Najnoviji aparat na tržištu protiv celulita - 10 Cryodin supreme, 3 body wrappinga, 3 ručne limfne drenaže za 1.590kn umjesto 10.000kn

Najnoviji aparat na tržištu protiv celulita

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 561
5 zvjezdica: 383
4 zvjezdice: 80
3 zvjezdice: 48
2 zvjezdice: 20
1 zvjezdica: 30
Pogledaj iskustva drugih (205) »

    		
				    		
	            
Najnoviji aparat na tržištu protiv celulita
-84%

Najnoviji aparat na tržištu protiv celulita - 10 Cryodin supreme, 3 body wrappinga, 3 ručne limfne drenaže za 1.590kn umjesto 10.000kn

Najnoviji aparat na tržištu protiv celulita

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 561
5 zvjezdica: 383
4 zvjezdice: 80
3 zvjezdice: 48
2 zvjezdice: 20
1 zvjezdica: 30
Pogledaj iskustva drugih (205) »
  • Ponuda uključuje 10 tretmana aparatom Cryodin supreme, 3 body wrappinga s crvenim ili zelenim algama + termodeka i 3 ručne limfne drenaže
  • CRYODIN SUPREME je najnoviji aparat na tržištu Hrvatske
  • Prije nego što se korisnici odluče na kupnju tretmana mogu bez obveze isprobati aparat u Mexico sunu
  • Redovne cijene možete pregledati na CJENIKU
  • Prvi dolazak je potrebno najaviti 3 dana ranije
  • Kontakt: 01/48 12 638
  • Radno vrijeme:
  • Svaki dan od 09-22h
  • Nedjeljom od 11-22h
  • Korisnik može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime te može kupiti neograničen broj usluga na poklon prijateljima
  • Uslugu možete iskoristiti u zadanom terminu do 7.3.2012
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
MEXICO SUN ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Mexico sun: Ponuda uključuje 10 tretmana aparatom Cryodin supreme, 3 body wrappinga s crvenim ili zelenim algama + termodeka i 3 ručne limfne drenaže.
Ponuda dana: Možete li preciznije objasniti tretmane aparatom Cryodin supreme?
Mexico sun: CRYODIN SUPREME je najnoviji aparat na tržištu Hrvatske koji pruža mogućnost izvođenja najprirodnijih i najdjelotvornijih tretmana u svrhu uklanjanja masnoća, zatezanja kože, uklanjanja celulita, rješavanja opuštene kože, vakum terapije, dijatermije i krioterapije.
Ponuda dana: Kako se korisnici mogu uvjeriti u djelotvornost aparata?
Mexico sun: Prije nego što se korisnici odluče na kupnju tretmana mogu bez obveze isprobati aparat u Mexico sunu. Da bi korisnici dobili mogućnost prezentacije samog aparata potrebno je rezervirati termin na broj 01 4812 638.
Ponuda dana: Što su to body wrapping tretmani s crvenim i zelenim algama?
Mexico sun: Body wrapping tretmani djeluje tako da izbacuju štetne tvari i bakterije iz organizma pomoću znojenja. Tijelo je u pakungu i u termodeci na 20 stupnjeva, klijent se znoji te tretman potiče mršavljenje. Alge daju energiju iz koje je već od predvremena svaki drugi život proizišao, stoga su izuzetno značajne u tretmanima mršavljenja i skidanja masnih naslaga.
Ponuda dana: Koji je učinak limfne dreneže?
Mexico sun: Riječ je o ručnoj limfnoj drenaži. Limfna drenaža djelotvorna je i u misiji uklanjanja celulita iz razloga što dreniranjem viška tekućine iz vezivnog tkiva poboljšavamo opskrbljenost stanica kisikom, uklanjamo otpadne tvari iz organizma i zamjenjujemo ih korisnim hranjivim tvarima koje dolaze s krvlju. Drenažom utječemo i na bolji izgled kože.
Ponuda dana: Koji dijelovi tijela se tretiraju?
Mexico sun: Tretira se cijelo tijelo, ponudu ćemo personalizirati svakome pojedinačno.
Ponuda dana: Koju kozmetiku koristite?
Mexico sun: Koristimo francusku kozmetiku JEAN D'ARCEL.
Ponuda dana: Koliko traje svaki tretman?
Mexico sun: Tretman aparatom Cryodin supreme traje 45 do 60 minuta, tretman Body wrapping traje 40 minta te limfna drenaža traje 60 minuta.
Ponuda dana: Kako se tretmani kombiniraju i koliko se često preporuča dolazak?
Mexico sun: Na tretmane aparatom Cryodin supreme se preporuča dolazak jedanput tjedno, na tretmane Body wrapping se preporuča dolazak jednom u dva tjedna te na limfnu drenažu se preporuča dolazak nakon menstrualnog ciklusa jednom mjesečno.
Ponuda dana: Koliko cenitimetara se gubi navedenim tretmanima?
Mexico sun: Rezultati su individualni, ali u pravilu se gubi od 6 do 8 centimetara.
Ponuda dana: Kome se ne preporuča dolazak na tretmane?
Mexico sun: Tretman se ne preporuča trudnicama i dojliljama.
Ponuda dana: Mogu li ponudu koristiti osobe s izraženim venama na nogama?
Mexico sun: Mogu, tretmani će se za klijentice s izraženim venama na nogama posebno prilagoditi.
Ponuda dana: Koliko ranije je potrebno najaviti dolazak?
Mexico sun: Prvi dolazak je potrebno najaviti 3 dana ranije kontakt broj: 01/48 12 638 ili 01/48 10 357.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Mexico sun: Našu internet stranicu možete pogledati na linku Mexico sun.

Jean d`Arcel Medical & Beauty Institut
Kaptol 18, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4812 638
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
VALIDUS-SOLARIJ d.o.o.
11. Požarinje 2d, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata