Nova godina u Rimu - let avionom Zagreb - Rim u novogodišnjem aranžmanu Mondo travela za 1370 kn - samo 10 mjesta

u aranžmanu agencije Mondo travel


	            
u aranžmanu agencije Mondo travel
u aranžmanu agencije Mondo travel - slika 9
u aranžmanu agencije Mondo travel - slika 9
590kn
Cijena uključuje PDV
590kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 5

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje direktni povratni let zrakopolovom na relaciji Zagreb-Rim. Ukupna cijena karte je 1370 kn, 590 kn plaćate putem portala + 780 kn pristojbi
  • Polazak je 30.12.2011. u 13:25 iz Zagreba
  • Povratak je 3.1.2012. u 14:00 iz Rima
  • Uslugu možete iskoristiti za navedeni period, dakle od 30.12.2011. do 3.1.2012.
  • Moguća doplata za smještaj u centru Rima, hotel 4* i transfere po dolasku i odlasku 1.390 kn
  • Putna dokumentacija će vam biti poslana na e-mail od strane Mondo travela, a ime i prezime putnika koje ćete upisati prilikom kupovine mora biti identično onima u putovnici
  • Redovne cijene možete pogledati na CJENIKU
  • Radno vrijeme agencije Mondo travel:
  • Pon - Pet: 09:00 -20:00
  • Sub: 09:00 -14:00
  • Jedna osoba na svoje ime može kupiti jednu uslugu te može kupiti neograničen broj usluga na poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
MONDO TRAVEL ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Mondo travel: Ponuda uključuje prijevoz zrakoplovom na direktnoj relaciji Zagreb-Rim-Zagreb u periodu 30.12.2011. - 3.1.2012.
Ponuda dana: Što ponuda ne uključuje?
Mondo travel: U ponudu nisu uključene pristojbe zračnih luka i naknade za izdavanje karte koje treba nadoplatiti 780 kn. Ukupna cijena karte je 1370 kn, 590 kn plaćate putem portala.
Ponuda dana: Može li se osim avionske karte preko agencije Mondo kupiti i novogodišnji aranžman?
Mondo travel: Naravno, ova ponuda uključuje samo let avionom no preporučamo doplatu paket aranžmana koji podrazumijeva četiri noćenja s doručkom u hotelu 4* u centru Rima u periodu od 30.12.2011. do 3.1.2012., transfere autobusom na relaciji zračna luka-hotel-zračna luka, sve razglede prema programu, vrhunskog turističkog pratitelja na putovanju te troškove organizacije putovanja, što će Vas ukoliko se odlučite prepustiti u ruke ove hvaljene agencije, koštati još 1.390kn po osobi.
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu gdje korisnici mogu vidjeti cijeli program?
Mondo travel: Naravno, program za doček Nove Godine i boravak u Rimu koji kao što smo već rekli možete dodatno uplatiti u samoj agenciji nalazi se na stranici Mondo travel.
Ponuda dana: Koji je red letenja?
Mondo travel: Polazak je iz Zagreba 30.12.2011. u 13:25 i dolazak u Rim je u 14:35. Povratak iz Rima je 03.01.2012. u 14:00, a u Zagreb se slijeće u 15:10.
Ponuda dana: Preko koje zrakoplovne kompanije se leti?
Mondo travel: Letimo preko kompanije Small Planet Airlines, zrakoplovom Boeing 737.

Mondo Travel
ID kod: HR-AB-01-080093516

Teslina 14, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 7777 980 , 4832 141
E-mail:
Web: http://www.mondotravel.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
MONDO-TRAVEL d.o.o.
Nikole Tesle 14, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat