Mjuzikl škola - mjesec dana pjevanja, plesanja i glume za djecu i tinejdžere za 99kn umjesto 200kn!

Svi polaznici koji nastave s obukom sudjelovat će u mjuziklu

Mjuzikl škola - mjesec dana pjevanja, plesanja i glume

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 14
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Mjuzikl škola -51% 7 lokacija
Mjuzikl škola -51% 7 lokacija - slika 2
Mjuzikl škola -51% 7 lokacija - slika 3
Mjuzikl škola -51% 7 lokacija - slika 4
Mjuzikl škola -51% 7 lokacija - slika 5
-51%

Mjuzikl škola - mjesec dana pjevanja, plesanja i glume za djecu i tinejdžere za 99kn umjesto 200kn!

Svi polaznici koji nastave s obukom sudjelovat će u mjuziklu

Mjuzikl škola - mjesec dana pjevanja, plesanja i glume

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 14
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    mjuzikl školu - mjesec dana pjevanja, plesanja i glume za djecu i tinejdžere u Glazbusu
  • Početak škole mjuzika: 2.11.2015.
  • Redovna cijena mjuzikla je 200kn
  • Svi polaznici koji nastave s obukom sudjelovat će u mjuziklu, u pravom kazalištu s pravim kostimima
  • Mjuzikli koji se pripremaju: „Cvrčak i Mrav“; „Brilijantin“; "Kosa"; "Mala Sirena"
  • Broj polaznika po grupi: 20
  • Grupe i mjuzikli se formiraju prema starosnoj dobi:
    - od 4 do 7 godina
    - od 8 do 11 godina
    - od 12 do 15 godina
    - od 15 do 18 godina
  • Termini: po dogovoru
  • Škola je namijenjen djeci i tinejdžerima od 4 do 18 godina
  • Nije potrebno predznanje
  • Osiguran vam je besplatan parking
  • Predavači i voditelji: Robert Kurbaša, glumac, Matija Mihoković, redatelj i Andrija Kovačević, pjevanje
  • Ponudu možete iskoristiti na 7 lokacija
    1. Radoslava Cimermana 42, Kajzerica
    2. Lj.Gaja 2, Zaprešić
    3. A.T.Mimare 12, Stenjevec
    4. Dubrava
    5. Čakovec
    6. Sisak,
    7. Kutina
  • Nakon kupovine potrebno se javiti na [email protected] radi detaljnog dogovora oko termina
  • Ponuda se smatra iskorištenom ako ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 sati ranije
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 21h
  • Kontakt
    095 8700 435
    095 5713 140
    [email protected]
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala www.ponudadana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Mjuzikl škola - mjesec dana pjevanja, plesanja i glume za djecu i tinejdžere

Pjevanje je prekrasan način druženja s djecom, podiže raspoloženje, povezuje i usrećuje. Jedan od važnih načina kako će se dječji glas dobro razvijati je redovito pjevanje.



Pjevanje prirodno potiče razvoj glasovnog aparata − jača glasnice, razvija njihovu funkcionalnu specifičnost, uvježbava glazbeno pamćenje, slušnu pažnju, tečnost i ispravnost izgovora.



Istraživanja su pokazala da pjevanje blagotvorno utječe na cijeli dječji organizam, a osobito je povoljno za inteligenciju i razvoj jezika.

Pozitivno djelujući na djetetovo zdravlje, pjevanje je specifična tjelovježba koja pospješuje razvoj prsnog koša, regulira rad mnogih sustava u organizmu, uključujući rad srca.



No, pjevanje u dječjoj dobi mora biti prirodno, odnosno u skladu s osobinama svake faze razvoja raspona dječjega glasa.

Jeste li znali?

Bebe se rađaju sa savršenim glasom, drugim riječima s pjevačkim sposobnostima opernih pjevača. Plač bebe ima “operne” kvalitete i glasnoću iz vrlo praktičog razloga – beba je tako potpuno sigurna da će je roditelji čuti.



Istraživanja fizioloških osobina dječjega glasovnog aparata u raznim dobnim razdobljima pokazala su da neprekidno pjevanje u mlađe djece treba trajati najviše 30 minuta, a u starije djece najviše 45 minuta.



Poželjne su stanke za opuštajuće igre. Tekst pjesme treba biti djetetu razumljiv. Razumijevanje teksta je neophodan uvjet razvijanja tečnosti govora i svjesne melodike glasa.

Izvor: Roditelji.hr

Glazbus
R. Cimermana 42, Kajzerica, Novi, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 571 3140 , 095 8700 435
E-mail:
Web: http://glazbus.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Glazbus
Varaždinska 57, Sesvete

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama