Osmijeh je najljepši kad je zdrav! Stomatološke usluge po izboru u Navident
centru dentalne medicine u Velikoj Gorici od 99 kn!

Plomba uz anesteziju i pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje, poliranje i pregled

Stomatološke usluge po izboru - čišćenje kamenca ili plomba od 99 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Stomatološke usluge po izboru - čišćenje kamenca ili plomba od 99 kn!
Stomatološke usluge po izboru - čišćenje kamenca ili plomba od 99 kn! - slika 2
Stomatološke usluge po izboru - čišćenje kamenca ili plomba od 99 kn! - slika 3
Stomatološke usluge po izboru - čišćenje kamenca ili plomba od 99 kn! - slika 4
-84%
Možete uplatiti samo karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    stomatološke usluge po izboru u Navident centru dentalne medicine u Velikoj Gorici
  • Klikom na "kupi" birate:
    - čišćenje kamenca, pjeskarenje i poliranje zubi uz pregled i konzultacije za 99 kn
    - jednoplošnu, dvoplošnu ili troplošnu plombu s uključenom anestezijom uz pregled i konzultacije za 179 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Pregled obavlja dr.med.dent Maja Mateša ili dr. Sandra Štetić, a više o njima pročitajte u tekstu
  • Rok iskoristivosti: 16.11.2018.
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati na broj telefona 
    01 2035 327
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon, uto i čet: 13h - 20h
    sri i pet: 8h - 14h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime i 1 ponudu na poklon
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Čišćenje zubnog kamenca

Obuhvaća uklanjanje svih naslaga na zubima: kamenac, plak, ali i pigmentacije od hrane i pušenja primjenom instrumenata koji omekšavaju i uklanjaju naslage sa zubi. Najmanje jednom godišnje potrebno je profesionalno očistiti kamenac kako bi se spriječile iritacija i upala zubnog mesa koje uzrokuju kamenac i plak. Upaljeno zubno meso krvari, boli i otečeno je te može dovesti do pojave parodontitisa.

Pjeskarenje

Fino poliranje površine zubi mikrogranulama aromatiziranog praha limuna i mente, tako da vaša usna šupljina dobiva čistoću i novu svježinu. To je potpuno bezbolan postupak dentalnog uljepšavanja pri čemu s površine zuba skidaju tvrdokorne naslage, smeđe mrlje od pušenja, kave, čaja, vina i drugih tamnih napitaka i hrane.

Uz čišćenje kamenca i pjeskarenje kombinira se poliranje kako bi se uklonile sve neravnine sa zubi.

Plomba ili ispun

Po sastavu je od kompozitne smole i kemijski se lijepi na zubno tkivo. Prije izrade samog ispuna zubar će vam dati anesteziju i ukloniti karijes. Tek kada je to obavljeno prelazi se na izradu ispuna.

opisslike

Navident centar dentalne medicine

Navident je novootvorena ordinacija dentalne medicine u Velikoj Gorici. Njihova je misija pružiti najkvalitetniju dentalnu njegu. Teže savršenstvu i vaše im je zadovoljstvo najvažnije.

Navident centar dentalne medicine ideja je Maje Mateše dr.med.dent, koja nakon 10 godina iskustva u svim granama dentalne medicine otvara svoj centar s ciljem pružanja najbolje usluge. Individualno se posvećuje svakom pacijentu i s posebnom pažnjom i preciznošću brine o zdravlju i ljepoti zuba, usta i lica. Redovito se usavršava u struci, posebno u području estetike, protetike, implantologije, implantoprotetike i parodontologije. U radu koristi najmodernije materijale i tehnologiju i trudi se da svaki posjet bude ugodan i bezbolan.

Nakon završenog školovanja dr. Sandra Štetić priključuje se timu Navident centra dentalne medicine. Specijalizirala se u području estetske i restaurativne stomatologije, parodontologije i protetike. Svojom brigom, nježnošću i pažnjom osvaja svakog pacijenta.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Centar dentalne medicine Navident
Bratstvo I 17, Velika Gorica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2035 327
E-mail:
Web: https://www.facebook.com/navident.cdm/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Navident centar dentalne medicine d.o.o.
Bratstvo I 21, Velika Gorica

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice