Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe u Apartmanima Janković do 11.7. za 899kn!

Mogućnost korištenja zajedničkog roštilja

Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe


	            
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
Otok Vis, uvala Srebrena - 4 dana za 2 osobe - slika 9
-51%
1.824kn
899kn
Cijena uključuje PDV
KUPI REZERVACIJU

Sad plati 179kn, a ostatak od 720kn prilikom korištenja.

1.824kn
899kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 179kn, a ostatak od 720kn prilikom korištenja.

Kupljeno 5

Možete uplatiti samo karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    Otok Vis, uvala Srebrena - 3 noćenja za 2 osobe u Apartmanima Janković
  • Potrebno je nadoplatiti prijevoz katamaranom do Visa: cca 55kn/osoba
  • Apartmani se nalaze u uvali Srebrena s pogledom na more
  • Redovne cijene usluga možete pregledati na CJENIKU
  • Preko portala kupite rezervaciju, ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • Detaljan opis i opremljenost pojedinog apartmana pogledajte na crveni, plavi, smeđi i zeleni apartman
  • Mogućnost korištenja zajedničkog roštilja
  • Kućni ljubimci su dobrodošli bez nadoplate
  • Možete kupiti maksimalno 2 ponude na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak :)
  • Udaljenost od centra: oko 15km
    Udaljenost od plaže: 200m
  • Boravišna pristojba je uključena u cijenu
  • Djeca do 5 god: gratis smještaj
  • Moguće nadoplate:
    - za dodatni ležaj: 50kn/noć
    - za klimu: 30kn/dan
  • Besplatan parking i WiFi u sobama
  • Pogledajte kako doći do apartmana
  • Vis je povezan s redovitim trajektnim i brzim katamaran linijama sa Splitom i otokom Hvarom
  • Rok iskoristivosti: 11.7.2015.
  • Check in: od 14h
    Check out: do 11h
  • Potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina prije kupovine na 091 5269 286 ili
    info@vis-apartment.com
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Adresa:
    Griže 2, Rukavac, Otok Vis
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Možete poklanjati ponude prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Otok Vis

Ako želite da se ovaj odmor razlikuje od dosadašnjih klasičnih turističkih sadržaja (kupanje, jelo, piće i spavanje) Vis je pravo mjesto za vas!



Probajte nešto novo i drugačije, iskusite netaknuti Jadran i mediteransko okruženje.

Otok je vrlo omiljen što pokazuje i činjenica da ga je WWF proglasio jednom od deset posljednjih rajskih oaza Mediterana, a časopis Guardian jednim od deset najzanimljivijih otoka svijeta!



Upoznajte burnu prošlost ovog otoka i misterije koje skrivaju njegove prirodne ljepote, duboko u utrobi Otoka tajni.



Posjetite Kraljičinu spilju, Modru spilju, Zelenu spilju i Titovu spilju, antičku Issu, puste otoke i naučite roniti.

Apartmani Janković

Apartmani se nalaze u uvali Srebrena. Uvala Srebrena smještena je na južnoj strani otoka u neposrednoj blizini Zelene špilje, na pola puta između Komiže i Visa. Dijeli se na Malu Srebrenu i Veliku Srebrenu. Jedna je od najljepših uvala na otoku s prekrasnom plažom prekrivenom bijelim kamenim oblutcima i stjenovitim pločama, uz rubni pojas borove šume, a očarat će Vas čistim i toplim morem.



200 m od uvale i plaže, s prekrasnim pogledom na more, smještena je kuća obitelji Janković s ukupno 4 apartmana (sveukupno 14 ležajeva). Apartmani su komforno namješteni uz mogućnost korištenja zajedničkog roštilja.



Svaki apartman raspolaže vlastitom kupaonom, kuhinjom i balkonom s pogledom na more i TV-om.

Apartmani Janković
Griže 2, Rukavac, Otok Vis, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 5269 286
E-mail:
Web: http://www.vis-apartment.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ankica Janković
Posavska 2, Ivanić Grad

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat