Padobranski tandem skok i snimanje skoka uz članarinu u klubu za 895kn umjesto 1.660kn - slobodni pad s 2.500m visine

Skok s padobranom za 895kn umjesto 1.660kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 10
5 zvjezdica: 6
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0

	            
Skok s padobranom za 895kn umjesto 1.660kn
Skok s padobranom za 895kn umjesto 1.660kn - slika 9
Skok s padobranom za 895kn umjesto 1.660kn - slika 9
Skok s padobranom za 895kn umjesto 1.660kn - slika 9
Skok s padobranom za 895kn umjesto 1.660kn - slika 9
Skok s padobranom za 895kn umjesto 1.660kn - slika 9
Skok s padobranom za 895kn umjesto 1.660kn - slika 9
-46%
1.660kn
895kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
1.660kn
895kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 80

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje članarinu u klubu koja uključuje tandem skok padobranom i snimanje skoka
  • Skače se sa visine od 2500 metara na aerodromu Lučko
  • Rok iskoristivosti je 26.05.2012.
  • Nakon skoka, dobit ćete diplomu za uspješno obavljen tandem skok
  • Sva oprema je uključena u cijenu
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Cijena goriva je u protekla dva mjeseca povišena što utječe na redovnu cijenu usluge
  • Nadoplata za dodatnih 500 metara visine je 350kn
  • Osobe teže od 110kg trebale bi nadoplatiti iznos od 150kn
  • Osobe koje nisu punoljetne mogu skakati uz pristanak i prisustvo barem jednog roditelja
  • Korisnici dobivaju svoju snimku na dvd-u odmah nakon skoka
  • Termin skoka možete rezervirati online, odmah nakon kupovine
  • Potrebno je odabrati termin najmanje 5 dana unaprijed
  • Ukoliko kupujete karticom termin možete odabrati odmah po rezervaciji
  • Ukoliko kupujete općom uplatnicom ili internet bankarstvom termin možete rezervirati na Vašem profilu kroz 2 radna dana od uplate
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon svojim prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Stigli ste na pistu. Lagani povjetarac Vam nosi kosu, a sunce se odbija od Vaše avijatorske sunčane naočale. Sigurnim korakom krećete prema avionu. Zvuk motora podiže razinu adrenalina u krvi. Spremni ste na izazov života. Vinuli ste se na 2.500m visine i Zagreb izgleda poput makete malenoga grada, okružen živopisnim poljima. Zagrlite oblake i osjetite uzbuđenje koje Vam može priuštiti samo slobodni pad. Samo je jedan korak dovoljan, jer su Ponuda Dana i Aeroklub Tandem za Vas pripremili ponudu kojoj se ne može odoliti. Spremni?

AEROKLUB TANDEM ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Aeroklub Tandem: Ponuda uključuje članarinu u klubu koja uključuje tandem skok padobranom i snimanje skoka.
Ponuda dana: Kada korisnici mogu rezervirati termin?
Aeroklub Tandem: Termin skoka možete rezervirati online, odmah nakon kupovine. Ukoliko kupujete karticom termin možete odabrati odmah po rezervaciji. Ukoliko kupujete općom uplatnicom ili internet bankarstvom termin možete rezervirati na Vašem profilu kroz 2 radna dana od uplate.
Ponuda dana: Sa koje visine se skače?
Aeroklub Tandem: Skače se sa visine od 2.500 metara.
Ponuda dana: Gdje se skače?
Aeroklub Tandem: Mjesto skoka je aerodrom Lučko.
Ponuda dana: Koliko traje slobodan pad, a koliko cijeli skok?
Aeroklub Tandem: Slobodan pad traje otprilike 30 do 40 sekundi. Kada se padobran otvori, spuštanje traje 3 do 5 minuta.
Ponuda dana: Ulazi li u cijenu i sva potrebna oprema?
Aeroklub Tandem: Naravno, sva oprema je uključena u cijenu.
Ponuda dana: Da li su skok i oprema sigurni?
Aeroklub Tandem: Naravno, korisnici su dobro osigurani. Tandem - instruktori su iskusni padobranci s odgovarajućom svjetskom licencom.
Ponuda dana: Je li potrebno prije samog skoka proći određene pripreme?
Aeroklub Tandem: Svaka osoba prije skoka sa instruktorom prolazi pripreme koje traju otprilike 10-ak minuta. Instruktor će svakoj osobi reći sve što treba znati o skoku, ponašanju u avionu, položaju tijela u slobodnom padu, položaju za prizemljenje i slično. Nakon toga, instruktor vrši posljednje provjere sigurnosti i zatim ulazite u avion. Također, prije skoka svaki korisnik mora potpisati i ispuniti izjavu.
Ponuda dana: Koliko traje vožnja avionom?
Aeroklub Tandem: Vožnja avionom traje 20-ak minuta.
Ponuda dana: Kolika je nadoplata ukoliko korisnik želi skočiti sa veće visine?
Aeroklub Tandem: Nadoplata za dodatnih 500 metara visine je 350kn.
Ponuda dana: Postoje li kakva ograničenja u vezi godina?
Aeroklub Tandem: Osobe koje nisu punoljetne mogu skakati uz pristanak i prisustvo barem jednog roditelja. Također, zadržavamo pravo procjene što znači da ukoliko procjenimo da je osoba premlada te da ne može skakati, tada skok nije moguće izvršiti.
Ponuda dana: Postoje li još kakva ograničenja?
Aeroklub Tandem: Osobe koje su teže od 110kg trebaju nadoplatiti 150kn.
Ponuda dana: Nakon koliko dana korisnici dobivaju snimke skoka te u kojem obliku ih dobiju?
Aeroklub Tandem: Korisnici dobivaju svoju snimku na dvd-u odmah nakon skoka.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Aeroklub Tandem: Imamo, našu internet stranicu možete pogledati na linku Aeroklub Tandem.
Ponuda dana: Gdje možemo pregledati Vaše redovne cijene?
Aeroklub Tandem: Naše redovne cijene možete pregledati u cjeniku.

Aeroklub Tandem
Aerodrom Lučko, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099/ 2010-410
E-mail:
Web: http://www.tandem.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Aeroklub Tandem
Horvati 59a, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 10
5 zvjezdica: 6
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat