Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Podstrana, Hotel Split**** - 3 dana s doručkom za dvoje uz korištenje bazena na terasi

+ spa tretmani, masaže ili face lifiting za 1.464kn!

Podstrana - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu Split****


    		
				    		
	            
Split**** -3dana/2o -30%
Split**** -3dana/2o -30% - slika 2
Split**** -3dana/2o -30% - slika 3
Split**** -3dana/2o -30% - slika 4
Split**** -3dana/2o -30% - slika 5
Split**** -3dana/2o -30% - slika 6
Split**** -3dana/2o -30% - slika 7
Split**** -3dana/2o -30% - slika 8
Split**** -3dana/2o -30% - slika 9
Split**** -3dana/2o -30% - slika 10
Split**** -3dana/2o -30% - slika 11
Split**** -3dana/2o -30% - slika 12
Split**** -3dana/2o -30% - slika 13
Split**** -3dana/2o -30% - slika 14
Split**** -3dana/2o -30% - slika 15
Split**** -3dana/2o -30% - slika 16
Split**** -3dana/2o -30% - slika 17
Split**** -3dana/2o -30% - slika 18
Split**** -3dana/2o -30% - slika 19
-30%

Podstrana, Hotel Split**** - 3 dana s doručkom za dvoje uz korištenje bazena na terasi

+ spa tretmani, masaže ili face lifiting za 1.464kn!

Podstrana - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu Split****

  • Ponuda uključuje:
    2 noćenja s doručkom za dvije osobe uz neograničeno korištenje bazena u Hotelu Split**** smještenom na plaži
  • Dodatne pogodnosti:
    svaka osoba može birati između:
    - spa tretmana u trajanju 90 minuta
    - sportske masaže u trajanju 30 minuta
    - tretman face liftinga u trajanju 60 minuta
  • Vanjski bazen nalazi se na terasi s pogledom na mjesto Stobreč
  • Rok iskoristivosti: 30.4.2015.
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili karticama jednokratno
  • Boravišna pristojba je uključena u cijenu
  • Besplatan čuvani parking i Internet u cijelom hotelu
  • Na linku posjetite Facebook hotela
  • Udaljenost:
    - od Splita: 9km
    - od plaže: 5m
    - od terena za golf: 3km
    - od Omiša: 20km
    - od Trogira: 29km
  • Dijete do 2 godine: gratis smještaj ako spava u krevetu s roditeljima
  • Moguće nadoplate:
    - dječji krevetić: 10eur/noć
    - dijete 2 - 12god:35eur/noć
    - osobe iznad 12god: 48eur/noć
  • Check in: od 15h
    Check out: do 11h
  • Hotel nema uvjete za držanje kućnih ljubimca
  • Opremljenost soba: sobe s pogledom na more, elektroničko zatvaranje vrata, sef, mini bar, klima, LCD TV, telefon, zvučno izolirane sobe, radni stol, telefon, kupaona s odvojenim tušem i kadom, sušilo za kosu
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice potvrde nije potrebno printati
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt:
    021 420 420
    Strožanačka 20, Podstrana, Split
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Hotel Split**** proglašen je prvim hrvatskim zelenim hotelom A kategorije, a na linku pročitajte što kažu mediji.



Hotel Split****

Hotel Split se nalazi u Podstrani, na samom ulazu u Split. Sa zapadne strane je obdaren plažom i morskim plavetnilom s pogledom na srednjodalmatinske otoke i Marjan.



Na istoku se proteže do glavne prometnice na kojoj vas u svakom vašem prolasku pozdravlja.



Do većine turističkih sadržaja, možete se prošetati šetnicom uz more, a sam centar grada Splita udaljen je 9 km. U vrijeme uobičajenog prometa, automobilom je to udaljenost od 10 minuta do same Rive ili trajektne luke.



Hotel Split jedinstven je spoj modernog poslovnog i ugodnog obiteljskog hotela. Hotel se može pohvaliti time što je «zeleni» hotel s certifikatom energetske učinkovitosti. Cilj im je ponuditi gostima najbolju uslugu te u isto vrijeme biti ekološko odgovorni.



Hotel ima vlastitu putničku agenciju, a nudi usluge najma čamaca. U hotelu postoji vanjski bazen na krovu s pogledom na ribarsko mjesto Stobreč.



Na raspolaganju su također fitness centar i usluge masaže.

Hotel Split****
Strožanačka 20, Podstrana, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 021 420 420
E-mail:
Web: http://www.hotel-split.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
HOTEL SPLIT, obrt za turizam i usluge
STROŽANAČKA 20, PODSTRANA

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate