Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Popravite sve što Vas smeta na Vašem notebooku - dijagnostika kvara na notebook računalu i prvi radni sat za 95kn umjesto 300kn

Dijagnostika kvara na notebooku i prvi radni sat


    		
				    		
	            
Dijagnostika kvara na notebooku i prvi radni sat
-68%

Popravite sve što Vas smeta na Vašem notebooku - dijagnostika kvara na notebook računalu i prvi radni sat za 95kn umjesto 300kn

Dijagnostika kvara na notebooku i prvi radni sat

  • Ponuda uključuje dijagnostiku kvara i prvi radni sat rada na prijenosnom računalu
  • Dolazak najaviti na 01/4637-446 ili 01/4637-666
  • Servis se nalazi u Savskoj 56, u dvorištu Pivnice Zlatni medo
  • Parking osiguran
  • Redovnu cijenu možete pregledati na CJENIKU
  • Jedna osoba može kupiti jednu potvrdu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda na poklon prijateljima
  • Uslugu možete iskoristiti do 4.1.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Puno je programčića koje Vaši dragi Windowsi moraju dići prilikom svakog paljenja, a tek koliko je malih virusića koji se zavuku negdje i papaju Vam živce. Dosta Vam je čekanja i dešifriranja problema? Postavljanja dijagnoza i navlačenja ljudi za rukav kako bi Vam pomogli? Ooooodlično, i nama je, Ponuda dana i Ventex Vam donose ponudu koja će Vas rješiti cijelog popisa problema i poteškoća :)

VENTEX ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)


Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Ventex: Dijagnostiku kvara i prvi radni sat rada na prijenosnom računalu. Nakon dijagnostike izrađujemo ponudu s procjenom rada i djelova i kontaktiramo Vas oko produljenja. Ukoliko prihvatite ponudu, popravljamo notebook i po uplati ga podižete (ili ga šaljemo na adresu o Vašem trošku).
Ponuda dana: Što ako popravak nije isplativ ili mi je preskup?
Ventex: Ukoliko zaključite da je popravak neisplativ, osim dijagnostike, još dobivate popust (za sve vrste plaćanja) za kupovinu novog notebooka ili druge opreme prema uvjetima: 100 Kn za iznose između 3000kn i 3999kn, 150kn za iznose između 400kn i 4999kn, odnosno 200kn za iznose iznad 5000kn.
Ponuda dana: Kako možemo platiti servis?
Ventex: Gotovinom, debitnim karticama, Kreditnim karticama American Express, Mastercard, Diners, Visa, Beskamatnim kreditom American Expressom ili MasterCard Zagrebačke banke, Potrošačkim kreditom American Express, MasterCard, Diners itd.
Ponuda dana: Da li mogu kupiti dodatnu opremu za svoj notebook?
Ventex: Da, možete kupiti Microsoft softwer, web kamere, slušalice, torbe, memorijske stikove, prijenosne diskove, razne kablove, univerzalne punjače, prijenosne DVD uređaje itd.
Ponuda dana: Čiju opremu podržavate?
Ventex: Sve vodeće proizvođače: HP, Lenovo, Ibm, Toshiba, Acer, Asus, Samsung , LG, Dell, i ostali.
Ponuda dana: Je li Vaš servis ovlašten?
Ventex: Ovlašteni smo servis za HP, za koji radimo i servise u garantnom roku, a za ostale marke radimo vangarantne servise.
Ponuda dana: Koje vrste kvara dijagnosticirate?
Ventex: Sve vrste kvarova - hardverske i softverske. Ukoliko imate kvar za koji niste sigurni da li se i u kojem roku može popraviti, slobodno nam se javite.
Ponuda dana: Je li ponuda geografski ograničena na Zagreb?
Ventex: Ponuda vrijedi za Zagrebački servis , ali radimo sa dostavnom službom Intereuropa, pa možemo primiti na servis i računala Van Zagreba, uz plaćanje dostave 60kn po jednom smjeru. Rok dostave je jedan dan uz izuzetak otoka i gdje je dostava 2 puta tjedno.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme?
Ventex: Radnim danom od 8h-16h.
Ponuda dana: Što je sa podacima na notebooku?
Ventex: Generalno, kod servisa ne diramo podatke na disku. Ukoliko imate vrlo važne podatke, prvo vadimo disk, presnimavamo podatke (ukoliko je Vaš hard disk ispravan) na memory stick, ili DVD medije ili Vanjski disk. Presnimavanje podataka se računa kao 1 radni sat za količinu do 4 GB, ili dva radna sata za veću količinu. Ukoliko je kvar na disku, partnerska tvrtka koja se bavi spašavanjem podataka može napraviti dijagnostiku.
Ponuda dana: Instalirate li operativni sistem?
Ventex: Da ukoliko imate licencu, medij i ključ.
Ponuda dana: Čistite li viruse i instalirate antivirusne (sigurnosne) programe?
Ventex: Da, iako kod većih problema preporučujemo „back-up“ podataka i novu instalaciju operativnog sustava. Preporučujemo F-secure ili Kaspersky antivirus odnosno Internet Security Suite, a po Vašoj želji to može biti i neko treće antivirusno rješenje.

Ventex d.o.o.
Savska 56 ( parking pivnice Zlatni medo, ulaz iz Vukovarske), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/4637-446 , 01/4637-666
E-mail:
Web: http://www.ventex.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ventex d.o.o.
Dujmići 1A, Kostrena

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama