Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Nova Godina u Gorskom kotaru, Hotel Breza*** - 3 dana s polupansionom za jednu osobu za 1.290kn!

Organiziran doček uz glazbu i bogatu večeru u tri slijeda

Nova Godina u Gorskom kotaru*** - 3 dana s polupansionom


    		
				    		
	            
Gorski kotar*** N.God 1.290kn
Gorski kotar*** N.God 1.290kn - slika 2
Gorski kotar*** N.God 1.290kn - slika 3
Gorski kotar*** N.God 1.290kn - slika 4
Gorski kotar*** N.God 1.290kn - slika 5
Gorski kotar*** N.God 1.290kn - slika 6
Gorski kotar*** N.God 1.290kn - slika 7
Gorski kotar*** N.God 1.290kn - slika 8
Gorski kotar*** N.God 1.290kn - slika 9

Nova Godina u Gorskom kotaru, Hotel Breza*** - 3 dana s polupansionom za jednu osobu za 1.290kn!

Organiziran doček uz glazbu i bogatu večeru u tri slijeda

Nova Godina u Gorskom kotaru*** - 3 dana s polupansionom

  • Ponuda uključuje:
    2 noćenja s polupansionom, novogodišnju večeru u tri slijeda uz glazbu (DJ glazbeni zabavni program), piće dobrodošlice, kuhano vino, prezentaciju i degustaciju goranskih proizvoda u Hotelu Breza*** za jednu osobu u organizaciji Turističke agencije Media Turist
  • Redovne cijene usluga i program putovanja možete pogledati na CJENIKU
  • Termin: 30.12.2014. - 1.1.2015.
  • Moguća nadoplata:
    - karta za sanjkalište Gina:
    (djeca: 50kn, odrasli: 65kn)
  • Check in: od 15h
  • Check out: do 12h
  • Udaljenost od Zagreba: 110km
  • Prije kupovine potrebno je napraviti rezervaciju putem maila
    [email protected] kako biste dobili sve potrebne informacije u vezi putovanja
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Bitno je naglasiti da kupovinom ove ponude potvrđujete i slažete se s općim uvjetima putovanja
  • Kontakt agencije:
    01 4873 061
  • Adresa hotela:
    Stjepana Radića 10, Ravna Gora
  • Mogućnost doplate osiguranja od otkaza, zdravstveno, nezgoda - na upit u agenciji
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko se putnik ne pojavi ili ne nađe zamjenu
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Doček u Gorskom kotaru

30.12.2014.

Dolazak u hotel*** u poslijepodnevnim satima. Piće dobrodošlice i prezentacija goranskih gastro specijaliteta uz degustaciju u 19h. Večera u 19:30h (krem juha od vrganja, goveđa juha, ombolo na žaru, punjeni pileći file, goranska sarma, krumpir, kroketi, razne salate po izboru, štrudla od šumskih plodova). Noćenje.



31.12.2014.

Doručak u restoranu Hotela***. Odlazak na najpoznatije hrvatsko sanjkalište Gina u Kupjaku. Uživat ćete u spuštanju na najuređenijem sanjkalištu u Hrvatskoj s pokretnom trakom, a u slučaju izostanka snijega u snow tube spustu. Na sanjkalištu u ugostiteljskom objektu vas očekuje kuhano vino i čaj. U 15h kuhano vino i domaća zakuska ispred Hotela Breza*** u ugodnom ambijentu snježnog Gorskog kotara uz vatru na otvorenom. U 20h svečana Silvestarska večera uz glazbu (DJ).



Silvestarska večera uključuje: piće dobrodošlice, hladno predjelo (pršut, domaće goranske salame, sir škripavac), toplo predjelo (krem juha od vrganja, goveđa juha), glavno jelo (domaći rezanci s vrganjima, rolana teletina, odojak na ražnju, pileći bečki odrezak, ražnjići sa žara, pekarski krumpir, povrće i lovački knedli).

1.1.2015.
Nakon novogodišnjeg doručka slijedi check out i odlazak.

Hotel Breza***
ID HR-AB-01-080136376

Stjepana Radića 10, Ravna Gora, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4873 061
E-mail:
Web: http://www.media-turist.hr/en/

Detalji o partnerovom sjedištu:
MEDIA TURIST d.o.o.
Trg Nikole Zrinskog 17, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata