Noćna ortoza za deformirane nožne palce (lijeva i desna) - hallux valgus s uključenom dostavom

Usporite razvoj deformacije i sačuvajte zdravlje stopala za 117kn!

2 noćne ortoze za deformirane palčeve (čukalj) s dostavom

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 347
5 zvjezdica: 240
4 zvjezdice: 72
3 zvjezdice: 25
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (63) »

    		
				    		
	            
2 noćne ortoze -50% HR
2 noćne ortoze -50% HR - slika 2
2 noćne ortoze -50% HR - slika 3
-50%

Noćna ortoza za deformirane nožne palce (lijeva i desna) - hallux valgus s uključenom dostavom

Usporite razvoj deformacije i sačuvajte zdravlje stopala za 117kn!

2 noćne ortoze za deformirane palčeve (čukalj) s dostavom

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 347
5 zvjezdica: 240
4 zvjezdice: 72
3 zvjezdice: 25
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (63) »
  • Ponuda uključuje:
    2 noćne ortoze za deformirane palčeve - hallux valgus (čukalj) iz ponude Tim ortopedije
  • Noćne ortoze sprječavaju razvoj deformacije stopala i olakšavaju bol
  • Besplatna dostava za cijelu Hrvatsku
  • Redovnu cijenu možete pogledati na CJENIKU
  • Za korištenje ponude potrebno je isprintati potvrdu koja je dostupna na vašem profilu pod "Moje kupovine"
  • Proizvod možete preuzeti osobno uz najavu ili dostavom
  • Osobno preuzimanje na adresi Klovićeva 2, Zagreb
  • Za dostavu je potrebno na mail [email protected] poslati ime, prezime, adresu, naziv proizvoda i potvrdu
  • Dostavu vrše HP i Tisak
    Rok za dostavu: 7 dana
  • Proizvod je potrebno preuzeti ili naručiti do roka iskoristivosti 27.12.2015.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 16h
    utorak: 8h - 18h
    subota: 9h - 12h
  • Kontakt: 01 2363 240
    Klovićeva 2, Centar
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete iskoristiti više ponuda na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala www.ponudadana.hr , u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Noćna ortoza

Kod prevencije hallux valgusa (čukalj) vrlo dobri rezultati postižu se nošenjem ortopedskih uložaka.

Potražite na Ponudi Dana i ortopedske uloške Tim ortopedija izrađene po mjeri.

Od posljedica deformacije stopala pati 25 - 30% populacije tzv. razvijenog svijeta.

U žena je bolest deset puta češća nego u muškaraca.



Deformacija stopala ima znatno naglašeniju estetsku dimenziju.



Njezina učestalost povećava se suvremenim načinom života: od nošenja tijesne obuće do hodanja po ravnim i tvrdim podlogama.



Za nastanak deformacije važan je i nasljedni čimbenik, a često se javljaju i spuštena stopala.



Hodanje po neravnoj površini bez obuće koja stimulira aktivnost muskulature stopala znatno će usporiti razvoj deformacije.


Izvor: Vijestigorila.jutarnji.hr

Tim ortopedija
Klovićeva 2, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2363 240
E-mail:
Web: http://www.mojastopala.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
TIM ORTOPEDIJA d. o. o.
Venuccieve stube 11, Rijeka

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama