Opatija, Hotel Mozart***** - 2 ili 3 dana s polupansionom za dvoje do 10.8. od 1.225kn!

+ korištenje spa zone, finske saune, turske i japanske kupelji i fitnessa

Opatija, Hotel Mozart***** - 2 ili 3 dana s polupansionom

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (13) »

    		
				    		
	            
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 2
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 3
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 4
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 5
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 6
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 7
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 8
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 9
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 10
Opatija***** 2 ili 3 dana 1.225kn - slika 11

Opatija, Hotel Mozart***** - 2 ili 3 dana s polupansionom za dvoje do 10.8. od 1.225kn!

+ korištenje spa zone, finske saune, turske i japanske kupelji i fitnessa

Opatija, Hotel Mozart***** - 2 ili 3 dana s polupansionom

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (13) »
  • Ponuda uključuje:
    1 ili 2 noćenja s polupansionom za dvije osobe u sobama s balkonom u Hotelu Mozart*****
  • Klikom na ''kupi'' birate:
    - 1 noćenje s polupansionom
    za dvoje za 1.225kn
    - 2 noćenja s polupansionom
    za dvoje za 2.455kn
  • Dodatne pogodnosti koje ostvarujete:
    - 1 ili 2 spa dana (razne saune i kupelji) s voćnim čajevima i suhim voćem
    - ogrtače i papuče za wellness
    - ručnike za plažu
    - 20% na wellness tretmane
    - 10% popusta na ponudu za kolače
  • Spa dan uključuje: neograničeno korištenje spa zone, infrared i finske saune, turske i japanske kupelji, trim kabineta i fitness sobe
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate u gotovini ili karticama jednokratno ili na rate na licu mjesta
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Doručak: buffet
  • Večera: meni po izboru u 4 slijeda
  • Besplatan Internet
  • Hotel se nalazi u centru Opatije
  • Udaljenost od plaže: 2min
  • Udaljenost od Zagreba: 174km
  • Boravišna pristojba: 7kn/dan
  • Djeca do 4god: gratis
  • Moguće nadoplate:
    - Djeca (4 - 12god) i odrasli
    na pomoćnom ležaju: 50eur/noć
    - Parking: 10eur/dan
    - Kućni ljubimci: 15eur/dan
    - Dodatni dan u
    polupansionu: 157eur/soba
  • Check in: od 14h
  • Check out: do 11h
  • Mogućnost kasnijeg odlaska
    do 17h: 20eur
  • Na sljedećem linku pogledajte
    kako doći do Hotela Mozart*****
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 10.8.2014. (za period od 1.8. do 10.8. potrebna nadoplata 10eur/noć/soba)
  • Termine i rezervacije možete provjeriti direktno na mail
    [email protected]
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 72h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt: 051 718 260
  • Adresa: Maršala Tita 138, Opatija
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Hotel Mozart*****

Proglašen najboljim malim i obiteljskim hotelom u Hrvatskoj 2010. godine!

Mjesto gdje će rado odsjesti svatko tko cijeni romantičnu atmosferu i visoku kvalitetu usluge.

Ovaj predivan boutique hotel, izgrađen 1894., pisao je turističku povijest Opatije od njenih samih začetaka.



Zgrada, spomenik kulture, koja je nadahnuta secesijom, ugostila je društvenu kremu prošlih stoljeća, a visoke standarde njeguje i danas.

Svojom pozicijom u samom središtu grada, tek nekoliko koraka od gradske plaže. Hotel ima i unutarnji vrt i vanjsku terasu, manju sobu za sastanke i piano bar.



Opremljenost soba: elegantan namještaj, mini bar, sef, SAT TV, kupaonica, balkon.

Opatija

Elegantna turistička destinacija, središte je rivijere s najdužom tradicijom u turizmu Hrvatske.

Bujna vegetacija i ugodna klima najvažniji su razlozi začetka i naglog razvoja turizma.



Kontrasti mora i planine, zelenila parkova i plavetnila mora, starih građevina i suvremenog komfora, bučnih zabavišta i tihih izletišta čine Opatiju i njenu okolicu privlačnim stjecištem turista u svako godišnje doba.



Njegovani parkovi, osvijetljeno obalno šetalište, uređena kupališta i fontane okvir su za vile i hotele.

Postoji mogućnost kraćih izleta u bližu okolicu ili cjelodnevnih u nacionalne parkove Plitvička jezera i Risnjak ili Veneciju.

Izvor: Opatija-tourism.hr

Hotel Mozart 5*
Maršala Tita 138, Opatija, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 718 260
E-mail:
Web: http://www.hotel-mozart.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
ELES TURIZAM j. d. o. o.
Adamićeva 18/II, Rijeka

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate