Plomba ili zamjena tamnog ispuna, čišćenje kamenca, poliranje, pjeskarenje i fluoridacija za 195kn!

Posjetite ordinaciju Dentour i vratite se kući s blistavim osmjehom :)

Plomba, čišćenje kamenca, poliranje i fluoridacija

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 16
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (6) »

    		
				    		
	            
Plomba fluor -81% Medveščak
Plomba fluor -81% Medveščak - slika 2
Plomba fluor -81% Medveščak - slika 3
Plomba fluor -81% Medveščak - slika 4
Plomba fluor -81% Medveščak - slika 5
Plomba fluor -81% Medveščak - slika 6
Plomba fluor -81% Medveščak - slika 7
-81%

Plomba ili zamjena tamnog ispuna, čišćenje kamenca, poliranje, pjeskarenje i fluoridacija za 195kn!

Posjetite ordinaciju Dentour i vratite se kući s blistavim osmjehom :)

Plomba, čišćenje kamenca, poliranje i fluoridacija

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 16
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (6) »
  • Ponuda uključuje:
    bijelu plombu (jednoplošnu) ili zamjenu starog tamnog ispuna, čišćenje kamenca s poliranjem, pjeskarenje i fluoridaciju u Ordinaciji dentalne medicine Dentour
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Nadoplata za dvoplošnu plombu (50kn), troplošnu (100kn)
  • Pregled se preporuča iz preventivnih razloga, za zdravlje zubnog mesa i samih zuba te za poboljšanje oralne higijene
  • Možete zamijeniti sivu plombu bijelom ili možete popraviti zub (karijes) i ispuniti ga bijelom jednoplošnom plombom
  • Lokalna anestezija je uključena u ponudu
  • Ponudu možete iskoristiti do 10.12.2013.
  • Trajanje postupka: individualno
  • Broj dolazaka: 1
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Potrebna najava kako bi osigurali željeni termin
  • Ukoliko se termin ne otkaže minimalno 48h ranije ponuda se smatra iskorištenom
  • Kontakt:
    01 560 1111
    [email protected]
  • Radno vrijeme:
    pon, sri, čet: 14h - 20h
    uto: 8h - 14h
    pet: 11h - 17h
  • Adresa:
    Medveščak 106, Zagreb
  • Vodimo Vas u virtualnu 3D šetnju do ordinacije
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Možete iskupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Pregled obavlja: Davorka Matković, dr.med.dent.
Diplomirala je 1985. godine na Stomatološkom fakultetu u Zagrebu. Nakon pripravničkog staža i stručnog ispita od 1990. uspješno vodi svoju privatnu praksu do 2012. Od 2013. radi u ordinaciji Dentour d.o.o. Član je Hrvatske komore dentalne medicine i redovito se usavršava na stručnim kongresima i seminarima. Bavi se estetskom stomatologijom, što podrazumijeva estetske ispune, krunice i ostale protetske nadomjestke. Multidisciplinarnim pristupom, dugogodišnjim iskustvom, stručnim vještinama i znanjem u polivalentnom radu uspješno rješava i najzahtjevnije slučajeve. Niz godina surađuje sa dentalnim laboratorijem Dubravko Bjegović.

U blistav osmjeh i zdrave zube potrebno je ulagati cijeli život za što je potrebna disciplina i dobre higijenske navike.

Ordinacija dentalne medicine Dentour je suvremeno i moderno opremljena, a širok spektar najkvalitetnijih materijala zadovoljit će i najzahtjevnije pacijente. Stručni tim ordinacije želi da se osjećate ugodno u ordinaciji, a sa svim znanjem, sposobnošću i iskustvom vratite kući s osmijehom na licu.

Uklanjanje kamenca: pomoću ultrazvučne sonde skida se kamenac i nečistoća, a zub ostaje gladak i sjajan
Fluoridacija: čuva zube i štiti od naslaga i kamenca

Ordinacija dentalne medicine Dentour
Medveščak 106, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 560 1111
E-mail:
Web: http://dentour.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
DENTOUR d.o.o.
Medveščak 106, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate