Novigrad - 3 dana morske idile u dvoje od 510kn

3 ili 4 dana odmora u vrhunskom apartmanu s doručkom i večerom za 2 osobe

Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus


	            
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus - slika 9
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus - slika 9
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus - slika 9
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus - slika 9
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus - slika 9
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus - slika 9
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus - slika 9
Novigrad - 3/4 dana za dvije osobe u pansionu Emaus - slika 9
-50%
1.020kn
Od 510kn
Cijena uključuje PDV
1.020kn
Od 510kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 10

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 5 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje 2 ili 3 noći s buffet doručkom i večerom u pansionu Emaus za dvije osobe, besplatan internet te osiguran i besplatan parking
  • Udaljenost od mora 150m
  • Djeca do 4 godine gratis
  • Ponude se mogu spajati
  • Uslugu možete koristiti od 8.5. do 3.6.
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Ponudu možete kupiti i American Express-om na 5 ili 6 rata
  • Check in: od 10h
  • Check out: do 11h
  • Ponuda Dana ne odgovara za zakašnjele rezervacije
  • Izvršenu rezervaciju nije moguće otkazati
  • Rezervacija termina obavezna odmah nakon kupovine
  • Telefon:
    052/ 726 339
  • Boravišna pristojba nije uključena u cijenu i plaća se na licu mjesta 5,50kn po osobi/danu
  • Pansion nema uvjete za kućne ljubimce
  • Jedna osoba može iskoristiti 3 ponude na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj usluga kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Pansion Emaus smješten je na samom ulazu u Novigrad, nedaleko nove marine Nautica, usred prostranog parka, udaljen svega 150 metara od mora i 10 minuta šetnje od centra grada.
Pansion Emaus raspolaže sa 22 dvokrevetne, komforne i novoopremljene sobe (sve klimatizirane) s aperitiv barom, salom za sastanke (cca. 40 ljudi) i kapelicom. Plaža je uglavnom kamenita i šljunčana, na plaži odmah ispod pansiona moguće je iznajmiti ležaljke i suncobrane, od dodatnih sadržaja je coctail bar i pizzerija na plaži. Sportsko-rekreativni sadržaj: stolni tenis, badminton i odbojka u samom parku, te tenis tereni i malonogometno igralište nedaleko pansiona. Ponudu možete koristiti od 8.5. do 3.6.



Možete kupiti i spojiti čak 3 ponude na svoje ime

Ponuda uključuje: - twin rooms (odvojeni kreveti), kupaonica
- parking osiguran i besplatan
- besplatan WiFi internet - SAT - TV
- klima

ponudu koristite od 8.5. do 3.6. udaljenost od mora 150m djeca do 3 godine gratis Idealna lokacija za bicikliste i sa besplatnim kartama za sve goste pansiona dodatni ručnici i posteljina na upit uz nadoplatu

Pansion Emaus***
Vincenta iz Kastva 8, Novigrad, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 052 726 339
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
MAVAR d.o.o.
Vincenta iz Kastva 8, Novigrad

Apartman Novi Benedikt***
Dajla bb, Novigrad, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 052 726 339
E-mail:
Web: http://bit.ly/1HvvzGV

Detalji o partnerovom sjedištu:
MAVAR d.o.o.
Vincenta iz Kastva 8, Novigrad

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat