NLP radionica - usavršite svoje vještine i kvalitetu života uz 4 ključa uspjeha i/ili Energy management

Do uspjeha u kratkom roku već od 199kn!

NLP trening


	            
NLP trening
NLP trening - slika 9
NLP trening - slika 9
NLP trening - slika 9
NLP trening - slika 9
NLP trening - slika 9
-50%
400kn
Od 199kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
400kn
Od 199kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 10

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 2 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    NLP radionicu 4 ključna uspjeha ili
    NLP radionicu Energy managementa za 199kn ili
    NLP radionicu 4 ključna uspjeha i NLP radionicu Energy managementa za 349kn (obje radionice)
  • Internet stranicu možete pogledati na Miroras centar
  • Radionica 4 ključna uspjeha
    pomoći će Vam otključati vrata ka Vašem uspjehu kroz 4 ključa uspjeha: postavljanje ciljeva, sposobnost „čitanja“ ljudi, fleksibilnost, akciju
  • Radionica Energy management ili kako upravljati svojim uspjehom naučit će Vas: što je ljudska energija, koja su 4 glavna izvora ljudske energije, kako upravljati vremenom, umjesto da vrijeme upravlja nama i puno više
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Radionica traje 4 sata
  • Održavanje radionice: Gruška 4
  • Predviđeni termin radionica:
    16. i 17.4.2013. u 17:30h - 21:30h
    uz mogućnost otvaranja novih grupa i termina
  • Više informacija o radionicama možete pročitati na linku 4 ključna uspjeha i Energy management
  • U cijenu su uključeni svi potrebni materijali
  • Broj sudionika: do 12
  • Predavači: s dugogodišnjim iskustvom, o kojima možete više pročitati na linku NLP treneri
  • Zanima Vas što drugi misle o radionicama? Pročitajte ovdje
  • Ponudu možete iskoristiti do 5.5.2013.
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Nakon kupovine potrebno se je javiti na mail dragana@miroras.hr radi formiranja grupa i određivanja termina
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko je korisnik rezervirao termin, a nije došao ili otkazao termin najmanje 48h ranije
  • Kontakt:
    091 5322 107
    01 66 02 703
  • Mail:
    dragana@miroras.hr
    dragan@miroras.hr
  • Adresa: Gruška 4
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Pitate se kako povećati radnu učinkovitost ili poboljšati kvalitetu života? Uz Miroras centar sada to postaje jednostavno!

Na raspolaganju su Vam dvije različite radionice: 4 ključa uspjeha kojoj je glavni zadatak naučiti Vas da odaberete najbolji put do zacrtanog cilja i pri tome potrošite što manje energije ili Energy management radionica na kojem ćete saznati što je zapravo ljudska energija, koja su četiri glavna izvora energije, koje su jednostavne tehnike upravljanja i obnavljanja energije, kako obnavljanje energije može postati naša svakodnevnica te kako upravljati vremenom i iskoristiti ga na najbolji mogući način.
Zanima Vas i jedno i drugo područje? Možete i to, nudimo Vam da odslušate radionicu u paketu.

Uspjeh je dostupan svakom od nas.

Miroras centar za osobni rast i razvoj
Gruška 4, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 66 02 703
Web: http://miroras.hr/index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
MIRORAS CENTAR ZA OSOBNI RAST I RAZVOJ d.o.o.
Božidara Magovca 23, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat