Plomba ili zamjena starog ispuna, čišćenje kamenca, poliranje i pjeskarenje zuba

Kristalno čist osmijeh uz stručnjake u Bergman Dental ordinaciji za 199 kn!

Plomba, čišćenje kamenca i pjeskarenje za 199 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 22
5 zvjezdica: 21
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (13) »

    		
				    		
	            
Plomba, pjeskarenje -78% Centar
Plomba, pjeskarenje -78% Centar - slika 2
Plomba, pjeskarenje -78% Centar - slika 3
Plomba, pjeskarenje -78% Centar - slika 4
Plomba, pjeskarenje -78% Centar - slika 5
Plomba, pjeskarenje -78% Centar - slika 6
Plomba, pjeskarenje -78% Centar - slika 7
Plomba, pjeskarenje -78% Centar - slika 8
-78%

Plomba ili zamjena starog ispuna, čišćenje kamenca, poliranje i pjeskarenje zuba

Kristalno čist osmijeh uz stručnjake u Bergman Dental ordinaciji za 199 kn!

Plomba, čišćenje kamenca i pjeskarenje za 199 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 22
5 zvjezdica: 21
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (13) »
  • Ponuda uključuje:
    dvoplošni ispun ili zamjenu starog ispuna, čišćenje kamenca, pjeskarenje i poliranje u
    Bergman Dental
  • Ordinacija je u sustavu HZZO - a i stalno obavlja upis novih pacijenata
  • Dodatna pogodnost: ukoliko postanete novoupisani pacijent Ordinacije dobivate gratis dodatni ispun ili pjeskarenje u sljedećem dolasku
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU 1 i CJENIKU 2
  • Tretman obavlja dr. dent. med. Dubravka Bergman
  • Rok iskoristivosti: 16.11.2018.
  • Termin je potrebno rezervirati 7 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    pon, uto, čet 14 - 20h
    sri, pet 8 - 14h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Pjeskarenje, čišćenje kamenca

Pjeskarenje je vrlo jednostavna metoda profesionalnog čišćenja površinskih zubnih naslaga pri kojoj se koriste visokotlačni mlaz vode i prah. Odstranjuje se pigmentacija tako da se pomiješaju zrak, voda i specijalni prah koji izlaze pod pritiskom.


Procedura izrade ispuna

Prilikom izrade ispuna, najprije ćete dobiti anesteziju, nakon čega će vam stomatolog ukloniti karijes. Plombe su po sastavu kompozitna smola. One ne sadrže metale ni živu. Ako izrađujete bijele plombe, onda ne trebate brusiti zub, već samo karijes.

Ispune se kemijski lijepe na zubno tkivo. Pri radu s ispunama, poželjna je apsolutna suhoća u ustima pacijenta. Pacijenti trebaju biti mirni jer svaki kontakt ispuna sa slinom utječe na konačni rezultat ispuna. Ovisno o veličini i lokaciji karijesa, vaš stomatolog će koristiti svrdla koja odgovaraju veličinom i oblikom.

Čišćenje zubnog kamenca obuhvaća uklanjanje svih naslaga na zubima: kamenac, plak, ali i pigmentacije od hrane i pušenja primjenom instrumenata koji omekšavaju i uklanjaju naslage sa zubi.

Pjeskarenje je fino poliranje površine zubi mikrogranulama aromatiziranog praha limuna i mente, tako da Vaša usna šupljina dobiva čistoću i novu svježinu. To je potpuno bezbolan postupak dentalnog uljepšavanja pri čemu s površine zuba skidaju tvrdokorne naslage , smeđe mrlje od pušenja, kave, čaja, vina i drugih tamnih napitaka i hrane.

Poliranje uklanja neravnine sa zubi i pomaže njihovu daljnjem izbjeljivanju.

Pročitajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Zadovoljna sam uslugom. Doktorica je dobro obavila zadatak- čišćenje kamenca i ispuniti." - Antonija

"Jako sam bila zadovoljna, usluge dr. Bergman ću koristiti i dalje jer sam se upisala kao novi pacijent budući je u sustavu HZZO-a." - Renata

"Sve same pohvale za dr. Bergman, prezadovoljna sam!" - Marina

"Mogu samo reći da je ovo najbolja stomatološka ordinacija u kojoj sam bio. Dr.Bergman i njen tim su pravi profesionalci u poslu,hvala im za sve,te ću ih i dalje posjećivati. Preporučujem ih svima koji žele imati lijepe i zdrave zube!" - Vjekoslav

Bergman Dental
Junija Palmotića 18, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 492 3899 , 098 352 079
E-mail:
Web: http://www.drbergman.com.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ordinacija dentalne medicine Dubravka Bergman, dr. med. dent.
Palmotićeva 18, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate