Pouzdajte se u zdravlje svojih očiju - kompletan oftalmološki pregled u Poliklinici za oftalmologiju Monokl na više lokacija za 90kn umjesto 300kn

Kompletan oftamološki pregled na više lokacija

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 17
5 zvjezdica: 12
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Kompletan oftamološki pregled na više lokacija
Kompletan oftamološki pregled na više lokacija - slika 2
Kompletan oftamološki pregled na više lokacija - slika 3
Kompletan oftamološki pregled na više lokacija - slika 4
Kompletan oftamološki pregled na više lokacija - slika 5
-70%

Pouzdajte se u zdravlje svojih očiju - kompletan oftalmološki pregled u Poliklinici za oftalmologiju Monokl na više lokacija za 90kn umjesto 300kn

Kompletan oftamološki pregled na više lokacija

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 17
5 zvjezdica: 12
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje biomikroskopski pregled vanjskih dijelova oka, pregled pozadine oka, ispitivanje vidne oštrine, propisivanje eventualne potrebne korekcije naočalama ili kontaktnim lećama, mjerenje zakrivljenosti rožnice, mjerenje očnog tlaka bezkontaktnom kompjuterskom metodom te, ukoliko je potrebno, proširivanje zjenica na jednoj od pet lokacija
  • Redovne cijene možete pregledati na CJENIKU
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda na svoje ime te isto toliko može kupiti na poklon prijateljima
  • U slučaju velikog broja prodanih potvrda, postoji mogućnost da će korisnici na pregled trebati čekati i nekoliko dana, no nastojati ćemo im ponuditi prvi slobodan termin ili osigurati dodatne termine
  • Radno vrijeme Poliklinike za oftalmologiju je od ponedjeljka do petka od 9h do 19:30h te subotom od 9h do 13h
  • Dolazak je potrebno najaviti tjedan dana unaprijed
  • Uslugu možete iskoristiti do 21.3.2012.godine
  • Poliklinika za oftalmologiju - 5 lokacija:
  • Maksimirska 115, telefon za rezervaciju: 01/230 20 60
  • Ilica 248, telefon za rezervaciju: 01/377 24 86
  • Barčev trg 15 (Utrina), telefon za rezervaciju: 01/662 16 66
  • Lj. Posavskog 25H (Sopnica-Jelkovec), telefon za rezervaciju: 01/787 66 95 ili 095/66 22 000
  • Zagrebačka 78 (Velika Gorica), telefon za rezervaciju: 01/789 76 77
  • Svi korisnici potvrde mogu koristiti i pogodnosti obiteljskog paketa dioptrijskih naočala gdje uz kupnju dioptrijskih naočala protuvrijednosti iznad 1500 kn, još jedne kompletne dioptrijske naočale iz izdvojene kolekcije (preko 300 modela) dobivaju na poklon
  • Gratis naočale mogu biti za istu osobu ili za nekog drugog
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Čak 80 posto ljudi koji svakodnevno rade za računalom ima barem neke od simptoma zamora očiju. Glavobolja, bolovi u vratu i ramenima, nemogućnost fokusiranja i umor samo su neki od simptoma koji ukazuju na poteškoće u razvoju vida, a koje svakodnevno zanemarujemo. Ako ste već primorani raditi posao za računalom, a slobodno vrijeme ste odlučili provoditi za istim, onda je najbolje što možete napraviti obaviti oftalmološki pregled koji Vam donosi Ponuda dana u suradnji s Poliklinikom za oftalmologiju Monokl kako biste provjerili sve Vaše sumnje i ponovno bili sigurni u svoj vid :)

POLIKLINIKA ZA OFTALMOLOGIJU ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Poliklinika za oftalmologiju: Ponuda uključuje biomikroskopski pregled vanjskih dijelova oka, pregled pozadine oka, ispitivanje vidne oštrine, propisivanje eventualne potrebne korekcije naočalama ili kontaktnim lećama, mjerenje zakrivljenosti rožnice, mjerenje očnog tlaka bezkontaktnom kompjuterskom metodom te, ukoliko je potrebno, proširivanje zjenica na jednoj od pet lokacija.
Ponuda dana: Mogu li korisnici obaviti pregled za naočale ili za kontaktne leće?
Poliklinika za oftalmologiju: Moguće je obaviti pregled za naočale ili za kontaktne leće, a ukoliko pacijent ima potrebu obaviti i pregled vidnog polja ili bilo koji drugi dodatni pregled, odobrava mu se poput od 25%.
Ponuda dana: Koliko traje pregled i tko ga obavlja?
Poliklinika za oftalmologiju: Pregled traje 30 minuta, no u slučaju potrebe širenja zjenica, može potrajati duže. Obavljaju ga renomirani specijalisti oftalmologije: dr. Ilić Kovačić, dr. Vladušić, dr. Bubaš-Buljevac, dr. Juratovac, dr. Miljavac Šolić i dr. Budušić. Po obavljenom pregledu korisnici odlaze sa oftalmološkim nalazom. Na istoj lokaciji korisnici mogu pronaći i adekvatno rješenje za probleme s vidom u sklopu Optičkog studija Monokl.
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu?
Poliklinika za oftalmologiju: Našu stranicu možete pogledati na Poliklinika za oftalmologiju.
Ponuda dana: Je li pregled bolan?
Poliklinika za oftalmologiju: Pregled je apsolutno bezbolan, a specijalisti oftalmolozi svojim iskustvom osiguravaju pažljivost i stručnost.
Ponuda dana: Kome se preporuča korištenje usluge?
Poliklinika za oftalmologiju: Pregled vida nužno je obaviti barem jednom u dvije godine i namijenjen je svim uzrastima. Kod odraslih osoba, ukoliko se pojave smetnje kao što su: peckanje očiju, suzenje, blještanje, iscjedak iz očiju, reakcija nelagode na svjetlo, izostanak oštrine vida na daljinu odnosno blizinu, bolovi u oku, pogrešna percepcija boja, "leteće mušice" ispred oka potrebno je odmah posjetiti okulistu.
Kod djece, ukoliko se pojave smetnje kao "žmirkanje očima" da bi vidjeli udaljene predmete, preveliko približavanja predmetima koji ih zanimaju, gledanje "ukrivo", držanje glave u nepravilnom položaju, česte glavobolje, česte upale očiju, stalno i obilno suzenje očiju, nepodnašanje sunčeve svjetlosti, bjelkasti odsjaj u zjenici potrebno je odmah posjetiti okulistu. Neovisno o prisutnosti navedenih signala, a posebno ako u obitelji postoje određene bolesti oka prvi pregled se obavlja u prvoj godini života, a drugi oko treće kada vid dosegne određeni stupanj razvoja.
Ponuda dana: Koliko je ranije potrebno najaviti dolazak?
Poliklinika za oftalmologiju: Dolazak je potrebno najaviti tjedan dana unaprijed. U slučaju velikog broja prodanih potvrda, postoji mogućnost da će korisnici na pregled trebati čekati i nekoliko dana, no nastojati ćemo im ponuditi prvi slobodan termin ili osigurati dodatne termine
Ponuda dana: Koje je Vaše radno vrijeme?
Poliklinika za oftalmologiju: Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 9h do 19:30h te subotom od 9h do 13h.

Poliklinika za oftalmologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 230 20 60
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Ilica 248, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 377 24 86
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Barčev trg 15, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 662 16 66
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Ljudevita Posavskog 25H, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/787 66 95 , 095/66 22 000
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Zagrebačka 78, Velika Gorica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 789 76 77
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Hrvatskih branitelja 3, Dugo Selo, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 77 88 905
E-mail:
Web: http://www.monokl.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika za oftamologiju Monokl
Maksimirska 115, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama