Ortopedski ulošci S plus po mjeri za djecu i odrasle za sportsku obuću uz garanciju
6 mjeseci i kompjutersku analizu hoda za 255 kn!

+ 50% popusta na punu cijenu za još jedne uloške, dostupno za cijelu Hrvatsku

Ortopedski ulošci po mjeri uz garanciju 6 mjeseci s dostavom

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Ortopedski ulošci po mjeri uz garanciju 6 mjeseci s dostavom
Ortopedski ulošci po mjeri uz garanciju 6 mjeseci s dostavom - slika 2
Ortopedski ulošci po mjeri uz garanciju 6 mjeseci s dostavom - slika 3
Ortopedski ulošci po mjeri uz garanciju 6 mjeseci s dostavom - slika 4
-50%
Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 2 rate

Akcija! Od 27.06.2018. do 19.07.2018.

 
 
Dostava
  • Proizvod se preuzima osobno ili dostavom
  • Osobno preuzimanje na adresi Klovićeva 2 (Zagreb) ili Davorina Bazjanca 9 (Zagreb)
  • Ukoliko želite da vam ulošci stignu dostavom, potrebno je na mail ortofit@gmail.com poslati svoje podatke: ime, prezime, adresu, kontakt broj, otisak stopala i potvrdu koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Dostavu vrši HP i DANEX
    Rok za dostavu: 2 - 5 dana
  • Za korisnike s prebivalištem u Zagrebu dostava se nadoplaćuje 30kn, za ostatak Hrvatske dostava je uključena u cijenu
  • Adresu dostave birate prilikom kupovine, u polju "napomene" potrebno je navesti broj telefona kako bi vas dostavljač mogao kontaktirati
  • Ponuda uključuje:
    1 par S-plus ortopedskih uložaka po mjeri za djecu i odrasle za sportsku i komfornu obuću uz garanciju 6 mjeseci iz ponude Inter med servicea
  • Dodatne pogodnosti:
    - gratis kompjuterska analiza hoda
    - 50% popusta na redovnu cijenu bilo kojeg modela uložaka, a niže na cjeniku možete vidjeti redovne cijene i tipove uložaka
  • Redovne cijene i tipove uložaka pogledajte na CJENIKU
  • Važno je napraviti otisak stopala na jedan od načina opisanih na LINKU
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
  • Preuzimanje osobno na jednoj od niže navedenih lokacija ili dostavom
  • Za korisnike s prebivalištem u Zagrebu dostava se nadoplaćuje 30kn, za ostatak Hrvatske dostava je uključena u cijenu
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“ ili je istu potrebno proslijediti mailom na ortofit@gmail.com
  • Rok iskoristivosti: 22.7.2018.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Možete iskoristiti više ponuda na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    - Klovićeva 2 (Zagreb) (pon - pet: 8:30h - 16h, sri: 8:30h - 18h (potrebna najava od 16h do 18h),
    sub: 9h - 12h (potrebna najava)
    Analize stopala: pon-pet: 9h - 15 h bez najave
    - Davorina Bazjanca 9 (Zagreb) (pon, sri, pet: 9h - 15h, uto, čet: 9h - 18h (potrebna najava od 16h do 18h),
    sub: 9h - 12h (potrebna najava)
    Analize stopala: pon-pet: 9h - 15 h bez najave
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je prvo se obratiti pružatelju usluge
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Ortopedski ulošci za djecu i odrasle za sportsku komfornu obuću

Ortopedski uložak S - plus je namijenjen za osjetljiva stopala, za tenisice, čizme i dublju komfornu obuću. Analiza hoda služi za provjeru statike i dinamike hoda.

Ako volite duge šetnje ili na poslu i u kući stojite i krećete se po cijeli dan, poklonite sebi uloške po mjeri izrađene putem kompjuterske analize ili digitalnog otiska. Ortopedski ulošci za stopala pomažu u uklanjanju bolova u nogama, zglobovima, stopalima, koljenima, kukovima i leđima.


Statistički podaci pokazuju da 50% - 80% gradskog stanovništva ima spuštena stopala. To se povezuje s činjenicom da se stopalo još nije potpuno anatomski i funkcionalno prilagodilo opterećenju čovjeka u svakodnevnom životu.

No, ne morate imati „samo“ spuštena stopala da bi vam trebali ortopedski ulošci. Zbog tvrdih podloga, kao što su beton i asfalt, naša stopala gube prirodno stečenu elastičnost i zbog tih razloga gubi se dobra, kako statička tako i dinamička, funkcija stopala. Posljedice toga su svima poznate: bol u lumbalnoj i vratnoj kralježnici, osjećaj umora i težine u nogama, boli te naticanja nogu.

Osim redovnim vježbama, statika stopala se može korigirati izradom odgovarajućih individualno izrađenih ortopedskih uložaka koji se stavljaju u cipele. Ortopedski ulošci se stavljaju u obuću u kojoj pojedinac provodi najveći dio dana te u športsku obuću jer kod športaša može doći do velikih problema zbog deformiranih stopala.

Zahvaljujući novoj tehnologiji danas postoje kompjuterski programi kojima se kvantitativno i kvalitativno analizira hod. Izrađuju se ortopedski ulošci koji korigiraju opterećenja stopala u stajanju i hodu.

Pročitajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Sve pohvale gospodinu koji se potrudio sve mi objasniti. Preporučujem svima, preporodila sam se od kad nosim uloške." - Anita

"Odlična ponuda! Ulošci su jako udobni, a usluga vrhunska." - Tena

"Nemam nikakvih primjedaba, sve je bilo super, brzo, ljubazno,... Ulošci su u upotrebi bez ikakvih problema i nelagode kod nošenja." - Lidija

"Svake godine uzimam ovu ponudu za sebe i djecu jer su ulošci kvalitetno izrađeni prema otisku i posebnim potrebama, i pomažu nam sačuvati dio zdravlja na koje se odnosi pravilan hod. Ove godine sam imala problem petnog trna i dala izraditi 2 para, jedan za normalnu cipelu, a drugi za komotnu tenisicu. Jedino ulošci su mi olakšali hodanje jer terapije nisu pomagale." - Dinka

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Ortomed Shop
Klovićeva 2, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2363 240
E-mail:
Web: http://www.mojastopala.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ortomed shop j.d.o.o.
Davorina Bazjanca 9, Zagreb

Ortomed Shop
Davorina Bazjanca 9, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5810 297
E-mail:
Web: http://www.mojastopala.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ortomed shop j.d.o.o.
Davorina Bazjanca 9, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice