Postanite knjigovođa i upišite u radnu knjižicu Vaše novo zvanje za 1.390kn umjesto 3.500kn - znanje je Vaš suradnik za bolje sutra

Postanite knjigovođa - upis u radnu knjižicu zvanje 1390kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 86
5 zvjezdica: 47
4 zvjezdice: 21
3 zvjezdice: 12
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (16) »

    		
				    		
	            
Postanite knjigovođa - radna knjižica 1390kn
-60%

Postanite knjigovođa i upišite u radnu knjižicu Vaše novo zvanje za 1.390kn umjesto 3.500kn - znanje je Vaš suradnik za bolje sutra

Postanite knjigovođa - upis u radnu knjižicu zvanje 1390kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 86
5 zvjezdica: 47
4 zvjezdice: 21
3 zvjezdice: 12
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (16) »
  • Ponuda uključuje obrazovni program - knjigovođa s upisom u radnu knjižicu
  • Redovne cijene tečajeva možete pogledati na webu CJENIK
  • Prvi termini od 5.3 do 30.3.
  • Nastava se održava u radnim danima od 19h do 21h.
  • Mogućnost održavanja u prijepodnevnim satima od 10h do 12h ako se skupi minimalno 15 polaznika
  • Sve potrebne materijale dobiti ćete u sklopu ponude
  • Usluga se može iskoristiti do 16.07.2012.
  • Potrebno je javiti se u školu na mail: [email protected]
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
UČILIŠTE MAGISTRA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Učilište Magistra: Ponuda se odnosi na obrazovni program za zvanje knjigovođe s upisom u radnu knjižicu.
Ponuda dana: Koliko sati traje cijeli program, a koliko jedno predavanje posebno?
Učilište Magistra: Cijeli program traje 120 sati. Od toga je 60 sati predavanja i 60 sati konzultacija. Jedno predavanje traje 3 školska sata.
Ponuda dana: U kojem vremenskom periodu se može iskoristiti usluga?
Učilište Magistra: Uslugu možete iskoristiti do 16.7.2012.
Ponuda dana: Gdje možemo pregledati cijene Vaših usluga?
Učilište Magistra: Cijene naših usluga možete pregledati na linku Magistra - cijena.
Ponuda dana: Koliko dugo traju predavanja?
Učilište Magistra: Predavanja traju mjesec dana.
Ponuda dana: Jesu li svi potrebni materijali uključeni u ponudu?
Učilište Magistra: Svi materijali su uključeni u ponudu, kao što su skripte, priručnici, radne bilježnice, računala u predavaoni te kalkulatori. Samo dođite i ponesite dobru volju :)
Ponuda dana: U kojim terminima se održvaju predavanja?
Učilište Magistra: Prvi termini predavanja su od 5.3. do 30.3. Ostali termini će biti po dogovoru.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Učilište Magistra: Našu internet stranicu možete pregledati na linku Magistra.
Ponuda dana: Za koga su kreirani programi?
Učilište Magistra: Programe osposobljavanja mogu upisati polaznici sa završenom minimalno srednjom školom, kao i osobe sa završenom višom ili visokom školom.
Ponuda dana: Tko su predavači?
Učilište Magistra: Predavači su iskusni magistri ekonomije.
Ponuda dana: Gdje korisnici mogu provjeriti Vaše reference?
Učilište Magistra: Svakako savjetujemo da pogledate na našoj stranici na linku Magistra-reference.

Učilište Magistra
Rubetićeva 16, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4624-200
E-mail:
Web: http://www.magistra.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Učilište Magistra
Rubetićeva 16, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata