Neka Vaša djeca zauvijek pamte Vaše priče za laku noć - dvije slikovnice za samo 29kn umjesto 90kn su idealan poklon za Božić

Dvije slikovnice za samo 29kn umjesto 90kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 0

    		
				    		
	            
Dvije slikovnice za samo 29kn umjesto 90kn
-68%

Neka Vaša djeca zauvijek pamte Vaše priče za laku noć - dvije slikovnice za samo 29kn umjesto 90kn su idealan poklon za Božić

Dvije slikovnice za samo 29kn umjesto 90kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 0
  • Ponuda uključuje dvije slikovnice za djecu: Začarani miš i Dobroćudni zmaj
  • Slikovnice se dostavljaju direktno na korisnikovu adresu bez naknade za dostavu
  • Cijena dostave je uključena u cijenu te iznosi 5kn
  • Prilikom kupovine potrebno je napisati točnu adresu boravišta kako bi se slikovnica mogla dostaviti
  • Slikovnice stižu na korisnikovu adresu u roku od 10 dana
  • Jedna osoba može iskoristiti neograničen broj ponuda na svoje ime te isto toliko može kupiti kao poklon prijateljima
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
KASTRAPELI ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Kastrapeli: Ponuda uključuje dvije slikovnice za djecu: Začarani miš i Dobroćudni zmaj.
Ponuda dana: Za koju dob su primjerene slikovnice?
Kastrapeli: Radi se o slikovnicama koje su primjerene za djecu dobi od 3 do 7 godina. Slikovnice imaju veliku obrazovnu i odgojnu ulogu u razvoju djeteta iz razloga što putem njih djeca stječu nove spoznaje, obogaćuju rječnik i govorne sposobnosti, razvijaju opažanje, pamćenje, mišljenje te logičko zaključivanje, obogaćuju maštu i kreativno mišljenje te razvijaju sustav vrijednosti. Većina slikovnica obuhvaća svakodnevne situacije u kojima se djeca nalaze te upravo identifikacija sa tim događajima i likovima iz priče, slikovnice imaju veliku pedagošku vrijednost.
Ponuda dana: Dostavljaju li se slikovnice na adresu ili korisnici sami dolaze po slikovnice?
Kastrapeli: Slikovnice se dostavljaju direktno na korisnikovu adresu bez naknade za dostavu stoga je bitno da korisnici prilikom kupnje navedu točnu adresu svog boravišta kako bi mogli dostaviti slikovnicu.
Ponuda dana: Nakon koliko dana slikovnice stižu na adresu?
Kastrapeli: Slikovnice stižu na korisnikovu adresu u roku od 10 dana.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Kastrapeli: Imamo, našu internet stranicu možete pogledati na sljedećem linku Kastrapeli.
Ponuda dana: Možete li nam reći nešto više o Vašoj nakladničkoj kući?
Kastrapeli: Tvrtka Kastrapeli d.o.o. uspješno posluje od svog osnutka 1991. godine. Osnovna djelatnost tvrtke je priprema za tisak i izrada ilustracija. Našem iskustvu svjedoči i suradnja s priznatim izdavačkim kućama (Medicinska naklada, Alfa, Školska knjiga...). Uz brojne sveučilišne i srednjoškolske udžbenike, grafički smo oblikovali i pripremili za tisak i nekoliko kapitalnih izdanja medicinske znanosti. Ističemo i izradbu crteža za brojne udžbenike i knjige različitih izdavača Bogato iskustvo u radu s knjigama potaklo nas je i na rad na vlastitim izdanjima. Do sada smo objavili tri slikovnice, čiju su književnu i likovnu vrijednost potvrdili stručni recenzenti, i reprint izdanja Mala gramatika s pravopisom iz 1929. godine.

Kastrapeli d.o.o.
Kralja Stjepana Tomaševića 7, Velika Gorica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 521 8685
E-mail:
Web: http://www.kastrapeli.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Kastrapeli d.o.o.
Kralja Stjepana Tomaševića 7, Velika Gorica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama