Postanite vješt govornik, steknite vještine komunikacije ili naučite primjenjivati psihološke tehnike u komunikaciji za 345kn umjesto 1.200kn

Komunikacijske vještine 345kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 34
5 zvjezdica: 12
4 zvjezdice: 10
3 zvjezdice: 9
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Komunikacijske vještine 345kn
-71%
1.200kn
345kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
1.200kn
345kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 30

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 3 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda se odnosi na 3 vrste tečaja
  • Korisnici imaju mogućnost izbora koji tečaj žele pohađati
  • Na raspolaganju su: škola komunikacijske psihologije, tečaj komunkacijskih vještina i škola govorništva (retoričko komunikacijski trening)
  • Tečaj traje 10 punih sati
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda na poklon prijateljima
  • Kontakt: skolalogos@gmail.com
  • 091 1980 224
  • Radno vrijeme: pon - sub: 9h do 19h
  • Uslugu možete iskoristiti do 21.12.2011.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Toliko ste dugo čekali taj dan...Diploma Vam je u ruci, roditelji su preponosni, bake i djedovi su u prvim redovima, a prijatelji još broje koliko ispita da dožive taj trenutak. Sve bi bilo savršeno da upravo Vi niste odabrani za predstavljanje Vaše generacije. Neuredno napisanih par riječi se upravo nalaze u Vašim drhtavim i znojnim rukama i jedino je baka sretna jer misli da pucate od zdravlja pošto ste „crveni kao paprika“. Škola kvalitetnog učenja Logos Vam upravo pruža priliku da se zauvijek riješite neugodnog osjećaja od nastupa. Uz Ponudu dana nema više treme:)

ŠKOLA KVALITETNOG UČENJA LOGOS ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Logos: Ponuda se odnosi na 3 vrste tečaja. Korisnici imaju mogućnost izbora koji tečaj žele pohađati. Na raspolaganju su: škola komunikacijske psihologije, tečaj komunkacijskih vještina i škola govorništva (retoričko komunikacijski trening).
Ponuda dana: Na koji je način organizirana nastava?
Partner: Nastava je osmišljena da se svaki tečaj provede kroz 10 punih sati. Nastava će se provesti kroz 5 radnih dana ili 4 radna dana i jedna subota.
Ponuda dana: Koliko traje predavanje po jednom dolasku?
Logos: Predavanje traje 120 minuta po jednom dolasku.
Ponuda dana: U kojim terminima će se održavati edukacija?
Logos: Za točne datume najbolje je da se korisnici odmah nakon kupovine jave u školu. Termini će biti u poslijepodnevnim satima radnim danom od 18:45h do 20:45h. Subotom su predavanja od 9 do 11h. Svaki mjesec će biti ponuđena 2 termina za korisnike.
Ponuda dana: Koji je minimalan, a koji maksimalan broj polaznika po skupini?
Logos: Minimalan broj polaznika je 10, a maksimalan broj polaznika je 18.
Ponuda dana: Kada počinje tečaj?
Logos: Tečaj počinje krajem devetog mjeseca, a točan datum će korisnici saznati kada se jave školi.
Ponuda dana: Koliko se potrebno ranije javiti?
Logos: Korisnici bi se trebali javiti što prije na mail: skolalogos@gmail.com.
Ponuda dana: Postoji li dobna granica za tečaj?
Logos: Dobna granica ne postoji, ali pri formiranju grupa ćemo paziti između polaznika ne bude prevelika dobna razlika.
Ponuda dana: Dobije li se po završetku tečaja diploma ili potvrda o završenom tečaju?
Logos: Po završetku tečaja svi polaznici dobiju certifikat da su pohađali školu i sav materijal u obliku skripte korisnici mogu zadržati.
Ponuda dana: Na kojoj se adresi nalazite?
Logos: Naša adresa je Kennedyev trg 4.
Ponuda dana: Želite li još nešto dodati za naše korisnike?
Logos: Za ovakvu vrstu tečajeva postoje dva stupnja. U ovoj ponudi se radi o prvom stupnju. Kada se korisnici jave u školu putem maila dobit će raspored termina i plan za tečaj.

Škola kvalitetnoga učenja Logos
Kennedyev trg 4, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 1980 224
E-mail:
Web: http://www.skolakvalitetnogucenja.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
UDRUGA ZA PROMICANJE KVALITETNOG UČENJA LOGOS
Lastovska 2, Zagreb

Škola kvalitetnoga učenja Logos
Vladimira Ruždjaka 9a/7, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 1980 224
E-mail:
Web: http://www.skolakvalitetnogucenja.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
UDRUGA ZA PROMICANJE KVALITETNOG UČENJA LOGOS
Lastovska 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 34
5 zvjezdica: 12
4 zvjezdice: 10
3 zvjezdice: 9
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat