Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Obrazovni program s upisom u radnu knjižicu - odaberite između 3 obrazovna programa za bolju budućnost za 4.750kn umjesto 17.000kn

Obrazovni program s upisom u radnu knjižicu - odaberite između 3 obrazovna programa za bolju budućnost za 4.750kn umjesto 17.000kn


    		
				    		
	            
-72%

Obrazovni program s upisom u radnu knjižicu - odaberite između 3 obrazovna programa za bolju budućnost za 4.750kn umjesto 17.000kn

Obrazovni program s upisom u radnu knjižicu - odaberite između 3 obrazovna programa za bolju budućnost za 4.750kn umjesto 17.000kn

  • Ponuda uključuje obrazovni program s upisom u radnu knjižicu
  • Možete odaberati između tri programa: Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću, Voditelj marke (Brand manager) ili Specijalist za internet marketing
  • Predavanja će se održavati i subotom u slučaju dovoljnog broja zainteresiranih polaznika
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Predavanja traju ukupno 150 školskih sati
  • Nastava se održava radnim danima (2 do 3 puta) u terminu od 17:30h do 20:30h
  • Predavanja počinju u ožujku 2012. godine
  • Predavanja i ispiti završavaju u srpnju 2012. godine
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Potrebno je javiti se u školu na broj 012430137 ili na mail [email protected]
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
POSLOVNO UČILIŠTE FILAKS ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Učilište Filaks: Ponuda se odnosi na obrazovni program Poslovnog učilišta Filaks s upisom u radnu knjižicu, čije je programe verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa.
Ponuda dana: Na koje obrazovne programe se odnosi ponuda?
Učilište Filaks: Možete odabrati između tri programa: Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću, Voditelj marke (Brand Manager) ili Specijalist za internet marketing.
Ponuda dana: Kada počinju predavanja?
Učilište Filaks: Predavanja počinju u ožujku 2012. godine.
Ponuda dana: Do kada traju predavanja?
Učilište Filaks:Ispiti i predavanja završavaju u srpnju 2012. godine.
Ponuda dana: Gdje korisnici mogu pregledati Vaš cjenik?
Učilište Filaks: Naš cjenik možete pogledati na linku CJENIK.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Učilište Filaks: Našu internet stranicu možete pregledati na linku Filaks.
Ponuda dana: Koliko sati traju predavanja?
Učilište Filaks: Predavanja traju ukupno 150 školskih sati.
Ponuda dana: Kako često se održavaju predavanja?
Učilište Filaks: Nastava se održava u radnim danima (2 do 3 puta) u poslijepodnevnom terminu od 17:30h do 20:30h. Predavanja će se održavati i subotom u slučaju dovoljnog broja zainteresiranih polaznika.
Ponuda dana: Za koga su kreirani programi?
Učilište Filaks: Programi usavršavanja Poslovnog učilišta Filaks mogu upisati polaznici sa završenom minimalno srednjom školom, kao i osobe sa završenom višom ili visokom školom.
Ponuda dana: Koje su dodatne koristi za polaznike?
Učilište Filaks: Dodatne koristi su sudjelovanje na konferencijama u organizaciji tvrtke Filaks, individualne konzultacije s voditeljem programa, individualni pristup svakom polazniku, rad u malim grupama, priručnik Marketinški vodič, rad na projektu, polaganje završnog ispita i mentorstvo završnog rada je uključeno u cijenu školarine (bez dodatnog plaćanja upisnine ili polaganja završnog ispita).
Ponuda dana: Tko su predavači?
Učilište Filaks: Odabrali smo predavače visokih akademskih zvanja koji imaju dugogodišnje iskustvo u praksi i koji su se dokazali u poslovnom savjetovanju hrvatskih i inozemnih poduzeća ili radom u agencijama za tržišne komunikacije. Uz stalne suradnike, na nastavi će gostovati i predavači koji će s polaznicima podijeliti bogato radno iskustvo iz njihovih tvrtki ili reklamnih agencija.
Ponuda dana: Gdje korisnici mogu provjeriti Vaše reference?
Učilište Filaks: Svakako savjetujemo da pogledate na našoj stranici na linku Filaks-reference.
Ponuda dana: Imate li nešto za dodati što biste htjeli da korisnici znaju?
Učilište Filaks: Na našoj stranici možete pregledati sve detalje oko naših usluga. Također, na linku Mediji o Filaksu možete provjeriti od članaka u medijima o našem poslovnom učilištu, isto tako možete provjeriti dojmove naših polaznika na linku Preporuke bivših polaznika.

Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 502 0231
E-mail:
Web: http://www.filaks.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poslovno učilište Filaks
Filipovićeva 4, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata