h do 12h
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme:  po dogovoru
  • Subotama iza 12h, nedjeljama te državnim i crkvenim blagdanima/praznicima salon ne radi
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Pročitajte recenzije naših korisnica:

"Prezadovoljna sam uslugom. Tihana je izuzetno uslužna, pažljiva i stručna." - Suzana

''Jako profesionalna i pedantna pedikerka, jedna od boljih ako ne i najbolja koju sam kroz godine imala prilike upoznati.'' - Ines

''Konačno nakon dugo lutanja i traženja nađoh Tihanu, nenametljivu, vrijednu i dobru pedikerku. Zadovoljna sam i vraćam se opet. Hvala.'' - Marijana

''Pedikura je izvrsno obavljena. Djevojka je nježna i pedantna. Termin sam dobila u izrazito kratkom roku, a posebno zahvaljujem na izostanku small talk-a uobičajenog za salone i tišini prilikom cijele pedikure i masaže stopala. Pratim dalje akcije ovog salona!'' - Martina

''Koristila sam uslugu već nekoliko puta zbog toga što sam zadovoljna svime. Salon je na dostupnoj lokaciji, higijena je na zadovoljavajućem nivou, pedikerka je vrlo profesionalna. Stručnost, urednost, čistoća, davanje dodatnih informacija i ljubaznost, sve za pohvalu.'' - Danijela

Pedikura

Njege stopala se najčešće sjetimo u ljetnim mjesecima jer su naša stopala tada najizloženija. Ali njega stopala bi trebala sastavni dio njege tijela tijekom cijele godine obzirom da naše noge nose tri puta veću težinu od težine našeg tijela! Veći dio godine nosimo zatvorene cipele koje zagušuju stopala, odnosno onemogućuju im disanje, te povećavaju njihovo znojenje.

Iz tog razloga naša stopala postaju problematična i zahtijevaju njegu baš kao i ostatak tijela! Priuštite si medicinsku pedikuru uz koju će vaša stopala postati zdrava, a zahvaliti se možete stručnjacima iz Salona Tihana!


Medicinska pedikura

Upravo zato se trebate pobrinuti za zdravlje svojih stopala, a najbolji način za to je medicinska pedikura koja podrazumijeva tretiranje traumatiziranih stopala, a osim toga:

➥ prevenira probleme zadebljane kože
➥ tretira kurje oči
➥ tretira urasle nokte
➥ pomaže u pravilnom držanju
➥ omogućava ugodnije stajanje i hodanje

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Salon Tihana
Petrova ulica 66, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 9622 574
E-mail:
Web: http://on.fb.me/1zZvxY7

Detalji o partnerovom sjedištu:
TIHANA BIANKINI j.d.o.o.
Posavska 23, Novo Čiče (Velika Gorica)

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice