Pjenušavo aromatizirano vino Gold Cuvee sa 22 karatnim zlatom + poruka na boci po Vašoj želji za 345kn umjesto 480kn

Pjenušavo aromatizirano vino + poruka na boci


    		
				    		
	            
Pjenušavo aromatizirano vino + poruka na boci
-28%

Pjenušavo aromatizirano vino Gold Cuvee sa 22 karatnim zlatom + poruka na boci po Vašoj želji za 345kn umjesto 480kn

Pjenušavo aromatizirano vino + poruka na boci

  • Ponuda uključuje aromatizirano pjenušavo vino 0,75l s 22 karatnim zlatom te porukom na boci po želji
  • Vino možete preuzeti na adresi Susedsko polje 47 u radnom vremenu od ponedjeljka do petka od 08h do 16h
  • Postoji i mogućnost dostave
  • Cijena dostave je za Zagreb i okolicu City expressom iznosi 30,75kn (cijena sa PDV-om) te za ZONU 1 (svi veći gradovi – osim otoka) iznosi 36,00 kn (cijena sa PDV-om)
  • Nakon kupovine potrebno je javiti se putem maila [email protected] sa imenom, prezimenom, adresom te porukom koju želite napisati na boci
  • Uslugu možete iskoristiti do 31.01.2012.
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba na svoje ime može kupiti jedan proizvod
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj proizvoda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
IMPERITO ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Imperito: Ponuda uključuje aromatizirano pjenušavo vino Gold Cuvee 0,75l sa 22 karatnim zlatom te porukom na boci po želji.
Ponuda dana: Na koji način korisnici mogu preuzeti vino?
Imperito: Korisnici vino mogu preuzeti na adresi Susedsko polje 47 u radnom vremenu od ponedjeljka do petka od 08h do 16h.
Ponuda dana: Postoji li mogućnost dostave?
Imperito: Postoji, korisnicima vino može doći i na kućnu adresu. Cijena dostave za Zagreb i okolicu City expressom iznosi 30,75kn (cijena sa PDV-om) te za ZONU 1 (svi veći gradovi – osim otoka) iznosi 36,00 kn (cijena sa PDV-om).
Ponuda dana: Kada korisnici mogu doći po pjenušac?
Imperito: Nakon što nam korisnici jave koju poruku žele staviti na bocu, onda će biti spremna već sutradan te tada mogu doći kod nas po pjenušac. Ukoliko se radi o dostavi, ako korisnici do 12h pošalju mail, pošiljka stiže sutradan, a ukoliko pošalju mail nakon 12h, pošiljka će doći za dva dana.
Ponuda dana: Na koji način se korisnici mogu javiti i ostaviti poruku koju žele na boci?
Imperito: Molimo korisnike da nam se jave putem maila [email protected] sa imenom, prezimenom, adresom te porukom koju žele napisati na boci.
Ponuda dana: Koliko dugačka može biti poruka?
Imperito: Poruka je dimenzija: 10 x 5 cm. Boja teksa je crna na prozirnoj naljepnici te korisnici mogu birati između sljedeća tri fonta: Calibri, Arial ili Century Gothic.
Ponuda dana: Možete li nam reći nešto više o samom vinu?
Imperito: Ekskluzivni pjenušac Gold Cuvee obogaćen listićima pravog, jestivog 22-karatnog. Riječ je o pjenušavom Pinot Blanc vinu od pažljivo odabranog vrhunskog grožđa obogaćenog listićima 22-karatnog zlata, koji se u procesu proizvodnje ručno dodaju svakoj butelji. Ovaj vrhunski pjenušac proizvodi se u obiteljskom podrumu sjeverozapadne rajnske pokrajine u Njemačkoj s potpisom tvrtke Vom Fass. Osim što su jestivi, listići zlata djeluju pozitvno na zdravlje. Naime, poznata su ljekovita svojstva zlata zbog kojeg su ga nazivali i eliksirom života. Ne sumnjamo da će ovaj pjenušac biti pun pogodak za novogodišnje proslave, vjenčanja, djevojačke večeri, obiteljska slavlja, svečane korporativne događaje i promocije, ali i kao poklon prijateljima i poslovnim partnerima.
Ponuda dana: Imate li Internet stranicu?
Imperito: Imamo, našu internet stranicu možete pogledati na sljedećem linku Imperito, a naš web shop možete pogledati ovdje Kupuj.hr.

IMPERITO D.O.O.
Susedsko polje 47, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6151 424
E-mail:
Web: http://www.imperito.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
IMPERITO D.O.O.
Susedsko polje 47, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate