Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Poklon bon za usluge kozmetičkog salona za 95kn umjesto 400kn - odaberite svoj idealan način njege u salonu Anuška

Poklon bon za usluge kozmetičkog salona za 95kn umjesto 400kn - odaberite svoj idealan način njege u salonu Anuška


    		
				    		
	            
-76%

Poklon bon za usluge kozmetičkog salona za 95kn umjesto 400kn - odaberite svoj idealan način njege u salonu Anuška

Poklon bon za usluge kozmetičkog salona za 95kn umjesto 400kn - odaberite svoj idealan način njege u salonu Anuška

  • Ponuda uključuje usluge salona po izboru za 95kn umjesto 400kn
  • U ponudu su uključene sve usluge salona navedene u cjeniku
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Potrebno je najaviti se pet dana ranije na broj 01/ 3371-381
  • Radno vrijeme salona je radnim danom od 9h do 20h te subotom od 9h do 15h
  • Korisnici ostvaruju dodatni popust od 30% na kozmetiku za njegu lica i tijela
  • Adresa salona je Trg Ante Starčevića 1 u Svetoj Nedelji
  • Uslugu možete iskoristiti do 22.01.2012.
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Sjedite na kavi s frendicama i, naravno, uvijek se dotaknete teme ljepote. Sve ste se složile da više niste u godinama kada je samo majka priroda zadužena za Vašu ljepotu i izgled nego da joj od sada morate malo i Vi pomoći :) Kako ne bi bili sami u toj nemilosrdnoj borbi s godinama Ponuda Dana Vam također nudi pomoć! Odaberite usluge Beauty Centra Anuška po Vašem izboru za 95kn umjesto 400kn i ostanite lijepi, njegovani i mladoliki :)

BEAUTY CENTAR ANUŠKA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Beauty Centar Anuška: Ponuda uključuje usluge salona po izboru za 95kn umjesto 400kn.
Ponuda dana: Jesu li sve usluge uključene u ponudu?
Beauty Centar Anuška: U ponudu su uključene sve usluge salona navedene u cjeniku.
Ponuda dana: Gdje korisnici mogu pregledati cijene Vaših usluga?
Beauty Centar Anuška: Naše redovne cijene korisnici mogu pregledati u CJENIKU.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se može iskoristiti ponuda?
Beauty Centar Anuška: Ponuda se može iskoristiti u jednom dolasku.
Ponuda dana: Mogu li korisnici nadoplatiti ukoliko žele dodatne usluge?
Beauty Centar Anuška: Naravno, korisnici mogu nadoplatiti ukoliko žele iskoristiti još koje usluge u našem salonu.
Ponuda dana: Mogu li usluge Vašeg salona koristiti i muškarci?
Beauty Centar Anuška: Naravno, muškarci također mogu koristiti usluge našeg salona.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna najava?
Beauty Centar Anuška: Potrebno je najaviti se pet dana ranije na broj 01/ 3371-381.
Ponuda dana: Koje je Vaše radno vrijeme?
Beauty Centar Anuška: Naše radno vrijeme je radnim danom od 9h do 20h te subotom od 9h do 15h.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Beauty Centar Anuška: Imamo Facebook stranicu koju korisnici mogu pogledati na Beauty Centar Anuška.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici kupnjom ponude neke dodatne pogodnosti?
Beauty Centar Anuška: Korisnici ostvaruju dodatni popust od 30% na kozmetiku za njegu lica i tijela.
Ponuda dana: Koje proizvode koristite u salonu?
Beauty Centar Anuška: U salonu koristimo proizvode marke Belcosmecs, Maria Galland, Afrodita... Također, ulja koja koristimo za masaže su prirodna od naših domaćih dobavljača.
Ponuda dana: Na kojoj adresi se nalazi Vaš salon?
Beauty Centar Anuška: Nalazimo se na adresi Trg Ante Starčevića 1 u Svetoj Nedelji.

Beauty centar Anuška
Trg Ante Starčevića 1, Sveta Nedjelja, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/ 3371-381
E-mail:
Web: http://www.facebook.com/centar.anuska?sk=wall

Detalji o partnerovom sjedištu:
Semper Primus d.o.o.
Vinogradska 17, Sveta Nedelja

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama